Die je dan eens niet direct weg moet doen als je hem uitgespeeld hebt. Hiermee wil ik niet zeggen dat je dat altijd doet met je games.
Goed in dat water zoeken Spoiler In dat water duiken en op de bodem vind je die steen die je nodig hebt...
Zo. Gisteren van 15:00 tot 03:15 gespeeld. Nu weer gelijk verder! Damn wat een vette game. Echt super lang geleden dat ik zo'n zin heb gehad om een spel te spelen!
Voor mij is het ook belachelijk lang geleden dat ik elke keer weer zo veel zin heb in een spel! Jammer genoeg moet ik de hele dag leren en vanavond werken, maar vanavond na het werk kan ik weer even spelen!
Je kunt ook gewoon over het dode dier heen lopen. Dan krijg je je pijl(en) ook terug En als je mis schiet, kun je ze ook weer oprapen. (Mits je ze nog kan vinden )
Ja pijlen zijn altijd te recoveren, alleen als je mist vind je ze meestal niet meer speel ook alleen maar met boog + silenced sniper (aka Godmode) Scroll net voor t eerst even de hele map af,.. Is gewoon zo groot als Skyrim o.i.d
Ja of je maakt gewoon een grotere Quiver. Ik heb alles nu max. Kan alleen nog upgraden door de Path of the Hunter quests te doen Ik wist trouwens niet dat er twee eindes zijn in het spel.
Ben daar nooit geweest, maar ik weet wel dat je in een échte jungle geen meter vooruit komt zonder alle planten weg te hakken. Dit zijn gewoon plantjes die overal zijn neergezet, waar je gemakkelijk langsloopt. Ik zou de omgeving van FC3 niet echt een jungle noemen, meer een intratuin-sale op grote schaal.
Zo werkt minecraft toch ook, je moet je een weg rammen door een berg heen. Vervang die berg door een junglee en je hebt Far Cry met intensieve jungle.
zo geweldig om een basis over te nemen en de volledige xp te krijgen met maar een shot. Gewoon de kooi van de tijger kapot schieten en toekijken hoe de tijger iedereen vermoordt.
Heb je in Far Cry 3 ook een duikbril of iets om beter onder water te kijken? Of iets om langer onder water te blijven? Ik ben nu in het begingedeelte trouwens, zijn er ook mooiere watergedeeltes ergens?