[XOne] Fallout: New Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja, elke DLC voegt weer 5 levels toe geloof ik ...

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Jammer alleen dat je in deze game niet een DLC hebt, of de game zelf, die je na het verhaal verder laat spelen. Ik dacht dat Bethesda had gezegd dat ze er met Fallout 3 wel van geleerd hadden en hier doen ze het weer. Oblivion en Skyrim hebben het ook, en Fallout 3 met een DLC, waarom deze titel dan niet is mij een raadsel.

3. Vault Boy NL

Vault Boy NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fallout New Vegas is niet door Bethesda gemaakt he, maar door Obsidian. Die zeiden dat het te lastig ging worden omdat je zoveel verschillende eindes had.

Maarja dat is het mooie aan de pc. Download even een mod en je kan met die mod gewoon door spelen_O_

Edit: ben trouwens wel weer helemaal in to Fallout 3 en Fallout New Vegas. Blijven toch echt wel geweldige games, en zeker met een boel mods.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Waarom hebben ze dan niet zo'n MOD online gegooid voor de console versies? 8)

Ik speel de meeste games op de 360 en bij RPG's en MMORPG's vind ik het een must als je verder kunt na het verhaal. Bij alle grote titels met een open wereld of een deel ervan.
    Imo leeft alles dan stukken beter (door).

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zo ingewikkeld is het toch niet een save van net voor het einde te pakken en van daaraf verder te spelen ? :eek:

6. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb er ook niet zo'n moeite mee :). Zit er ook weer helemaal in, geweldig. Ultimate edition gekocht, alle DLC geinstalleerd en ik kan weer vooruit en die Old World Blues DLC vind ik nu al geniaal :)

Dan ff een ontopic vraagje: Zo nu en dan komen er in een keer een stuk of drie Legion Assassins in de mojave die mij komen vermoorden, ok duh. Maar in Fallout 3 vond je dan een briefje met dat ze mij moesten vermoorden maar die vind ik niet bij deze. Ze zijn ook bizár sterk en menigmaal al doodgegaan terwijl ik deathclaws nu redelijk eenvoudig neermaai. Heeft iemand anders dit ook en is er iets aan te doen om dit te stoppen? Het gebeurt me namelijk iets te vaak!

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Misschien niet nee, maar de eerste keer dat ik de game uitspeelde deed ik dat in de laatste missie van Caesar, toen ik al in dat kamp zat. Niet echt handig.

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik maak bij dit soort games altijd een notitie welke save voor het point of no return is. Die pak ik dan op als er DLC uitkomt ...

9. GUITAR HERO

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is best wel handige tip ;). Er zijn nu geloof ik 4 hoofdverhaallijnen in deze game he? De eerste heb ik voor een onafhankelijk vegas gekozen. Om die andere drie nog eens te volgen gok ik dat ik opnieuw moet beginnen of kan iemand mij vertellen na hoeveel uur spelen en bij wie en waar je voor die andere lijnen kan kiezen. Bijvoorbeeld om eenmaal bij die Caesars legion te komen? Op welk punt moet ik dat doen?

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik ga in elk geval dit keer voor de NCR. Die andere kom ik voorlopig echt niet aan toe en Caesar heb ik al een keer gehad. Heel herkenbaar die link met de echte Caesar en het Romeinse Volk destijds, voor mij althans.

11. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Je moet nadat je in Vegas aankomt (en Benny hebt gevonden) quests gaan doen voor de faction die je wilt helpen. Als je er genoeg hebt gedaan vallen de andere questlines vanzelf weg.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dat is ook wel handig om te weten, omdat je dan ook een beter idee hebt wanneer je dichter bij het einde bent en komt. Op dat punt ben je dan al een eind onderweg en kun je rustig verder met de faction die je gekozen hebt.

13. GUITAR HERO

Leuk Bevonden:
    0
    Aha en om dus alle chievo's te halen zou je steeds een save naar die Benny terug moeten? ;)

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Benny? :confused:

15. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Benny...

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Bedankt. Ik zou dus voor ik Benny dood een save moeten maken als ik zijn post goed begrijp???

Ik probeer ook altijd een save maken voor ik de laatste keer edit class etc kan doen, maar dat zit hier op wel zo'n verrot moment in de game. 8)

Laatst bewerkt: 10 dec 2012
  17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.091
    Spoiler je nu niet?

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Serieus, moet dat nu nog na zoveel jaar? 8)

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.091
    Ja, heb hem nog steeds niet uitgespeeld, heb 1 missie gedaan :+

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Wat doe je dan nog in dit topic.

Ga NV spelen!
    Blijft een briljant spel. :)