Ik speel met me ajax team of nederlands elftal team en op de barcalona techniek in 433 (deze heb ik via zo'n snel potje opgeslagen aftrap heet dat geloof ik)
En vanaf minuut knallende tegestanders werkelijk over me heen.
Aanvallen als een gek ik kan de bal niet van a naar b pasen of ze hebben me al met een man of 7 onder druk staan.
En als ze de bal hadden direct als een stel gekken met het hele team als een stel wilde koeien naar voren rennen.
Dus ik dacht die hebben hem vast op ultra aanvallend staan.
Dus het volgende potje zette ik alles vanaf minuut 1 op ultra aanvallend maar dat hielp niet echt ze bewegen wel maar daar heb je het ook mee gehad.
Maar niet zo als een bezetenen als die anderen
Als ik al eens de bal in de ploeg kan houden moet ik tikken als een gek om bij zijn strafschop gebied in de buurt te komen en dan sta ik er nog maar met 2 of 3 spelers.
krijgt hij de bal tikt hij 2 a 3 keer en ze staan met zijn 3 bijna te vechtten wie de bal er in mag knallen.
verder als ik de bal overspeel of met lb plus y over hun verdediging leg is me aan name niet goed de bal springt dan net van mijn voeten en dan is er weer een kans weg.
Iemand een idee?
waarom ik zo gek getikt word online want het gekke is offline komen balletjes goed aan is er lang niet zo overdreven veel druk en gaat het tikken lekker en springen balletjes niet steeds van de voeten.
Laatst bewerkt: 5 dec 2012