[XOne] Far Cry 3

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2011.

1. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Heb Halo 4 maar even laten liggen voor deze game, die speel ik later nog wel es uit... moet zeggen dat ik dit tot zover wel een hele toffe game vind. Het enige wat bij verbaasde was dat hij maar op 1 schijfje stond..

2. galiaar

galiaar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel uur duurt het om het spel volledig uit te spelen?

3. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Heb er nu iets van 14 uur op zitten en ben pas bij chapter 4. Ligt dus geheel aan jezelf.

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja precies ligt helemaal hoe je speelt, je kan rushen maar waarom zou je dat doen? Ik ben nog steeds bij chapter 6 volgens mij.

En wat een wereld zeg, prachtig...
    Er is ondergronds ook echt heel wat te beleven, niet alleen kleine grotten maar ook echt een super grote tempel was ik gisteren!

Wat een werk zal deze game geweest zijn voor de makers, zoveel details (zelfs op de 360).

5. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel nog, het spel ziet er echt geweldig uit en dat stealth is ook iets wat mij aanspreekt. Maar ben eigenlijk nooit een singleplayer-speler, maar 1 spel heb ik ooit uitgespeeld en dat was Assassin's Creed en deeltje 3 beviel me niet zo.

6. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Een screenshot (slechts 1440x900) door Lightroom 4 gehaald

7. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Kun je in het begin nog niet naar het onderste gedeelte van de map?
    Elke keer als ik die kant op ga zegt ie dat ik out of bounds ben en word ik terug gezet.
    Cool :9.
    Ik ga ff wat toffe locaties opzoeken en wat screens maken op ultra, kijken of ik een mooie wallpaper kan krijgen.

8. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Is de multiplayer wat?

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Net weer een tijdje co-op gespeeld met een maat, chapter 2, wederom een lekker lange chapter en er zijn in totaal zes chapters. Erg veel baddies die je moet killen en tjonge...die gekken jagen je echt op, ze zijn gewoon echt slim. Wat een gave dingen allemaal in deze game zeg.

10. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Het is redelijk standaard maar boven verwachting vermakelijk. Verwacht geen COD killer, eerder een leuke variatie op een uitgemolken thema. :p

Hebben nog mensen problemen met het joinen van servers?

11. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Shiiit, nu zie ik pas hoeveel we eigenlijk missen op de 360... Schiet op met die Xbox 720!

12. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Omdat (PC) heeft wel de mooiste graphics, maar nadeel is wel dat erg vaak de PC vast gaat lopen en daardoor weer opnieuw moet beginnen.
    Ik kan nooit normaal probleemloos gamen op de PC, loopt altijd wel een keer vast! Bij de 360 (Bijna) geen last van, vandaar dat mijn voorkeur daar naar toe gaat! Er hoeft maar 1 bestandje corrupt te zijn op de PC en de hele game werkt niet meer zo als behoren.:+
    + Dat TV is vele male groter dan mijn computer scherm van 24". *)

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Bij mij loopt ie nooit vast en je kan de computer aansluiten op de TV, best of both :cool:

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Laatst bewerkt: 3 dec 2012
  15. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Fucking vet gedaan _O_

16. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je hele beeld vol taped is het alsof je met ogen dicht speelt. Net alsof die jongen blind is, maar je hebt van die Kung Fu meesters die ook blind zijn, dus het is op zich realistisch. Check it out voor een nog betere immersion, denk dat je ongeveer 20 post-its nodig hebt als ik je scherm zo zie? Let me know!

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja leuk. Als je nu naar de zee kijkt heb je een zwart vierkant op je scherm...

18. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Mods komen er snel genoeg wel.

19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    In dat opzicht, goed bedacht ;)

Ik heb slechte ogen, en me bril is stuk. Die grote HUD komt me dus wel goed uit :+

20. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Da's wel een interessante theorie over dat hersens een groot zwart blok op het scherm negeren, maar een mini-map niet.. Als ik nou een voorbeeld neem he, stel je voor je speelt met zijn 2-en of 4-en splitscreen en je belooft om niet beeld te kijken.. Dat is ook leuker voor jezelf.. Maar mijn vraag is dan, kan jij dat of kijk je toch op hun beeld? Ik negeer hun beeld gewoon, dus ik denk dat ik ook wel de minimap kan negeren.. Gaat voor mij makkelijker dan een zwart blok negeren xD Maar misschien dat je nu iemand heel blij maakt.

Deel Deze Pagina