Spoiler Zombies is one shot one kill, maar nu was het een heel magazijn er doorheen knallen en nog niks raken
Over de laatste episode Spoiler Dat stuk van Glenn met die zombiearm Zijn die botten in een onderarm toch nog ergens handig voor. Ik vond die nieuwe groep wel interessant, lijken mij wel betrouwbare lui die best wel eens van waarde kunnen zijn voor de 'Rick' groep. De regel 'There can be only one' gaat trouwens wel op hoor. Er mag maar 1 donker persoon tegelijk aanwezig zijn
En de serie is, zoals te verwachten viel, vernieuwd voor een vierde seizoen. Ook heeft showrunner Glen Mazzara bekend gemaakt, dat hij er mee stopt.
Was wel ok.. Spoiler Vond het einde wel dom met Rick die Lori (denk dat het haar is maar weet niet zeker) nu overal begint te zien..
Nee niet echt.. was ok, teveel bla. Soort van filler achtige ep ofzo Acteer werk was ook niet top: Spoiler In Woodburry die ene krullenchick acteerde slecht en die mensen kwamen niet geloofwaardig over.. In de prison zag je ook duidelijk dat ze na elkaar iets moesten zeggen.. Het liep niet echt als een gesprek
Net met de serie begonnen, eerste twee afleveringen zetten wel gelijk een lekker sfeertje en niveau neer. Zombies zien er echt gruwelijk goed uit. Eerste aflevering vond ik echt heel goed, die bracht het verhaal van de zombies heel goed. Het was dat ik de game al heb gespeeld en al wat dingen wist, anders was het nog toffer geweest denk ik. Wat wel jammer is dat ik dankzij Sheldon al weet wat er in seizoen 3 gaat gebeuren.