Gisteravond tot aan Dr Earnhardt kunnen spelen, fan-tas-tisch zeg. Gelijk vanaf het begin word je erin gezogen, en het laat niet los. Is het al avond zodat ik verder kan spelen?
Als je 'm in je inventory hebt kun je 'm met LB selecteren. Met Y switch je tussen je laatse twee wapens.
Deze jongen heeft precies hetzelfde gevoel en moet nog tot 17:00 werken. Daarna ga ik met gierende banden naar huis. Wat een game en ik ben amper begonnen.
Pff, door deze reacties wil hem ook kopen (voor PC), alleen moet eerst Hitman en Halo 4 nog even spelen
Tnx Speedy! Kan ook niet wachten om weer verder te gaan. De main storyline laat ik voor wat het is. Lekker cruisen op het eiland.
Ik heb Halo 4 woensdagavond uitgespeeld maar die kan echt niet tippen aan deze game hoor. Halo 4 is een goede Halo game maar Far Cry 3 is (gebaseerd op 2 uur spelen en de reviews) iets unieks. Ik zou ze even switchen als ik jou was .
Sjee ik heb hem gisteren heel even kunnen spelen, tot in het bos. Moest jammer genoeg weg. Vanavond en Vannacht ben ik aan het gamen denk ik..... Peace, Rich_Art.
Heerlijke game maar ik stoor me toch best aan de lange Frames per second. Juiste bij een First Person Shooter vindt ik het van essentieel belang dat de Frames per second hoog liggen. Denk dat dit bij Far Cry 3 op de Xbox 360 schommelt tussen de 22 en 28 frames...Maar ja....wel ongekend knap dat ze zo'n grote gedetailleerde omgeving zonder laadtijden op je scherm weten te toveren.
Buiten de cutscenes om vind ik de framerate prima hoor, maar ik stoor me er sowieso niet al te snel aan.
Ik ook! Ik wil die game echt graag spelen, maar heb nog zo veel games om te spelen. Ik weet nog niet zo heel veel van de game af (niet zo veel gekeken aan trailers enzovoort) maar hij lijkt me echt tof.
Wat een game zeg Zoveel vrijheid en elk moment gebeurd er wel iets. Of ik schrik me rot van een krokodil tijdens het zwemmen of je duikt weg in de bosjes voor een aankomend voertuig. Gewoon geen tijd en behoefte om de mainmissies te doen. Ben uren aan het rondlopen, verkennen en jagen. Heer-lijk.
zit heel erg te twijfelen om hem te halen... ben normaal niet zo van het freeroamen maar deze ziet er toch wel heel vet uit...