[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

1. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    zojuist toch een WiiU ZombiU pack gekocht met Mario en Nintendoland. Voor de mooie prijs van 444 eur. Ik hem hem nu hier staan en hij mag terug binnen 2 weken en dan geld terug. Nu slaat de twijfel toe, en wat doe je dan. Volg je je verstand of breng je hem terug en wacht je idd op een versie waar mss wel de kinderziektes uit zijn dan... Ik slaap er iig nog een nachtje over, als ik mezelf kan bedwingen om de verpakking niet open te maken natuurlijk;)

Laatst bewerkt: 2 dec 2012
  2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik vind het geen miskoop hoor.. Ik had wel een stukkie minder betaald met personeelskorting.. Voor de volle mep zou ik em ook (nog) niet aanschaffen

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Je had hem gewoon niet moeten kopen. :+

4. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    Dat slaat natuurlijk nergens op, ik twijfel maar ja het is een groot bedrag voor mij momenteel. Maar aan de andere kant doet mijn launch Wii het ook nog prima en nog nooit gedonder gehad. Ik heb de volle pond ook niet betaald want dat wou ik ook niet. Ik werd blij toen ik prijs zag bij Intertoys maar hun voorwaarden stonden mij niet aan (je kunt hem helemaal niet terugbrengen na aankoop!) Dus ik een foto gemaakt en aangetoond bij de MM en daar dus via prijsgarantie hem mee gekregen met de optie om het hele zaakje terug te brengen binnen 2 weken en geld terug mits de boel ongeopend was. Dat stond mij aan en nu kan ik er nog even over na denken.

Want kinderziektes in de WiiU nu? Welke dan, laadtijden? nou dat ligt denk ik aan de firmware die kun je dus softwarematig aanpassen en hoef je geen andere/aangepaste wiiu voor. Ik denk dus dat het op dat gebied wel snor zit.

Wat ik me alleen afvraag, ik woon samen met mijn vriendin en wij samen spelen dan bijv Mario. Ik of zij met de pad en de ander met de Wiimote. is het met 2 spelers ook leuk of is het echt meer voor 3-4 spelers.. ?

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Zolang de Wii U geen dikke exclusives krijgt en de online dienst niet bij Xbox Live in de buurt komt zou ik 'm laten liggen. Die Mario is niet zo speciaal geloof me.. heb op de DS en Wii gespeeld, wel een leuk spelletje maar nooit gesnapt waarom het zo hoog beoordeeld krijgt. Die Rayman in 2D is veeeel dikker qua sfeer/gameplay/sounds etc.

6. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dat je dat weer vind van Rayman is wel weer een mening, maar het spel is nog niet eens uit dus hoe kan je dat nou weten :+. Ik vind zelf de launchtitels ook niet extreem vet, maar ze zijn niet enorm slecht ik geniet enorm veel namelijk van bijvoorbeeld ZombiU.

De online service is wel anders vergeleken met PSN en Xbox Live maar ik hoop dat Nintendo zelf wat meer veranderingen gaat geven op het online systeem zelf, ik vind het enorm jammer dat er bijvoorbeeld nog steeds geen Achievements/Trophies zijn.

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Omdat ik het over de versie heb die al uit is (origins) :+

Wat betreft die Achievements/Trophies, die kunnen me gestolen worden. Sterker nog, vind het maar niks als je in een game zit en opeens ploep *achievement. Ja je kan het uitzetten maar heb er persoonlijk totaal niks mee.. helemaal niet omdat je vaak ziet dat de helft van de achievments zij "Finished Chapter 1" o.i.d. :+

8. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Mwah maar Achievements is wel leuk om te zien op je account, vind ik zelf dan. Het zou wel een grote toevoeging zijn voor vele mensen, en notificaties zie je bij de Wii U alleen als je de Home knop indrukt(ik weet niet of je dit wel anders kan instellen) maar voor de rest niet(je ziet wel de home knop blauw worden als iemand online komt bijvoorbeeld).

