[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige wat ik dacht na deze EP was waarom die graf Carol nou weer moet blijven leven. Oh wat irriteer ik me al lang aan haar. Laat dan T-Dog gewoon blijven :'-(
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Awesome episode!

    Glenn is een baas. En vond het ook tof dat Rick Michonne zo bij dr wond greep haha. Plus die scene in dat boshuisje was vet. Het lijkt erop dat ze steeds meer naar hun instinct gaan gedragen. Niet denken, gelijk die man onschadelijk maken en als ie naar buiten wilt rennen direct een zwaard door zn nek. Heel tof
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd geen bullshit meer. Seizoen 3 is zoveel beter dan 2 er zit een tempo in nu.
     
  4. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    De scène in
    het boshutje
    vond ik dus helemaal nergens op slaan.
    Verder wel een aardige aflevering, al is het eigenlijke de derde opwarmer op rij. Je zit nu te wachten op de confrontatie van groep Rick vs. groep Governor. Die zal volgende week dan volgen om vervolgens met een cliffhanger af te sluiten, want na de volgende episode is er een mid-season break. :'-(
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoezo niet? Ik vond het best vet die scene
     
  6. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ze zitten binnen één of hooguit twee mijl van Woodbury, maar die vent zit al een eeuwigheid in zijn hutje en weet niet dat de wereld zo ongeveer al vergaan is? De uitbraak is al maanden terug. Hij was wel helemaal van het padje af natuurlijk (leven met zijn dode hond, politie willen bellen), maar daar klopte niets van. Dat hele bos zit vol met walkers (Rick en zijn maatjes werden snel omsingeld), maar hij zit daar een beetje wereldvreemd te zijn. :+
    De scène is volgens mij vooral geschoten om te laten zien hoe Michonne in elkaar steekt. Die is voor Rick's groep nog onbekend natuurlijk, maar nu legde ze die holbewoner zo om. Dat vond ik wel sterk aan de scène, net als het voeren van zijn lijk aan de walkers. Alleen het hele idee eromheen klopt gewoon niet.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2012
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vond het ook raar ja 8)

    "I'm calling the cops" en dan niemand die ook maar iets zegt over: ehm waar heb je het over gozer. Iedereen is veranderd in zombies, lag lekker die steen he? nee rick gaat lekker zeggen dat hij van de politie is. Nee daar heb je wat aan :confused:.

    Ik vond het wel leuk om te zien dat Gang Woodbury wel bang was voor rick's groep, aangezien ze de gevangenis hebben gecleared. Hopelijk doet daryl het juiste en steekt hij zijn broer neer. Arrogante kwal
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond ook.
    Dat het een beetje nutteloos was om die gast erin te gooien. Ze konden eerder al makkelijk via de achterkant weg. Stukje bos in en dan de bocht maken om the walkers heen. Niemand die dat had gemerkt
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Niks raars aan hoor

    Ja maar dan geen afleiding toch. Dat risico neem je niet. Dat zien wij nu. En die gast was gwn gek. Vond het passend. Gewoon zn mind verloren tijdens de apocalypse. Hij rent ook niet voor niks naar buiten. Hij is gwn gek
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze hadden imo al eerder weg kunnen gaan voordat ze die gast vonden. Snapte niet waarom ze naar binnen gaan in eerste instantie. Maar dat gebeurd meestal maar om het spannend te maken. Wat als die gast er niet was geweest. Dan alsnog hadden gewoon via de achteruitgang weg kunnen komen.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    Btw volgende week laatste aflevering. En dan gaat het begin Februari weer verder. :)
     
  12. Luca

    Luca Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    1
    Vond de scene in dat hutje ook een beetje ongeloofwaardig. Plus de obvious Hyundai auto product placement. Het leek wel of die auto net nieuw was gekocht, terwijl je zou verwachten dat auto's zo lang na de uitbraak wel stoffig en vies zijn. Verder wel vermakelijke episode, volgende week wordt hopelijk episch :D
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    God.. tot februari wachten

    Wel spannende episode.. Beetje jammer dat de neger weer dood moet in ruil voor een andere neger haha
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Cutty uit The Wire. :D. Moest wel lachen btw. Nieuwe zwarte gast in de serie. Andere zwarte gast gaat dood. :lol:. Kan me nog steeds irriteren op de dat de wapens geen recoil hebben. Verder wel een degelijke aflevering maar zaten wel veel fouten in de episode die echt niet logisch waren. Maar ach heb geleerd om me daar niet te druk over te maken anders kan je geen show meer kijken. Kan nu alle kanten op gaan. Nu tot Februari wachten. :)
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2012
  15. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Wel A-Team taferelen in Woodbury hoor. Allejezus wat zijn die lui scheel. :lol:
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  17. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Season 3 Part 2 teaser spoiler
    Ze spoilen de cliffhanger in de Season 3 Part 2 teaser meteen, door te laten zien dat Daryl nog leeft. Al was dit wel te verwachten, omdat hij een van de fan favorites is.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2012
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    @ CheesieOnion: Dude zet er dan even bij dat een spoiler is van de teaser voor part 2 van seizoen 3 8) Ik kijk expres de teasers niet en had ook niet verwacht dat het anders zou zijn maar sjiek is anders...
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh nu zie ik het ja.. Hahahhaha zo dom
    Maar je hoort ook

    spoiler over teaser:

    Glenn zeggen, "WHAT IS HE DOING HERE?"... Ik denk dat hij naar Meryl refereert.. Misschien gebeurt er iets dat beide broers ontsnappen?
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2012
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    precies :mad: ik klikte het nu ook aan gvd. Kut teasers wil ik niet zien en ook niet horen.
     

Deel Deze Pagina