[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    En je hoeft geen DVD's meer te wisselen.
    Kan je Xbox gewoon in je TV kast _O_

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Holy fucking shit als dit straks allemaal waar blijkt te zijn. Gigantisch veel informatie over de nieuwe Xbox en de aankomende games en Microsoft's plannen ervoor. Als het allemaal waar is...zal de nieuwe Xbox de sterkste console van alledrie zijn.

De nieuwe Playstation en de nieuwe naam die het krijgt. De games voor de nieuwe Playstation en wat het allemaal gaat inhouden. Informatie over de Wii U en games die tijdens E3 aangekondigd zullen worden. Veel info over de plannen van third parties en verhalen over een nieuw deel van Legacy of Kain op de Unreal 4 engine en ga zo maar door...interesting read..MAAR...gerucht uiteraard:

http://dualpixels.com/2012/11/29/ru...y-hardware-and-third-party-softwear-next-gen/

3. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Wtf MS, hoe wil je beelden gaan tonen op muren die in 99% van de gevallen niet egaal wit zijn.

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Je zou maar een behang hebben met een motief erin, dan ben je dus mooi genaaid. Ben nu al benieuwd hoe gaar die nieuwe Xbox gaat worden met Kinect ++, 6 camera's, 2000 bewegingsensors, het liefst uiteraard geen bluray speler meer maar wel alles op HDD zodat als hij crasht dat je de hele teringzooi kwijt bent, alles lekker en veilig in de wolk en on-demand, kijk ma zonder handen want controllers zijn niet nodig! Olé, wat kijk ik uit naar de next gen! 8)

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wat er ook allemaal van waar gaat zijn. De consoles gaan drastisch veranderen :)

Volgens mij kunnen we beter alvast gaan sparen :+

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    STFU Excess. :p Als jij met controller wil spelen kan dat gewoon. En als de nieuwe functies goed werken, ga jij ze mss ook wel leuk vinden

Verzonden vanaf mijn smartphone.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Op de bazar wordt een Atari 2600 aangeboden, wellicht wat voor jou? :+

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    :+ Nou, nou, ik ben gewoon nog niet zo positief over waar onze console bouwers heen willen (althans waar wij denken dat ze heen willen). Volgend jaar weten we het, ik denk zelf dat idd de controller nog 1x mee gaat daarna is het heerlijk freeroamen door de kamer heen, over de vloer tijgeren... ge-wel-dig! :D

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    In een programma op Discovery had ik gezien dat er een bedrijf bezig was om je te laten gamen met een soort van helm op. Kon je dus mooi op je luie reet blijven zitten en dat ding ontdekt wanneer je je verveelt of wanneer je juist gefrustreerd raakt :p

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe dat klinkt idd als een erg goede uitvinding! Een beetje als VR (virtual reality) wat ook zo'n succes was...

Misschien met die Google glasses dat het nog echt 'realiteit' gaat worden ook, best eng die toekomst eigenlijk als je er zo over nadenkt. :+ Straks lopen we gewoon over straat onze games te spelen via een bril/helm op ons hoofd. Of misschien nog vetter gewoon een chip in onze hersenen laten implanteren en als we dan nieuwe games willen hebben ze gewoon even de nieuwe firmware (whatever) erop moeten knallen.

Ik ga maar weer aan het werk... _0/

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Zou vet zijn als het allemaal waar zou zijn.

Wordt alleen niet jammer van het verschil tussen kracht in alle 3 de consoles volgens die geruchten. Is een ramp voor multi-platform gamen al zou het wel een goede boost geven aan exclusives.

12. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Hoezo heeft Infinity Ward een eigen next-gen engine? Ik dacht dat daar sinds MW 2 nog alleen maar koekenbakkers werkten?
    Ik haat in ieder geval de nieuwe naam... Omni (bijna net zo lelijk als WiiU)
    Lijkt me sterk dat ze van PlayStation als merknaam afstappen. Ik ben vooral erg benieuwd hoe de controller van de PS4 word.

Lekker innovatief tot nu toe!

Laatst bewerkt: 30 nov 2012
  13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze moeten de linker thumbstick op dezelfde plaats van de 360 doen. Ik kan zo nog steeds niet spelen op de PS3. Zeker shooters. Vroeger was het nog simpel. Toen speelde je nog met de pijltjes. :p

Over het nieuws etc.
    Is nu wel duidelijk dat we met Kerst volgend jaar een nieuwe MS console hebben.
    Aangekondigd op een speciaal MS event. Zoals Fardo al eens een keer zie. ;)

Laatst bewerkt: 30 nov 2012
  14. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Ik ben nog erg aan het twijfelen tussen een nieuwe PS of Xbox. Heb deze generatie in eerste instantie gekozen voor de Xbox, maar dat was puur omdat die 1,5 jaar eerder uit was in Europa. Op de release ook een PS3 gekocht, daarna is een keer mijn Xbox aan een RROD overleden. En sindsdien is mijn PS3 mijn "main" console, nooit meer de behoefte gehad om een 360 aan te schaffen. Sony had in de PS2 generatie zowat een monopoly en dit is de eerste tegenvallende generatie. Daarom heb ik ook op het moment ook meer vertrouwen in de PS4. Die kinect 2 crap interesseert me niks en daar lees ik teveel over bij geruchten over de nieuwe Xbox.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb een stuk minder vertrouwen in de volgende PS3. Het gaat slecht met Sony en MS gaat, gok ik, echt bakken geld tegen de nieuwe Xbox aangooien. Daarnaast gaan ze er echt wel alles aan doen om het hele rrod verhaal deze keer te voorkomen.

al ga ik denk ik gewoon weer voor allebei :+

Eerst alleen een xbox gehad, toen alleen een ps3 en uiteindelijk bevalt beide het beste.

16. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Beide is natuurlijk beter, maar onbetaalbaar op het begin voor een student :mad:.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    beetje studieschuld meer of minder.... :+

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
  19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden: