Heb nu een nogal vaag probleem met internet waar ik niet uitkom. Ik kan alleen verbinding maken met onze netwerknaam met een 2 erachter en de orginele netwerknaam staat er niet tussen bij de draadloze netwerken. Me xbox en me iphone vinden beide netwerken niet waardoor ik daar dus niet online mee kan op het moment.. Iemand idee hoe dit kan?
Ik heb net een Windows update gehad (heb W, en na het opnieuw opstarten doet mijn touchpad ineens helemaal niks meer. Hardware info etc ziet er gewoon goed uit volgens mij, zie niks raars. Iemand iets soortgelijks gehad?
Naar aanleiding van mijn post van vorige week, betreft de stuttering/lag probleem bij games, hier een update. Ik heb het al wel kunnnen verminderen, maar ik zal hier ook even een voorbeeld geven van wat mijn gpu doet tijdens een game. Game: Assassins Creed III in haven gebeid wanneer de stuttering optreed krijg ik de volgende informatie op mijn keyboard lcd. GPU 60 graden GPU LOAD 80% MEMORY USE 750MB FPS DIP van 60 naar 48 (dit gaat op en neer, ondanks dat ik ook een framelimiter gebruik) Ik heb mijn videokaart ook inmiddels ondersteund op de hoek, omdat deze daar wat meer ging beugen/hangen. Zal dit dus een videokaart probleem zijn (ASUS GTX 580 DiretcU II), doorat deze altijd niet ondersteud is geweest en door de warmte misschien is gebogen?
Zat je specs nog een keer over te krijgen en er schoot me iets te binnen, ligt het niet aan je HDD of SSD? Als je de games vanaf je SSD draait wanneer de framedrops optreden, probeer dan eens je firmware te upgraden: http://www.ocztechnology.com/ssd_tools/SandForce_Based/
Dank je wel voor je reactie. Mijn ssd heeft de allerlaatste firmware, dus daar ligt het niet aan. Ik vindt dit echt een raar probleem, omdat met mijn specs. Ik eigenlijk alles vloeiend zou moeten kunnen spelen. Ik zie op internet dat heel veel meer mensen dit probleem hebben, maar er geen echte oplossing tussen zit. Het kan ook zijn dat de games slecht geoptimaliseert zijn voor de pc.
Ik heb mijn schoonvader aan een 'nieuwe' PC geholpen. Nu heeft hij Windows 7, en alles lijkt te werken. Op de tweede HDD na. Het is een WD HDD 160 GB. Aangesloten via de aanwezige IDE kabel. De HDD verschijnt in Apparatenbeheer, maar via Deze Computer kom ik 'm niet tegen. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
Start -> Type: partitie. Je zou nu bij "Partities op harde schijf maken en formatteren" moeten kunnen komen. In het nieuwe venster, zie je daar de HDD? Zo ja; waarschijnlijk even formatteren. Zo nee. Check even of je BIOS hem kan zien. Edit: Zou het normaal andersom doen, maar ik gok dat je PC al aanstaat
Heb ik ook last van, alles liep goed totdat ik met de boot in de haven aankwam, eenmaal van de boot af schoot de framerate enorm omlaag.
Is toch logisch? Op de boot hoeft die niet veel te laden. Alleen de zee, paar mensen op de boot en de boot zelf. Dan opeens moet die een grote stad laden en 30 mensen op het beeld toveren.
Heb sinds vandaag problemen met mijn Gtx 590 Kreeg vandaag een update dat er een nieuwe driver was van NVIDIA Ik dus gedownload zoals ik altijd doe en wou hem gaan instaleren alleen krijg ik nu een fout als ik de driver probeer te instaleren ! Heb echt van alles gedaan maar kom er echt niet uit ! Krijg geen driver meer geinstaleerd snap er niks van ! Heb een video gemaakt van de fout die hij maakt zodat mischien iemand van jullie kan zien wat er fout gaat of zo !
Kan de HDD niet zien, dus ook niet formatteren. In de BIOS is de schijf te zien. Ik wil de HDD niet formatteren, omdat er nog het 1 en ander aan foto's opstaat wat m'n schoonvader nodig heeft.
Meeeeen ik wordt echt gestoord van mijn scherm, dat constant langzaam donkerder en helderder wordt. Ik heb me al rotgezocht en alles geprobeerd wat Google zegt, zonder resultaat. Als ik iets donkers weergeef op mijn scherm (bijv: spel of film met veel schaduw, of mijn donkere achtergrond) zie ik hoe het scherm langzaam dimt. Geef ik iets weer met veel wit, dan zie ik hoe het scherm helderder wordt. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen in Windows 8? Heb een vast energieschema met 100% helderheid en adaptieve helderheid staat ook uit.