[XOne] Assassin's Creed III [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 nov 2012.

  1. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin Sequentie 4
    Aanvallen pareren is even wennen aangezien ze de controls veranderd hebben, het is minder makkelijk dan in voorgaande delen.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Bedankt.
    Ik zit nu een klein eindje in Sequentie 3.
    Wil vannacht zover komen, hoop ik.
     
  3. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat een beetje met hetzelfde als jij man.

    Maar toch vind ik dat ik aan AC 3 echt een goede game heb :cool:
     
  4. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Minder makkelijk? Ik heb heel deze game gewoon door de straten gerend, langs soldaten, zonder dat ik ook maar 1 keer op een dak heb gezeten. Deze game is zo ontzettend easy|:- Heb elk legioen dat ik tegenkwam afgeslacht.. En dat waren er nogal wat, aangezien ik gewoon door de straten rende.. 20 man? No sweat, ik pareer ze gewoon. Ow shizz, staan daar nou 50 man klaar met hun gun om op mij te schieten? Ah, gelukkig wachten ze nog 10 seconden zodat ik even een soldaat kan pakken, die vervolgens alle kogels opvangt. Hoe simpel wil je het hebben vraag ik mij af. Leuk instappertje voor de kids dit spel... Maar zelfs voor de kids is er een uitdaging, namelijk de soldaten waarbij je eerst op A moet drukken voordat je ze kan killen... Jaja, dat is diepgang en daar is goed over nagedacht. :F:
    Voor mij voelde deze game aan alsof ik een Disney-film aan het kijken was. En dat is niet goed bedoeld.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2012
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik ben er inmiddels aanbeland. Ik moet ook zeggen dat het best een goede game is. Het is geen Ezio ervaring, maar deze doet weer iets heel nieuws.

    Alleen het klimmen in bomen en er door heen springen vind ik tamelijk kut. 8)
     
  6. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Na de trage start toch maar doorgezet en vandaag het spel uitgespeeld. Naja de verhaallijn, nu nog wat sidemissies doen en misschien sommige missies nog eens proberen voor 100% maar zeker niet allemaal. Vond het uiteindelijk toch een top game. Heb me er heel erg mee vermaakt en nog steeds :thumbs: Al vond ik het echt niet altijd even makkelijk en een aantal frustrerende momenten gehad, maar ik ben er doorheen gekomen 8) Het vechten is idd even wennen, maar na verloop van tijd werkt het wel. En ik kom nog weleens achter dingen dat ik denk, hey moet dat zo :lol:
    Maar al met al een prima game, op naar AC 4 \o/

    Vraag me nog wel af hoe je sommige bestandsdelen krijgt om dingen te maken. Mis nog steeds diverse producten wardoor ik nog niet alles kan maken .... :confused: En ik lees ook iets over je konvooi upgraden? Maar dat zie ik zeker ook over het hoofd. Waar kan ik die dan upgraden?
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2012
  7. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Minder makkelijk ja, in voorgaande delen deed je gewoon (RT) + (X) en bam, dood was iedereen. Desnoods (RT) + (A) om eerst te ontwapenen. In dit deel is dit precies hetzelfde, alleen in plaats van (RT) ingedrukt te houden druk je op (B). Verschil is dat je dus niet de hele tijd RT ingedrukt kunt houden maar op tijd op (B) moet drukken. Natuurlijk is dat nog steeds hartstikke makkelijk maar minder simpel als dat je gewoon (RT) ingedrukt houdt... Daarnaast kon je in voorgaande delen gewoon pijltje naar links doen en bam je bent weer gehealed (met potion die je kocht bij dokter) Nu zul je moeten vluchten om health te restoren. Minder makkelijk dan voorgaande delen? Jazeker. Moeilijk? Nee, maar voor een uitdaging (combat-wise) hoef je sowieso nooit bij AC te zijn.

    Als je zo graag uitdaging wilt in AC games kun je natuurlijk altijd voor de 100% synchronisatie gaan.

    In principe zou je alle bestandsdelen moeten kunnen maken als je alle Homestead missies gedaan hebt en al je werkers op maximaal niveau zitten. Voor sommige bestandsdelen zul je wel weer andere bestandsdelen zelf moeten maken voordat je ze kunt produceren.

    Konvooien kun je upgraden, volgens mij staan die onder het tab 'Uitvindingen' en/of 'Speciale Voorwerpen' of zoiets, o.a. inventarisupgrade (meer dragen) en extra konvooien bouwen.

