Fuck de demo. Deze komt er sowieso Laat me dan liever op de dag van de release verrassen Zit heel erg te twijfelen om de limited edition te bestellen. Interesseert me meestal geen hol maar deze lijkt me toch wel tof.. Wel 30 eurotjes duurder.
Je zit in je Xbox mode Ik neem niet aan dat de demo alleen voor PS+ is. Dat gebeurt volgens mij zelden.
Woensdag de eu demo las ik net op fb! Ik ga hem wel even proberen en zal voor de mensen die hem nog even laten wel een impressie schrijven ^^
Demo is nice! Ben erg benieuwd naar deze game!:b: Kan een goede reden zijn om de PS3 weer eens aan te zetten, is alweer lang geleden.....
Issie zo goed dan? Ik heb ook een goede reden nodig, anders ga ik mijn PS3 in de sale gooien. Te weinig echt interssante exclusives en bij multi platform titels trekt de PS3 bijna altijd aan het korte eind. Ik gebruik mijn PS3 nog het meeste voor de blu-rays.
Kan je de demo downloaden als je geen PS+ hebt? Overigens gebruik ik mijn PS3 ook nauwelijks. Ik moet nog wel steeds eens Heavy Rain voor heel cheap zien te vinden.
Deze week kun je de gewone versie bestellen voor 47,00 euro, en de Wrath of the White Witch Wizards versie voor 72,50 bij Yourgamezone.nl
Amerikaanse store staat hij al. Net ff gedownload en gespeeld.. dat wordt echt een pareltje Prachtige plaatjes en de combat is best pittig!
Ik ben de demo nu aan het downloaden, ben zeer benieuwd hoe het speelt. De game komt trouwens sowieso in de collectie.
Pfff, tering zeg wat is de store omslachtig geworden als je iets wilt downloaden! Elke keer na elke stap moet ie laden....en er zijn nogal wat stappen die je moet doen! Nou ja, uiteindelijk de demo aan het downloaden....zag de grootte ervan en heb maar snel wat te lezen gepakt....dat duurt nog wel effe.
http://www.insidegamer.nl/video/102086/ni-no-kuni-behind-the-scenes Altijd tof om een kijkje te nemen bij de studio die deze awesome games maakt.
Die baas van level-5 lijkt me ook echt een relaxte gast Fijne sfeer zeg dit spel.. en nu wachten op 25jan Ik wordt binnenkort vader en mijn vriendin boeit dit soort dingen helemaal niets. Ben benieuwd of ik mijn toekomstige dochter ook enthausiast kan krijgen voor dit soort games!
Er is hoop kan ik je vertellen! Mijn (ex) vrouw vond het ook niks, maar onze dochter (5) is begonnen met de DSiXL (nu 3DS XL) een jaar geleden, en speelt nu games als Lego en Skylanders op de Xbox, en vind het leuk om te kijken naar games als de Tales series. Deze gaat ze ook leuk vinden, zeker weten. Gister de demo gedaan en damn....dit is een musthave! Zodadelijk maar effe de LE preorderen (eerst effe kijken waar ie het goedkoopste is).
Zou er in de full game een mogelijkheid zijn om in het menu met de analoge stick te selecteren i.p.v. met de d-pad?