[XOne] Dragon's Dogma [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 jun 2012.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.265
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Vertel me dan maar hoe ik naar een healer moet zoeken in de rift. Echt, het is lastig zoeken met al die menu's en onoverzichtelijkheid.

    Ik moet sowieso een vocation wisselen. Dat word mijn main pawn denk ik. Die is nu strider, maar niet echt een goede keuze. Word dus een tank en ik zal moeten door trainen zoals jezelf al duidelijk maakt.

    Welk level raad je dan aan als ik vragen mag? Heb nog over de 100K RC.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Met ferrystones kun je naar die Portcrystals reizen. Naar iedere crystal, niet alleen die in Gran Soren. Als jij geen andere cystals over de wereld geplaatst hebt of als je steeds niet door de lijst scrollt dan ja, je doet iets verkeerd. ;)

    Pff, zo moeilijk zijn al die menu's toch niet? Al weet ik eigenlijk niet meer zeker wat je opties zijn om te filteren. Er zal iig vast een manier zijn om ervoor te zorgen dat alleen Mages in de lijst tevoorschijn komen. Of je specifiek op High Anodyne kunt zoeken weet ik niet. Zou ik de game voor moeten opstarten. :p

    Ik raad geen enkel level aan. Alleen dat als je moeite hebt iets meer moet levellen en opnieuw een poging moet doen. Ik heb niks in mijn hoofd dat het vanaf level X gemakkelijk wordt. :p Ik was level 95 toen ik besloot toch maar eens dat beest om te gaan leggen. Was ook gewoon volledig willekeurig, ik had echt niet tot dat level zitten wachten. (level 61 voor de online versie)
    Gewoon zelf inschatten of het te moeilijk gaat, kun je altijd nog later terugkomen als je wat sterker bent.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik raad hetzelfde level als je zelf bent aan. :+
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh wacht, hij heeft het natuurlijk niet over zijn eigen level maar dat van de pawns. Maar, echt...? Je weet dat Yellow niet op zoek is naar een fatsoenlijke uitdaging? :+ Voor de pawns raad ik 150 levels boven zijn eigen level aan. Kan hij in een hoekje staan en de pawns al het werk voor hem laten doen. :cool:
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.265
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Wat ik ook meestal doe als ze wel intelligent aan het handelen zijn. :+

    In ieder geval bedankt. Ik zal eens kijken naar een Mage met een skill die jij noemde en dan zelf mijn vocation eens wat verder uitbouwen. Ik ben ook met moeite tot die laatste halve balk van de Ur Dragon gekomen.

    Wat ik trouwens ook vervelend vind is dat ik de game niet meer op mijn HDD kan installeren. Ik heb een keer DLC verwijderd wat ik niet meer nodig had, toen de game weer opgestart. Later, meermalen, geprobeerd te installeren. Hij loopt dan alleen zo goed als vast. Dit soort problemen zijn mij wel redelijk bekend, maar vroeg mij het af of het voor deze game ook bekend is.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat is de Japanse datum, geen idee of het dezelfde dag hier uitkomt.

    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]


    Ik hoop niet dat je een nieuwe save moet starten voor die Hard mode. Ik wil gewoon verder waar ik nu ben. Niet eerst de game opnieuw uitspelen en dán pas verder.
    Sppedrun heb ik niet echt behoefte aan. DD is leuk vanwege het rond prutsen in de wereld, niet door het rondrennen als een kip zonder kop. :+
     
  7. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik reken erop dat je wel met je save opnieuw moet beginnen voor Hard, maar dan laat ik het lekker liggen.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hard mode is uit uit. Even testen hoe veel harder het is. :+ http://www.twitch.tv/DulleNL (geen idee hoe de kwaliteit is; ze waarschuwden me bv al dat het geluid vanaf nu crappy is omdat ik niet betaal voor een account)

    Je moet trouwens dus wel opnieuw beginnen, maar je oude savedata wordt wel meegenomen. Dus iig niet álles kwijt. :p
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2012
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Geluid is erg spacend ja. Soort van windgeluid er constant doorheen.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, jammer. Beeld wel te doen?

