Xbox elite kopen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door bigdnaa, 4 dec 2012.

1. bigdnaa

bigdnaa Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Ik sta op het punt een tweedehands xbox elite te ruilen voor mijn ps3 slim gezien mijn vrienden xbox spelen. Mocht ik de verkoper geloven is deze pas 1 jaar oud en is er helemaal niks mis mee. Nooit vastgelopen etc. Nu ben ik echter een beetje gaan lezen over de xbox elite en heb ik wat gelezen over de red ring. Zijn er mogelijkheden hoe ik kan ontdekken of deze xbox van deze verkoper nog in goede staat is? Ben bang dat hij er na een tijdje zomaar mee ophoudt en dat al het geld weg is.

Zou alle tips en informatie erg op prijs stellen!!

Groet,

Daan.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is niet echt vast te stellen nee. Bij de oudere xboxen kon het helemaal uit het niets komen.
    Als ik jou was zou ik gewoon voor de nieuwste xbox gaan (de slim) daar hoor je amper over dat die nog een RROD krijgen.

3. bigdnaa

bigdnaa Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is de kans erg groot dat dit gebeurt? Want was eigenlijk niet van plan een nieuwe te kopen gezien ik de ps3 al heb. Deze ruil kwam erg goed uit.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee de kans is niet heel erg groot hoor. Alleen hoe nieuwer de xbox des te minder kans lijkt mij ;)

5. flashingst

flashingst Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kans is gewoon aanwezig. Ik zou ZEKER NIET je Playstation 3 Slim daarvoor ruilen, alleen al niet omdat de Elite héél veel minder waard is dan een PS3 Slim! Echt niet zo'n slimme keuze is dat. Ik zou als ik jou was je PS3 verkopen en dan een nieuwe XBOX 360 kopen (al vanaf 199,-). Dan weet je zeker dat hij goed is!

6. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    De xbox zal niet meteen na gebruik op RROD gaan, dan heb je zelf echt iets fout gedaan.
    Bij de Elite zit overigens een Jasper-chipset(wat RROD aanzienlijk verminderd) en wat MaddMonkey zei; hoe nieuwe hoe beter.

Over de ruil van PS3 Slim <-> Xbox360 Elite kan ik weinig zeggen, PS3 is nooit mijn ding geweest en weet er dus minimaal wat van :p

7. bigdnaa

bigdnaa Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reacties! Ik heb mijn ps3 nu inderdaad verkocht. Nu heb ik een beetje zitten googlen en die van 199 ook gevonden. Weet iemand echter nog een aanbieding waar je de xbox slim krijgt maar ook black ops 2 bijvoorbeeld? Dat kon ik namelijk niet vinden.i

Groet,
    Daan.

Laatst bewerkt: 6 dec 2012
  8. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Game Mania verkoopt die bundel voor € 261

http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=27875

9. flashingst

flashingst Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel verstandig dat je geen tweedehands verouderd XBOX 360 model hebt gekocht. Een Black Ops 2 bundel betaal je nog best veel geld voor. Met MW3 is hij nu 219,- bij Bart Smit (dat is ook een 250GIG Slim model).

Met Black Ops 2 zit je inderdaad al snel rond de 250 euro!

Deel Deze Pagina