[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Hoezo toevallig? Dexter heeft gewoon die tip de wereld in gegooid en Deb is niet achterlijk, naja...niet dom.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dacht dat ze zeiden. "The woman who called"
    Maar ja zal dan wel niet zo zijn. :)

3. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ze zegt "Caller said they smelled kerosine". Maar niet dat dat verder boeit.

Klinkt een beetje stom maar
    dat iedereen alle tijd van de wereld heeft begint me toch een beetje te irriteren nu. Voorheen vond ik al die plaatjes wel lachen met "Has a full time job...and is also a serial killer". Maar dit seizoen slaat weer echt alles. Werkt Dex inmiddels alleen nog als oproepkracht ofzo? Hij is echt nooit meer op zijn werk en hoe zit het met Jaimee, leeft die gewoon van het geld wat Dex haar geeft want ook zij is er altijd voor hem zonder enige moeite en je ziet ook nooit iemand die covert voor Hannah, af en toe geeft ze die bloemen wat water maar het grootste gedeelte van de tijd loopt ze met Dexter te vozen.

Noem me een mierenneuker maar soms gaat het echt nergens meer over :+

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, ik mis de scenes dat hij in het lab met verf aan het spelen is! :D

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Had hetzelfde met die bus. Dex word daar naartoe geroepen zodat die dus weg is bij Hannah. Dan is die daar een minuut voor een reden die ik niet begrijp. Niemand vraagt hem ook wat. Alleen Deb over die Arson gast en dan word die gebeld door Hannah die overstuur is dat de auto tussen haar planten staat en weer weg is die. :)

6. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Exact! Dat was voor mij ook de druppel voor deze post 8) Ze moeten daar echt eens goed gaan bezuinigen als Dexter is afgelopen.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    In het begin compenseerden ze dat nog wel eens door scenes van Deb te laten zien die 's nachts aan het werk was.

Volgens mij balen de schrijvers op dit moment dat Dexter een zoon heeft. Ze doen er alles aan om hem uit de serie weg te houden.

8. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Eindelijk Masuka weer met wat grappige comments xD

9. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Dat kan toch makkelijk lijkt me, als ze dit zouden willen?!

Ik vond het wel weer een leuke aflevering :)

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vond het ook maar een tegenvaller. Naast dat ie altijd overal kan zijn en het nooit opvalt dat ie 's nachts vaak op zijn boot een lijk aan het dumpen is. En dat hele onderzoek van LaGuerta vind ik ook maar suf en niet verrassend. Iedereen komt overigens overal wel makkelijk mee weg. Vraag me af hoe ze de komende 2 eps gaan vullen.

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Volgens mij is er nog genoeg spannends wat er kan gebeuren. Dus twee episodes kunnen ze echt wel met goede televisie vullen.

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dit is een erg interessant stukje om te lezen. Door dit gelezen te hebben ben ik de episode anders gaan zien...ik vond het ook snel gaan. maar zoals in dit stukje beschreven wordt...is dat misschien alleen maar goed.

http://www.tv.com/news/dexter-the-dark-whatever-review-a-family-affair-30192/

Eerst vond ik het maar weird dat hij wel Hannah's pa omlegt..en niet die dude die mensen in de fik steken leuk vind, maar omdat ie is gaan inzien dat dat hele dark passenger gedoe onzin is...deed ie dit keer iets wat ie gewoon wilde.

13. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Veel gebeurtenissen in deze episode _O_. Ben nu wel benieuwd of er nog iets met Hector Estrada gaat gebeuren.

14. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Aan het eind wordt enkel 'Season Finale' gezegd... Zouden ze nog een jaar doorgaan?!

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja

16. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Dacht dat dit het laatste seizoen was?!

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee

Wel spannend einde. Fucking La Guerta

Laatst bewerkt: 10 dec 2012
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Seizoen 8 was al bekend toen 6 nog bezig was.
    Verder toffe episode.

Met Estrada en La Guerta zag ik niet aankomen eigenlijk. Die gast weet nu dat het Dexter was. Jammer van Hannah ik had toch wel gehoopt dat ze langer bleef. Maar ze was altijd een "special guest star" en dan blijf je niet langer dan een seizoen. Echt benieuwd hoe met Dexter gaat aflopen komende seizoen. Als dit ook al niet lukt. Denk dat die dood gaat.

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    La Guerta weet het zelf ook nu. Niet alleen Estrada

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar La Guerta "wist" het al. Maar Estrada werkte alleen niet met La Guerta samen. Zij gebruikte hem meer. Hij vond het al raar dat er van hoger af gepushed werd om het vrij te laten. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina