Worms Revolution Corrupt/ X360 loopt vast

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MetalSonic, 2 dec 2012.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Het online potje van Worms Revolution was afgelopen en de X360 zou gaan saven, hier liep de Xbox vast. Ik de Xbox herstarten en toen kreeg ik bij het opstarten van het spel de melding "file corrupt".. Ik heb de corrupte file verwijderd maar als ik het opnieuw opstart dan loopt hij weer vast en is de file weer corrupt.

Worms al twee keer opnieuw geïnstalleerd, ik snap er niks van. Iemand een tip hoe ik dit kan oplossen?

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    al 3 keer de game opnieuw geïnstalleerd, al 3 keer de system cache verwijderd en ook de corrupted file steeds verwijderd. Als ik Worms nu opstart dan loopt hij vast bij het saven na het hdd keuze scherm, heel zuur dit..

3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Heb je ook geprobeerd, om alle updates van het spel te wissen? Wellicht zijn 1 van je updates corrupt ?:thumbs:

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Delete de game, en leeg daarna je cache. Misschien dat dat werkt? Je kan altijd nog de klantenservice bellen morgen.

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Bellen kan tot 21 uur.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh beter, dan zou je dus ook vanavond kunnen bellen. :p

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reacties, ik heb het bovenstaande allemaal al gedaan.
    - cache gecleared
    - file verwijderd
    - spel verwijderd en opnieuw de install gedaan

maakt niks uit, de Worms versie die online staat heeft de patch al en die veroorzaakt de ellende... Beetje gegoogled en iedereen heeft er last van met Worms Revo voor de xbox. Gelukkig is Team 17 er volgens een reactie nu wel van op de hoogte.

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    ik chat nu met een Xbox medewerker, ben benieuwd hij laat mij alle stappen weer opnieuw uitvoeren en ik kijk alweer naar een bevroren scherm..
    Er is mij gevraagd om even te wachten, ik wacht wel een week oid.. Daarna ga ik maar bellen :)

Laatst bewerkt: 5 dec 2012
  9. Chriss020

Chriss020 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Valt er op korte termijn nog een oplossing te verwachten eigenlijk? Zit nu al een aantal dagen tegen een bevroren scherm aan te kijken..ben benieuwd! Anders maar geld terugvragen :emo:

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Iemand op gamefaqs is erachter dat het aan de datum ligt. Ergens op een recente datum heeft iedereen deze problemen gehad. Als hij ze xbox disconnect van live, en handmatig de datum op vorige maand zet dan doet worms het gewoon. Overigens is er iemand daar die zegt dat als de datum op januari 2013 staat dat ie t dan gewoon weer doet, dat er dus alleen een probleem zou zijn met december.

Dus over 20 dagen werkt het weer ;)

11. Chriss020

Chriss020 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt! Het het uitgeprobeerd en nu doet ie het! Speel nu dus wel (tijdelijk) op een ander profiel, want als je op je normale profiel speelt met xboxlive wordt de datum automatisch weer naar december gezet. Bedankt in ieder geval! _O_

Deel Deze Pagina