Gebruik je ingame camera + printscreen dan maakt de game een foto zonder HUD + wapen. Kun je terug vinden in Documenten -> My Games -> Far Cry 3 -> Screenshots. Bazen shit, ben alleen maar screens aan het maken met de pc-versie. Missies en bla doe ik wel op de 360.
+1 De grootste verbetering van FC3 vind ik de gameplay die een stuk soepeler is dan FC2. Ik ondervind net zoals anderen de nodige dosis screen tearing. Ookal heb ik de game heb ik geïnstalleerd op me HD. Ik kan me niet herinneren dat ik dat ook had bij deel 2. Zou de kwaliteit van de HDMI kabel uitmaken?
Dat niemand het kapot gaan van de wapens in FC2 opnoemt als nadeel Dat was echt kudt.. Zat je in een vuurgevecht, gaat je gun kapot
Klopt, dat was zwaar ruk. Dat betekende regelmatig het einde voor mij. Sowieso ben ik nu veel beter te spreken over het wapenarsenaal en de mogelijkheid ze aan te passen naar eigen wens. Plus, nu kan je jezelf bewapen middels een menu en hoef je ze niet letterlijk van een muur te plukken in een stoffige loods.
Het lukte me niet om via Google degelijke screenshots te vinden, dus ben blij dat je deze ff post. Hulde.
Wow... Deze game is zóveel vetter op de PC als je een fatsoenlijke PC hebt. Alleen al 60 fps is een verademing tegenover de 20 waarop het op de Xbox 360 draait. (Toegegeven, het blijft fantastisch dat de Xbox zoiets nog aankan, maar het is gewoon langzaam aan het doodbloeden nu) Ik draai 'm op de Very High preset 40-60 fps. Alleen balen dat ik op de Xbox al op ruim 50% zit. Niet echt zin om helemaal opnieuw te beginnen. Misschien later een keer, voor het alternatieve einde (i5 - 8GB DDR3 - HD7870 Ghz ed.)
meest awesome missie tot nu toe Spoiler Met Make it bun dem op de achtergrond een wietplantage verbranden, GEWELDIG
Al redelijk wat tijd in deeltje 2 gestoken van de week, heb echt zin om deeltje 3 te halen maar dan raak ik 2 nooit meer aan.
FC3 is een verademing bijgeleken deel 2, wat een piece of shit was dat. Grafisch mooi hoor, alleen kwa gameplay verschrikkelijk! Die respawnende controlposten... die kapot gaande wapens, die klere malaria... geen tropische sfeer... etc... je zal zeer zeker veel plezier van deel 3 hebben!
Wat vinden jullie van de MP? Ik vind het tot nu toe helemaal niks. - duurt een eeuw voordat ie een server vindt - vervolgens een eeuw om te laden - lelijke graphics (tov SP), althans zo lijkt het - dodelijk saaie potjes Single player is wel top.
Heb je het dan ook over co-op? Ik heb het allebei nog niet geprobeerd, deze game koop je voor de vette singleplayer die multiplayer is voor erbij
Co-op is echt dramatisch slecht, alles dat zo geweldig leuk is aan de singleplayer hebben ze verneukt in coop. Je kan maar 2 wapens bij je hebben, syringes moet je vinden (en zijn onvindbaar), en qua gameplay is het alleen maar gangetje-gangetje en knallen. Elk level is ook precies hetzelfde opgebouwd, schieten, lopen, bescherm een motor / generator, ambush, nog meer knallen, klaar. Ik ben ze nu alleen maar aan het afwerken omdat ik 'm 1000G wil hebben uiteindelijk, maar met tegenzin. Over de singleplayer niks dan lof trouwens, wát een spel Dit weekend alleen maar zitten spelen, heb nu 17 uur op de klok ofzo Begint er steeds meer op te lijken dat dit Kingdoms of Amalur van de troon gaat stoten als mijn persoonlijke GOTY.
ik vind dit spel zo heel erg vet speel al vanaf vanmiddag half 2 haha als er iemand co-op wil doen voeg me maar toe