[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    3 maps vol met voertuigen is 3 BTB maps.

2. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    :F:

Alle maps zijn al klein en jij gaat klagen dat de nieuwe te groot zijn? :emo:

Overigens zijn dit medium-large maps en als je al langer Halo speelt (lees: voor/tijdens Halo 3 release) dan weet je dat objective gametypes zoals Capture the flag ook op medium-large maps gespeeld word. ;)

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Jaa want ragnarok CTF is zooo geweldig inderdaad.

Niet iedereen is een BTB kid die vroem vroem wilt doen in z'n warthog.

4. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vroom vroom from the back!

5. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Heb ik Ragnarok opgenoemd? Dat vind ik juist de mindere omdat dit een remake is die niet aangepast is op de nieuwe gameplay. Wat ik bedoel is dat ze gewoon met wat grotere maps aan moeten komen zetten in plaats van die maps waar je zowat naast de enemy spawnt. |:-

En Halo = vehicles. Altijd al geweest. De populairste map is niet voor niets Blood Gulch. Goed, niet elke map hoeft vehicles te bevatten. Maps als lockout waren vroeger ook geweldig. _O_ Maar Halo heeft voor mij altijd ook om map variatie gedraaid.

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Map variatie? dan moet jij Haven 4 *kuch* Halo 4 fantastisch vinden.

7. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar geen Mantis, Wraith, Warthog, 3 ghosts en 6 mangoose. Je kan er nog net 2 ontwijken en je wordt al gesplqtterd door de 3e.

Warlock, Lockout, Midship, awesome maps.

8. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Awesome maps idd. :thumbs:

De Mantis is dan ook een overpowered voertuig die van mij een flinke nerf mag ontvangen. En de Wraith en Scorpion zouden inderdaad alleen in BTB moeten verschijnen (dus NIET objectives).

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    En die zijn niet klein?

10. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Lees jij mijn posts wel, of alleen de eerste zin? :emo:

Ik zeg niet dat er alleen maar grote maps moeten zijn, maar dat er een gebrek aan is in H4. Als alle maps enorm waren zou ik er ook niks aan vinden.

Er is op het moment een grote map en dat is Ragnarok. En die is kut. De enigste goede map die in de buurt komt van dat formaat is Longbow tegenover small maps als Abandon, Adrift, Complex, Haven en Solace.

2 Large maps, 5 small, 3 medium. Mis een beetje de variatie.

11. JustBlaze

JustBlaze Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Afgezien het feit dat het allemaal BTB maps zijn, zien ze er ook nog alle drie ongeïnspireerd en sfeerloos uit. Ik ben voorlopig toch wel klaar met h4, na een grote title update en met fatsoenlijke maps en fatsoenlijke (ranked) playlists en classic settings pak ik het misschien wel weer op.

Er zijn nu gewoon teveel dingen waar ik mij aan stoor.
    Daarnaast voelt het ook gewoon vrij snel saai aan, wat ik bij halo ( ik weiger Reach als halo game te tellen) dus nooit eerder heb gehad.

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Complex en Adrift small maps :lol:

Jij bent zo'n troll heh.

We hebben alleen Abandon en Haven voor 4v4 slayer. Solace werkt niet in als slayer map aangezien movement wordt afgestraft.

Bij Adrift hoef je gewoon maar 1 van de 4 hoeken te campen voor een easy win. Sta je achter en moet je pushen? GG en je gaat de match gewoon leaven.

Over complex ga ik niet eens beginnen.

Infinity slayer screeuwt om nieuwe maps en we krijgen ze gewoon niet.

Laatst bewerkt: 29 nov 2012
  13. Seh

Seh Guest

Blij dat ik mij niet meer zo druk kan maken om een game. :+

14. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Nieuwe bulletin is uit op waypoint, nog steeds geen erkenning van de problemen momenteel.

Maar niet getreurd, we krijgen volgende week wel een team versie van het fantastische regicide.

:emo:

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Drie nieuwe maps maar in de mappack? Wel magertjes.

16. Seh

Seh Guest

Dat was al bekend hoor. 3 van 3.

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Altijd al zo geweest.

18. FlyingSaucer xI

FlyingSaucer xI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Genot! ik ben fan van regicide.
    Ook van Dominion trouwens, alleen wil daar wel wat minder forerunner-rockets in zien, die vliegen om je hoofd..

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dude, dat is best cool. Dat is gewoon slayer met VIPS. Dan werkt de gamemode wel. Vraag me af hoe het zit met weapon drops, of we dan ook ordenance krijgen. Als dat niet zo is hebben we tot nu toe de meest competatieve gamemode. 8)

Op oddball na dan, die heeft 343 wel netjes gedaan. Jammer dat de playlist zo onpopulair is.

Nee, jij leaved matches toch al voordat ze beëindigd zijn. :+

20. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    GG vandaag jongens, ik zal volgende keer misschien wel een mic hebben. Neem mn xbox bijna nooit mee naar mn kamer in 's-Hertogenbosch dus vergeet die mic meestal.

Ik weet niet wat et is de laatste tijd, die combi met ordance drops+radar+bolshot maakt MM echt fuckin frustrerend. Je kunt niet een beetje rondrennen en mensen ownen in BTB. Ik bedoel, ik moet moeite doen om mensen te vinden en in de top 3 te eindigen, wtf. Met alle andere halo's standaard top1 leaderboard, beetje gay.

En de maps zijn een groot probleem, alle maps zijn echt HUGE. Zelfs haven moet je een flink eind lopen om van de ene kant naar de andere kant te komen en je kunt niet eens fatsoenlijk crossmappen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina