1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Boardwalk Empire

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 8 dec 2010.

  1. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijke aflevering._O_
    Snapte alleen één ding niet:
    Waarom werden de mannen van Masseria die vertrokken uit Atlantic City afgeslacht? Was toch de bedoeling dat die ongedeerd bleven?

    En hoe zit het met de deal met Capone of heb ik dit gemist? Ik bedoel whats in it for him?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij vond het een ideaal moment om ze uit te schakelen en Nucky ook. Hij heeft niks met alle gangsters. Zeker met Rothstein en Masseria. Met Nucky heeft die nooit veel contact gehad maar zag nu juist een mooi moment om samen te werken en gelijk die andere uit te schakelen of pijn te doen. En zo meer controle te krijgen.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Harrow video. ;)



     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2012
  4. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    _O_

    Vond de voorlaatste ep eigenlijk beter, maar prachtig opgelost alles
     
  5. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here. Ging misschien allemaal net iets te snel als je het vergelijkt met het tempo van het seizoen, maar alsnog een geniale episode en een goed einde.

    Ik snap ook niet waarom niet meer mensen dit kijken :p Steeds als vrienden me vragen of ik nog een toffe serie voor ze weet raad ik ze deze aan, maar de meeste vinden er toch niet zoveel aan. Snap er geen reet van, want ik vind 't naast (of eigenlijk net achter) Breaking Bad de beste serie van dit moment.

    Ook mooi hoe Rothstein nu flink wordt genaaid. Ik vind hem wel het tofste personage, maar het is ook goed om te zien dat ie niet untouchable is ondanks al z'n strategie.
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Wow... Wat een fantastisch seizoen weer :D Ik probeer steeds mijn vriendin over te halen om te gaan kijken, maar ze vindt het te langzaam gaan en na de eerste drie afleveringen van S1 haakt ze af. Maar DAMN wat wordt je geduld beloond bij deze serie. Harrow was fantastisch, en Capone... Hulde!
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is gewoon dat mensen tegenwoordig niet meer de aandacht kunnen vasthouden en het moet iedere episode extreem spannend zijn anders haken ze af. Ook al worden in die episodes waar het "langzaam" gaat juist gewerkt aan het verhaal om het realistisch te houden en naar keuzes toegewerkt. Als er geen actie in zit vinden ze het gelijk al niks. Zorgwekkend tafereel de laatste jaren. Blij dat HBO daar juist schijt aan heeft. En ik blijf persoonlijk decors, dialogen en character ontwikkelingen belangrijker vinden dat actie.
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Raak zelf ook al verwend. Als een seizoen meer dan 12 episodes duurt is het al lang. Vroeger waren er nog seizoenen van 24 episodes. Daar kon je ook echt ergens naar toe bouwen en characters ontwikkelen. Nu moet het allemaal korter en krachtiger. Boardwalk is dan nog erg goed in opbouw, Breaking Bad ook. Alleen bijvoorbeeld Homeland of Dexter is week in, week uit spannend en cliffhangers. Is ook niet erg, maar daardoor raak ik in ieder geval aardig verwend. Daarom kan bijvoorbeeld een Revolution wat 20+ episodes heeft in het eerste seizoen mij veel minder boeien. Al is dat dan ook een beetje een krom voorbeeld, omdat het ook geen ijzersterke serie is.
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik vond deze toch minder dan de vorige ep. Wel geniaal die politieke machtsspelletjes tussen de drie, maar ik vond persoonlijk dat stuk met Harrow echt onzin. Ik vond dat de overdosis aan actie het wat verpestte, idd wat gerushed, en vooral ook
    de executie van Rosetti. Verder vreemd hoe snel Maseratti instemde met Rothsteins proposition om samen te werken. Tuurlijk was ie sowieso wel klaar met het backen van Rosetti, zoals uit de ep bleek, maar om dat dan te delen met iemand waar je een wapenstilstand mee hebt? Daarnaast apart dat Rothstein, de man die alles uitdenkt, zonder onderzoek naar de Overholt Distillery meteen dat hele ding overneemt. Toch op zijn minst apart dat een massale distillery leegstaat.

    Nucky's ontwikkeling is wel interessant. Van de Nucky uit S1 had je eerder verwacht dat hij de andere kant op zou gaan.
     
  10. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Helemaal mee eens, en kort daarachter Homeland wat mij betreft!
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha nice. Zit even snel door Seven Psychopaths te kijken. Kom ik deze twee gasten tegen. :D

    [​IMG]
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Begonnen met Seizoen 3

    Wat een fucking eindbazen serie is dit gewoon _O_

    Meteen weer zo'n sterke start vol boeiende characters en een mooie afwisseling tussen verdieping van personages, actie en wat intriges _O_
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Juuuup. :)
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij veel series heb ik het wel dat sommige verhaallijnen totaal niet boeiend zijn, die kijk je dan omdat daarna weer wat leuks komt. OZ had dit bijvoorbeeld met wat verhaal lijnen, maar bij Boardwalk is praktisch elk personage gewoon awesome :)
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En je gaat genieten van Rosetti. :)
     
  16. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren de pilot gezien _O_ Komt erg sfeervol en gedetailleerd over. Interessante personages en een leuk vleugje humor. Wat is die Margaret trouwens een prachtige vrouw. Was blij
    toen die klootzak van een vent werd verzopen in de oceaan.

    Vanavond snel verder ;) Ze kunnen er binnenkort een fan bij hebben
     
  17. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is volgensmij nieuw in seizoen 3? ik heb hem daarvoor nooit gezien.. In elk geval bad ass en hij heeft blijkbaar veel geld en muscle want hij zat flink stoer te doen in episode 1 van seizoen 3.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zijn naam kwam een paar keer voor dacht ik in seizoen 2. Maar een acteur was er toen nog niet idd. :)
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Smaken verschillen blijkbaar. Vind het echt 3x niks.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Knap is ze niet imo. Maar in seizoen 1 heeft ze wel iets. Misschien omdat ze dan best onschuldig is.
     

Deel Deze Pagina