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    eeeh wut? Je hebt nu dus een ongeopende WiiU in je huis staan zodat je er even over na kan denken? :+

@rest: ik mis game-impressies!

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Er zijn weinig impressies te geven. :+

11. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Vandaag een Wii U aangeschaft, de controller staat momenteel op te laden.

Draadloos internet signaal is echter niet heel goed op mijn kamer, is die 1e update dan wel goed uit te voeren?

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De doos kan je zonder problemen los maken want er zit geen veiligheidstickers op zij-deksels ;)

De gameplay met 2 schermen voelt in het begin behoorlijk raar aan.

13. titan1980

Leuk Bevonden:
    33

Lol hoe raar het ook klinkt ja dat was het geval. Echter heb ik besloten om toch maar voor het verstandige te gaan en de WiiU dus terug gebracht, en oh wat ging dat makkelijk bij MM Groningen :'-( Godzijdank had ik zwart op wit staan dat ik voor de hele set mijn geld terug kon krijgen. Maar dit was niet voldoende voor hoofd servicebalie.. Dus ze moesten ermee naar de medewerker in kwestie die getekend had... Had ik dus even mazzel dat die kerel er nog was.. |:-

Naja f@ck it, ik heb mijn geld terug en wacht ook rustig nog even af wat Nintendo nog voor ons in petto heeft op gebied van een volwaardige 3d Mario of Zelda \o/

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb em met het oog op de toekomst gekocht. Maar nu? Nu zou ik em niemand aanraden. Je hoeft het niet voor de fancy graphics te doen, niet voor een lekker snel OS, niet voor de controller (serieus, stick boven de knoppen? Welke apen zitten bij Nintendo?), niet voor de online functionaliteit en op misschien ZombiU na ook niet voor de launch games.

Waarom heb ik er dan een? Mja, games die nog gaan komen, en ik heb er maar €125 voor hoeven betalen.

Maar ook nu nog, nu die Wii U lekker shiny en nieuw is, pak ik gewoon mijn sexy Vita op en speel ik veel liever daarop.

15. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Mijn meningen zover voor de Wii U games die ik momenteel heb:

New Super Mario Bros U - Zoals bijna altijd is dit toch best wel een toffe nieuwe 2D Mario game, er zijn wat levels die een beetje het oude gevoel geven van bijvoorbeeld misschien Super Mario World.

ZombiU - Een enorme goede Zombie shooter naar mijn mening grafisch misschien de mooiste game voor de Wii U.

NintendoLand - Niet een game die je echt alleen moet spelen, ik heb alle minigames een beetje gespeeld maar je kan zien dat NintendoLand echt een spel is dat je met meerdere mensen moet doen, maar het is in ieder geval zoveel malen beter dan Wii Sports.

Skylanders Giants - Als je de vorige Skylander games gespeeld hebt en daar hebt van genoten, dan geniet je hier ook van. Dit is gewoon een port dus zoveel nieuws zal je niet tegenkomen. Ik vind de gimmicks wel leuk dat je bijvoorbeeld characters kan synchronizeren door ze op de portaal te zetten, maar that's ook it.

:+

16. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Hoogglans zwart voor de console kan ik nog begrijpen maar de GamePad ook is voor mij een raadsel :confused:
    Gamen ze in Japan soms met handschoenen aan.

17. titan1980

Leuk Bevonden:
    33

serieus maar 125 eur? dat is we heel erg weinig, dan zou ik hem ook zeker kopen.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat is het voordeel van een zusje wat ook graag games speelt en ook naar Rayman Legends uitkijkt. Niet eens de helft hoeven te betalen.

19. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Iemand een antwoord op mijn vraag wat betreft het updaten?

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Mocht je verbinding verliezen kun je de update opnieuw starten en gaat ie verder waar ie was gebleven. In dat opzicht is de update goed te doen. Bereid je wel maar voor op een heel lange zit. :+ Traag dat het gaat...

Deel Deze Pagina