1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 3

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2011.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Bevallen? :+
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik moet zeggen: Game ziet er bijzonder goed uit op de 360. Als je de gamma niet helemaal open zet, wat ik in het verleden wel veel deed, dan is de game grafisch wel een 9 waard imo. En dan scoort het spel ook nog op de details, da fuck. :eek:

    Enige waar ik mij aan stoor is de map in de SP, om te zien waar je bent enzovoort. Vreselijk map vind ik dat. Ik had liever iets gezien zoals in Oblivion, maar dan Far Cry stijl. Gewoon simpel houden en niet die drukke kleuren boel. Soms is het gewoon erg onoverzichtelijk. Ik ben van mening dat je in games gelijk moet kunnen zien waar je bent en waar je heen wilt. Helaas valt er niets aan te fixen, maar hopelijk bij een volgend deel.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Pfff begint nu echt te jeuken om hem gewoon te bestellen. Oke eerst maar even Hitman, AC3 en CoD campaign uitspelen. Dan kom ik hier wel terug.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Jep, eerst Hitman uitspelen en daarna zijn de prijzen hopelijk een beetje gezakt voor de PC (nu 25 euro, bij 20 doe ik het :+)
     
  5. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Damn, probeer je wat inboorlingen te bevrijden uit een convooi, knallen er 3 jeeps op elkaar en volgt er een flinke shoot out. Zonder kogels met weinig health achter n boom schuilen, heb ik opeens zo'n grote hagedis aan mn poot hange. Schrok me rot :)
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Das ook niet duur :eek: Jammer dat ik geen goeie pc heb :'-(
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hm, 23 euro. Maar dan heb je Uplay nodig, en ik heb al Steam en Origin, ik hoef er niet nog een bij te hebben :+

    First World Problems :+
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    mede door het enthousiasme van dit topic toch maar Farcry 3 binnen gehaald :)... Iets met ongeduldig enzo!
     
  9. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb hem al gezien voor 30 euro.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, sommige momenten in deze game zijn echt goud waard! _O_

    Imo minstens anderhalve reviewpunt extra t.o.v. Far Cry 2. :)
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zijn die extra missie dingen het waard van de insane edition :9? Bij Mycom is hij op dit moment 60 euro namelijk :x
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem straks eens installeren, hopenlijk vind ik hem grafisch net zo mooi als Farcry 2 want dat was echt genieten door de prachtige sfeer.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Besloten om nog even te wachten, ga eerst wel SR3/Hitman:A/Halo 4 uitspelen, daarna zie ik wel verder :+
     
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik ben nog steeds niet bij de dokter, zo gaat de sp wel heel lang duren :)

    Dacht vannacht rond een uur of twee... Ik ga de mp is heel even proberen. Voor ik het wist was het vijf uur, de mp blijkt ook gewoon tof te zijn. Had nu minder lag, toffe maps in ieder geval. Er is genoeg vrij te spelen en de challenge van de dag is ook wel leuk, net als die finish kill aan het eind van ieder potje. Waarschijnlijk gaan hier ook aardig wat uurtjes inzitten :)
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    De xbox versie zal vast wel niet zo mooi zijn als dit :eek: :

     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik vind hem mooier, maar misschien komt dat ook wel omdat ik het landschap in Far Cry minder mooi vond. Afrika is prima, maar tropische eilanden is gewoon net wat meer en dat merk je ook weer in de details.

    Ik had bij de eerste radiotoren al een probleem. Giftige ratelslang. _O_
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat probleem had iedereen :+

    De sfeer zit er net zo goed in als in deel 2. Ik had aan t begin heel eventjes iets van meh.. Kweetnietofiktwelzomooivind maar toen werd het donker en ging het regenen en onweren :+

    awesome
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het enige echt erge wat ik vond aan Far Cry 2 is dat je 80 kogels moest verspillen voor een vijand en teveel locaties waar in eens een zooi negers stonden. 8)

    Gelukkig kun je in deze game sneller je tegenstanders neermaaien en heeft de game ook een difficulty setting. _O_

    Ben trouwens wel benieuwd of je naar het verhaal door kan spelen zoals in Skyrim bijvoorbeeld??? :confused::confused::confused:
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol natuurlijk.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    iemand een vergelijking met deeltje 2 behalve de outposts die respawnen in deel 2?

    Ik heb deel 2 nog liggen en nooit gespeeld namelijk :+

    maar vraag me af of dat überhaupt de moeite waard is als ik dit zo lees.
     

Deel Deze Pagina