    Ga nu eens zien hoe ik het doe tegen de draak. :+
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    360p geloof ik, minder dus dan ik gewend ben maar best te doen geen rare stotteringen ofzo :p

    Btw, ik ken dit spel helemaal niet. Ik heb een verslaafd broertje die dit dag in dag uit speelt dus ik was benieuwd wat het spel nou inhield :+


    edit: wow in het donker zie ik echt niks. Is dat de game of de beeldkwaliteit?
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2012
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is de bedoeling dat je zonder lantaarn in het donker vrijwel niks ziet.

    Het was misschien niet zo een goed idee om die draak aan te pakken zonder eerst mijn spells te selecteren en Emma haar equipment te geven. Dat is onnodig moeilijk. Ik kon hem nu niet uit de lucht halen. :+ Back to the camp! En dan een volgende ronde.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Duidelijk een japanse game :+ Enorme leeuw met een of andere vage staart :+ lol
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vrij normaal beest hoor, niks Japans aan. ;) http://nl.wikipedia.org/wiki/Chimaera_(mythologie)

    Ok, ik begin over een half uurtje opnieuw, of is er niemand die me een draak wilt zien verslaan (op Hard)? :p Dan ga ik even offline, maak ik mijn equipment klaar etc. En post opnieuw als ik weer live ga.

    Wordt sowieso wat klooien, wat ik ook doe. Ik ben Sorcerer of Magick Archer gewend. Mage is even behelpen met die draak. :+
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Iets meer dan een half uurtje geworden. :+ http://www.twitch.tv/DulleNL
    Nog eventjes opnieuw die draak proberen aan te pakken, deze keer wel met fatsoenlijke armor en party. :p

    edit: Nou, gevecht begint rond 15:00 http://nl.twitch.tv/dullenl/b/345215297 . Daarvoor met een Chimera zitten matten en daarna met een Cyclops. En wat Goblins. Dus als je de game al eerder hebt gespeeld en je wilt het verschil met Normal goed zien, dan kijk het hele filmpje. ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2012
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.265
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Easy Mode ftw! :+
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dark Arisen screens
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  18. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ziet er vet uit! Dus als ik het goed begrijp is dit een uitbreiding op Dragon's Dogma. Maar wel een standalone of DLC? En is er bovendien al wat meer informatie over, wanneer deze komt, etc.?
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nog wat opgezocht, want ik vind ook dat ze er tot nu toe vrij onduidelijk over zijn...


    Fight Death In Dragon’s Dogma: Dark Arisen


    Capcom will release an expanded version of Dragon’s Dogma for Japan called Dragon’s Dogma: Dark Arisen. This version has a new area called the Black Curse Island to explore with new monsters.

    [​IMG] [​IMG]

    Death carries a lantern in one hand and a scythe in the other.
    [​IMG] [​IMG]

    Greater Goblins wear masks and attack with maces while Goblin Shamans cast spells from afar.
    [​IMG] [​IMG]

    Dragon’s Dogma: Dark Arisen will also have new weapons, armor, and items to collect. Capcom also enhanced the character creation system with new parts.
    [​IMG] [​IMG]

    Dragon’s Dogma: Dark Arisen is slated for release on PlayStation 3 and Xbox 360 in 2013.



    Dus niet eens DLC, maar een re-release met extra gebieden (/een extra gebied). Hopelijk niet alleen Japan. :mad: (al ga ik er niet weer €60 voor neerleggen. Hopelijk is het bv voor Japan een re-release, en voor ons gewoon DLC. :+)
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    misschien a la de Prepare to die edition van DaS?

    dus re-release en DLC release?
     

Deel Deze Pagina