Zorg dat je hem ook een PM stuurt, of een message of XBL. Dan weet je zeker dat hij het leest . Voor de winnaar van jullie: ik kan morgen. Noem maar een tijd vanavond, als de winnaar bekend is.
Ik ben bang dat het vanavond ook niks gaat worden. Ik laat het je morgen vroeg weten of t dan wel wat gaat worden. Vanaf mijn Galaxy s2, een fijne dag!!
En uitgerekend nu heeft mijn internet een snelheid van wel geteld 16 kb/s. Leuk, ik geef op. Heb er ook even absoluut geen tijd voor tot vrijdagavond.
Je hebt t/m volgende week donderdag om deze wedstrijd te spelen + de volgende he. Dus je kan hem de volgende week ook nog spelen? Als je niet meer kan, kan het niet. Maar even voor de duidelijkheid .
We hebben net een potje gespeeld en het is 0-0 geworden (Zwaar onterecht overigens ). Echter had ik niet de optie om verlenging of strafschoppen te doen en moest Niels weg :/!
Staat in de regels: *Zorg dat de wedstrijden gespeeld worden mét verlenging en penalties. Op deze manier is er altijd een winnaar. Hiervoor kan gezorgd worden door te spelen via bijvoorbeeld Match Lobbies. Oké, nou, hopelijk komt het wel goed een andere avond.
Ik ben vanaf vrijdag ochtend t/m maandag middag in Duitsland en zal dus het topic niet bijhouden in het weekend. Dit doe ik als ik terug kom. We hebben de tijd tot volgende week donderdag/vrijdag-nacht. Dus komt goed!
Verdient.... Mwah, je had een beter team en die penalty was nergens voor nodig... Kut scheids Vanaf mijn Galaxy s2, een fijne dag!!
Buiten wat lb+y met je pacey gasten vond ik je niet zo bijzonder, maar goed. Verder miste ik de penalty.