[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vind er wel wat verschil in zitten hoor. M249 is namelijk echt een wapen voor suppression. M60 is hoe gek het ook klinkt een beest om mee te rushen. MG36 is juist een soort van assault rifle met extra ammo.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind de M60 juist niet goed om mee te rushen. Hele lage RPM. 580 dacht ik.
    Moet zeggen dat ik de M249 (ook al heeft die maar 25 damage) en de M60 echte LMG vind naast de PKP etc. Kort gezegd alle wapens die een belt hebben.

    L85A2, MG36, M27, RPK zijn allemaal gewoon assault rifles. Maar die extra kogels zijn wel fijn. :)
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    M60 win ik heel veel gevechten mee hoor in CQC :). RPM zegt niet altijd alles.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet ik. Tuurlijk kan het prima gaan. Maar ideaal is het niet imo. Zeker als je een aek tegenkomt. Die heeft wel vier kogels nodig ipv van drie van de m60 om iemand neer te leggen. Maar tegen 900 rpm win je het dan niet. :)
     
  5. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ligt eraan wie er beter richt:+
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    \o/
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn. :D

    @ 7:35

     
  8. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    even terug komen op de scope's ik von de IRNV nog altijd de lekkerste om mee te spelen. jammer (maar begrijpelijk) dat ze het veranderd hebben. zou eigenlijk ook mooi zijn als je maps heb die in de nacht zijn, of dikke mist waar die scope nog wel goed te gebruiken is.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vond ik ook de meest geniale scope. Vooral door dat kleine puntje zo. Werkte echt top.
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    TDM op Armored kill maps = _O_.


    Eindelijk was er een server waar ik op kon spelen, blijkbaar is het niet zo populair. Ik spawn via een beacon, zag ik een sniper op die witte bol liggen. RPG er op vanuit de lucht en ik had hem.:9 42-14 geeindigd, ACW-R + suppressor speelt zo goed.



    Ook nog een voice message gehad van een fransman, "YOU DON'T FUCK WITH ME BUDDY OK MOTHERFUCKER". Ik speelde rush op Sharqi, 8 à 10 man per team. Ik vloog met een little bird, killde misschien maar 2 mensen en hij flipte al.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha nice. Toen straks ook een lekker potje gehad met CQ op Kargh. Me squad maatje had de FIM 92 Stinger en ik ook en had zijn mic ook nog open staan. Samen echt constant vliegtuigen en helikopters uit de lucht geschoten. 2 van die dingen nodig om ze neer te krijgen dus samen op dezelfde locken en gaan met dat ding hehe. De raket is niet echt snel maar is wel accuraat. :)
    Ben wat bezig met de Engineer class nu. Wil daar ook wat unlocken zoals de Javalin.
     
  12. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja als je met 2 engineers met stinger bezig bent hebben die helicopters niets in te brengen, zo heb ik een keer in een squad gezeten met 3 engineers en stingers..ha ha dan helpen de flares niet meer.
    ja toch jammer dat sommige mensen zo snel flippen. ok mij lukt GM ook nog niet (gister 6de:mad:) en ja ik baal, maar ik ga echt niemand een bericht sturen ofzo gewoon dikke pech voor mij. niets aan te doen volgend potje beter.
     
  13. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga denk ik vanavond weer is aan de bf3. morgen waarschijnlijk ook wel. join me game kunnen we misschien squadje maken met mics spelen etc.
     
  14. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    mmm..ik kan dit weekend niet, heb me dochter op visite en we gaan sinterklaas vieren. misschien zondag avond. maar weer eens in een squad of team lijkt me wel weer eens leuk.
     
  15. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, even weer Battlefield opgestart moest ik gelijk weer een MP-update á 1.79 GB downloaden? Is dat niet gewoon die je al vanaf het begin had moeten downen btw?

    En dan nog een vraagje, als ik met Battlelog inlog zijn er geen recente matches, nu kon ik hier op een andere manier toch komen alleen kan ik het niet vinden, hoe kan je t weer zien?
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2012
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee deze is deze week uitgekomen. Is update 5. :)
    Bij iedere DLC release doen ze een patch en deze hoort bij Aftermath.
     
  17. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze vervangen elkaar i.p.v. steeds maar weer 1,79 GB erbij?
     
  18. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ongetwijfeld een stukje vervanging. Plus nieuwe toevoeging, zoals de maps toevoegen aan de server browser etc. Ik zie mijn aantal vrije gb's elke keer minder worden. Dus denk niet dat het totaal vervangen is.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is vooral nieuwe content. Daar is EA wel leuk mee, je bent verplicht de maps op je harde schijf te pleuren of je ze nou ooit gaat spelen of niet.
     
  20. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kutspel zeg..
     

Deel Deze Pagina