[XOne] Far Cry 3

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2011.

1. Speedymike

Speedymike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gevonden

Maar wie moet dat voorstellen dan..dat je er een achievement voor krijgt?

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Kijk eens goed naar de boxart van de game ;)

Wie het is... weet ik eigenlijk niet :+

3. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Heb nu zo'n krappe 4 uur staan op de multiplayer. Ik vind het best vermakelijk. Het is even wennen, maar na een paar keer succesvolle potjes heb ik de smaak te pakken gekregen. Wat jij zegt over het vinden van een server klopt. Gisteravond kon ik gewoon geen match vinden. Jammer. Gelukkig kon ik me weer prima uitleven in de singleplayer. :p

4. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Ik snap nog niet veel over die killstres
    Ks. Hoe werkt da

5. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Net als bij COD heb je 3 soorten killstreaks. Door het maken van kills of het capturen van objectives loopt naast je radar een balkje vol. Als je voldoende heb opgespaard kan je met rechts op D pad je beloning selecteren. Ik heb opgemerkt dat het balkje ook weer leegloopt nadat je dit hebt gedaan. Dus als je de barrel bombs wilt, zul je de scouts niet op moeten roepen. Anders moet je weer opnieuw beginnen. Wat voor mij nog niet helemaal duidelijk is, is bij hoeveel kills en captures je een beloning krijgt. Ik doe eerlijk gezegd ook weinig met dit systeem. Het zijn niet erg sterke wapens, hoewel scouts wel altijd handig zijn de jungle.

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Kopen, of vrijspelen door die radiotorens uit de lucht te halen.. kreeg hem bij nummer 8 volgens mij.

7. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik las een aantal pagina's terug dat iemand nog niet wist wat je met je cameratoestel kon doen...

awel, daar kan je enemies mee taggen.
    Als je aan het sneaken bent, en je trekt foto's van je enemies, dan worden die gemarked en dan kan je hun bewegingen altijd zien doorheen muren enzo..
    best handig. :thumbs:

8. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Plus het belangrijkste: Je kunt er relics mee vinden (glinsteringen in de verte).

9. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Heb nu 5 uurtjes gespeeld en bijna alleen nog maar zitten jagen, 2 radio towers en 3 kampjes gedaan. Laatste kamp dat ik aanviel kreeg ik hulp van een leeuw. Verder vond ik paragliden tot nu toe tof en beetje met jetski, quad ed aankloten. Echt een brilliant spel tot nu toe.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    daar kun je ook gewoon maps voor kopen toch?

11. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Maar die 'snap picture' knop heeft niet echt een functie dus? Jammer, zo'n feature als in Dragons Dogma dat je je eigen foto's op bijv. Facebook kon uploaden zou geweldig zijn in deze game. :D

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je kan m volgens mij bij de eerste winkel al kopen. Meteen doen! , is verreweg t leukste wapen (al is de flamethrower soms ook wel even lekker :+)

Ik heb mn sniper weg gedaan, voelde een beetje als cheaten om op een paar 100 meter afstand met een silencer in de bosjes te zitten

13. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Klopt. Ik merk dat ik ook echt lui wordt bij het overnemen van de kampjes. Ga steeds vaker rambo mode een kamp binnen met een machine geweer :+

Missie nummer 34/35 laat ik nog even staan. Gaat wel erg snel zo. Eerst maar eens de rest van de side missies afmaken. Deze game heb je ook in no time op 1000/1000 volgens mij. Alleen het Co-op gedeelte nog afmaken straks.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Rambo mode gaat vaak ook best makkelijk idd. Ik heb een of andere 'signature weapon' shotgun unlocked en die blaast alles en iedereen weg.

Wat ik me wel afvroeg, hoe leg je die dikke armored gasten stealthy om? Want een takedown werkt daar niet op?

15. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    ik denk van wel? maar ben niet zeker?
    blijven de enemies getagged als je niet echt de foto neemt?
    dus daar ben ik niet echt zeker van...

16. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Da's een skill die je kan kopen, takedowns voor die heavy gunners en flamers. :) Ook speel je ergens later in de game een sniper vrij die ze met één headshot om kan leggen.

17. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik pleur daar altijd een molotov of fire arrow tegenaan. Anders lukt 't mij ook niet.

/Edit: Oh boy! Nieuwe wapens op eiland 2 :) En de wingsuit _O_

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die heb ik volgens mij net gekregen, is ook een signature weapon toch?

zal s kijken naar die perk waar ik ze mee om kan leggen. Denk dat die nog locked is bij mij, heb nog niet heeeel erg veel aan het verhaal gedaan :+

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat zijn die glinsteringen dus. Stond bij Dr Earnhardt op dat platform met die glider en zag echt lomp veel van die glinsteringen :9.

20. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Achterkant van het hoofd schieten met sniper... gelijk dood! :D Dat is het enige stuk waar geen armor zit.

Deel Deze Pagina