1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 3

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2011.

  1. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik merk dat het beeld niet volledig is. Ik heb boven en onder een smalle zwarte balk.

    Meer mensen hier last van?
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ze waren mij nog niet opgevallen maar ik had daar in een review al wel wat over gelezen


    die eerste hoef je volgens mij alleen wat geiten voor af te knallen, als je van t eerste dorpje weer naar de eerste radiotower loopt en dan aan de west kant die berg af gaat lopen daar (bij mij in ieder geval) 3 varkens en 3 geiten
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2012
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Widescreen Letterboxed aanstaan bij de Video settings?

    Het spel werkt wel op je zenuwen! :+
    Loop je ergens rustig. Hoor je ineens gegrom ergens achter je. Draai je je om, komt er in één keer een tijger op me af gesprongen. 8)

    _O_
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Is dat ook op console bij de videosettings? Want ik heb alleen brightness en subtitles daar staan. Of kan dat alleen in main menu?
     
  5. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel werkt bij mij ook op mijn zenuwen... Ik heb nog geen aanvallen meegemaakt van krokodillen of haaien, dus ik durf het water niet in omdat ik bang ben! :+

    Maar het is wel echt een vette game hoor! De blur is erg jammer. Als je in de verte naar de bergen kijkt, tsja, dan is het gewoon een waas van pixels en blur... Maar goed, aan alles valt te wennen! :)
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat weet ik niet. Die setting heeft de PC versie in ieder geval wel.
     
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Hahaha... Heb precies hetzelfde :)
     
  8. Seh

    Seh Guest

    Vandaag deeltje 2 binnen gehad, ding is wel duidelijk: 3 komt ook in mijn collectie. :D
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    De 'waas' is inderdaad even wennen, maar viel te verwachten bij zo'n grote game. Net zoals alles in de verte heel onduidelijk te zien is.

    Helaas maar een half uur kunnen spelen vandaag maar damn zat er meteen in na die intro. Onder water wereld is trouwens echt prachtig!
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Iemand die bij Dixons heeft besteld al verzend bevestiging gehad?
     
  11. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    pff, nu ongeveer 2 uurtjes gespeeld, en ik moet zeggen heerlijk!
    Die rpg elementen zijn geweldig verwerkt, toch vind ik het iets minder dat je naar mijn mening vrij snel dood gaat, maar dat kan ook komen omdat ik nog niet de juiste tactiek gebruik.
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Wat een game, echt geweldig! Het sluipen is ook echt leuk om nu te doen, waar in deel 2 het gewoon echt fucking frusterend was en ze je gelijk zagen is het in deel 3 echt perfect gedaan. Game van het jaar voor mij!
     
  13. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Echt leuk gedaan dat steentje gooien en dan in zijn rug knifen. Zo heb ik de eerste buitenpost 2 mensen stealth gedood en vervolgens de volgende 3 neergeschoten met mijn AK. Die ik gepakt heb van de vermoorde piraat.
     
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Bepaalde " perks " willen natuurlijk ook helpen om langer overeind te blijven, danwel je tegenstanders eerder om te leggen
     
  15. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Vraag ik me ook af, dat zal later in de game wel duidelijk worden.

    Overigens nu dik 4 uur gespeeld en begin nu net aan m'n eerste main missie, heerlijk :D
     
  16. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Zo dan, 13 uur en 100km te voet verder 8)

    Al m'n hoge verwachtingen zijn tot nu toe waar geworden!
    Inderdaad wel die tearing in het begin, maar na gewenning en een installatie valt het me 0,0 meer op.

    Special weapons die je kunt unlocken zijn ook zeeeer bruut!!!
    Heb er net 1 unlocked die van 18 outposts kwam of van 10 mem cards, weet het niet meer zeker, maar die is echt meesterlijk \o/

    Een gemodde Vector met een reflex scope, silencer en groter magazijn
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Jaaah, hij is echt bruut :) Ik moet heel de tijd naar dokter Earnhardt, maar kom er maar niet aan toe... Side quests en van alles en nog wat houden me bezig.
    Sommige beschrijvingen zijn ook master... C4 als je iets wilt opblazen of je borsten wilt laten vergroten is C4 nog altijd de beste oplossing :)
    Zo zijn er nog wel meer te vinden, die een glimlach waard zijn :b:

    Zou far cry eigenlijk ook wel op de 360 willen zien, want issues in de framerate en tearing, daar kan ik me op de ps3 eigenlijk niet zo in vinden. Het zijn natuurlijk geen pc graphics, maar ik vind hem grafisch echt mooi, zeker als je het genre free roaming en de leeftijd van de huidige consoles bekijkt.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2012
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Man oh man wat een geweldige game zeg. Ik heb een heel tijdje met een maat van me de co-op gespeeld en ik ben erg blij en verrast om te kunnen zeggen dat de co-op hardstikke gaaf is. Ik had echt iets verwacht wat simpeltjes zou aanvoelen en niet veel voorstelde...gewoon toegevoegd 'omdat het moet' . Maar hell no, ik vind hem tot nu toe zeer sterk. Je moet ook echt goed samenwerken, want de vijanden schieten aardig accuraat. En het is echt heel bruut wanneer je allebei tegelijkertijd een ventje met stealth omlegt met een mes.

    En het is of dat de tearing en blur minder erg is in de co-op, anders ben ik er ook al gewoon aan gewend. Qua graphics doet het niets onder voor de campaign in de co-op en dat is ook erg nice. Heb net ook de multiplayer geprobeerd, maar er werd echt geen enkele speler gevonden. Daar komt ongetwijfeld nog verandering in en ik zie die MP nog wel eens heel gaaf zijn ook. Super nice allemaal en ik kan de co-op dan ook echt aanraden. We hebben de eerste chapter gehaald en die was echt niet heel erg kort en zitten middenin chapter 2 nu. Echt top!
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    'Run Forest!!! Run!!!'


    Geniaal! :D
     
  20. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Wat een vette game zeg. Gisteren liep ik gewoon een stukje en dan hoor je ineens gegrom. Ik draaide me heel rustig om en sta oog in oog met een normale tijger en een witte tijger. Nee, ik heb het niet overleefd:p Het hanggliden is ook erg mooi om te doen. Misschien weten jullie dit: Kun je nog iets met die foto's doen die je maakt? En hoe equip ik m'n boog? Want als ik op y druk krijg ik m'n C4 ipv m'n boog..en op andere knoppen drukken werkt ook niet.
     

Deel Deze Pagina