    Wat ook handig is met die speciale uitvindingen zijn speciale tassen voor je paard, als je die opent vul je direct je voorraad bij (gifpijltjes, kogels, etc.) en hoef je niet telkens naar een winkel om bij te vullen. Aangezien je je paard altijd kunt roepen is dit zeker handig als je weer eens door je voorraad heen bent. :)
     
  8. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Thnx, ja heb alle homestead missies gedaan. Dus neem aan dat alle werkers op maximaal niveau zitten. Zal van de week nog eens kijken :) Dat van die tassen voor het paard wist ik ook niet, idd wel erg makkelijk :D
     
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Heeft hetnog zin de credits af te kijken/zit daar nog een achieve ofzo aan of krijg je nog wat of niet??
    want heb alleen een complete seq 12 achieve geen finish game of is dat de finish game achieve?
     
  10. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de credits heb je nog een paar missies en hier zit een achievement aan verbonden. Daarnaast is er nog een secret achievement die je kunt halen nadat je de game hebt uitgespeeld.


    WAARSCHUWING:
    DOWNLOAD NIET DE NIEUWE DLC (Hidden Secrets), kans zit er in dat je voortgang (gedeeltelijk) gereset wordt, zie ook: http://forums.ubi.com/showthread.php/733876-AC3-DLC-Has-Reset-My-Game!-HELP!

    Voor de zekerheid zou ik sowieso met dit soort games back-ups maken, gewoon save files kopiƫren naar een USB stick.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Blij dat ik heb besloten te besparen op DLC, maar thanks voor de tip gerowniko! :thumbs:
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben toch afgehaakt bij sequence 9 en heb de game verkocht. Trok het uiteindelijk niet. Wat een bugs in deze game zeg. Gewoon te storend. Constant zat ik wel ergens vast in. Boston en New York, wat waren de verschillen?! Had het idee in twee identieke steden rond te lopen. Steden waren daarnaast super eentonig. Het Connor gedeelte brengt ook niet echt wat ik ervan verwacht had.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Nog geen last van wat voor bugs dan ook gehad. Laatste tijd wel in andere games, maar misschien keert het tij. Eerder erg veel last van die enorme kut camera. Die was in Revelations zoveel beter en daarom merk je in III niet dat er upgrades voor de Animus zijn ingevoerd door je team in het heden.

    Voor de rest nu hoofdstuk 10 af, de rest komt vanavond en vannacht. :thumbs:
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja precies dat!
    In voorgaande delen wist ik altijd precies in welke stad ik liep en kon ik op den duur blind maar het Vaticaan bv. Te lopen zonder op de map te hoeven kijken.

    Nu heb ik regelmatig dat ik op de kaart moet kijken in welke stad ik ookalweer zit.
    Nu weet ik wel dat de Britten in New York zitten en in Boston de Patriots maar aan de omgeving zou ik het er niet vanaf kunnen zien, enkele stukken(zoals half afgebrand new york) daargelaten.

    Onlangs de update gedaan maar nog steeds last van de complete legers die op m'n zorgvuldig uitgekozen gevechten meedoen.
    Ook heb ik soms tijdens het klimmen dat Connor ineens letterlijk 50m omhoog schiet, zomaar de lucht in om vervolgens dood te vallen...
     
  15. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    De diepgang van de steden is inderdaad veel minder. 't lijkt hier allemaal hetzelfde en de 'historische' gebouwen zijn niet je-van-het.

    Ik weet nog wel toen ik torenhoge gebouwen in Rome beklom, soms was het best pittig om de juiste weg te vinden.
    Het moeilijkst wat ik in AC III heb beklommen was een molen om een veer te pakken.. :p
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik probeerde een boom in te klimmen waar je niet in kon komen, maar lag wel een ver. Ergens in de wildernis, waar ook nauwelijks onderscheid is.

    Hoewel ik Connor heel erg tof vind, had dit deel van mij net zo goed met de zoon van Ezio gemogen.

    Voor degene die moeite hadden met een achtervolging in Hoofdstuk 12 (FLINKE SPOILER!!!):
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2012
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Werd ik even blij gemaakt tijdens het opzoeken van een derde energyblok, of wat zo'n gare ding ook is. :mad:

    Dacht mag lekker met Desmond naar Egypte, beetje chillen in een piramide ofzo. Gaat die gay vader erheen, bitch.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Het wordt nog erger. :+
     
  19. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor laatste tijd alleen maar negatieve dingen over deze game hier, en in reviews las ik alleen maar lof, 9'ens, GOTY etc.. hoezo tegenstelling 8)
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Speel het zelf maar. ;)
     

Deel Deze Pagina