[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Vanmiddag eens kijken :)
     
  2. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    yeayhhh aftermath is te downloaden. Ik ben zeer benieuwd. had de dlc nu nog niet online verwacht btw. Dacht ergens eind van de middag ofzo. Maar goed ik zal niet klagen. Voeg iedereen toe in dit topic en join squads. word tijd dat we soms is samen spelen. TOCHHHH ?
     
  3. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik zal je toevoegen, als ik straks thuis ben. :)
     
  4. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo 3 potjes Scavenger. 3 keer gewonnen. Xbow unlocked.
    Scavenger is grappig. Maar is imo veel te hectisch met zoveel objectives. Levels zijn wel tof. Levels gaan meer op en neer ipv van een vlak gebied.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn die nieuwe maps zijn echt leuk. Niet omdat ze nieuw zijn. Maar ze zijn tof ontworpen.
    Die aardbeving is ook wel grappig. Nog 2 C4 kills en ik heb de explosive bolt. Daarna kan ik weer een beetje normaal spelen. Speel nu echt voor de assignment..
     
  7. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan morgen pas spelen :p Moeilijk, moeilijk... :p
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Moet zeggen dat ik het flink karig vind dat we alleen die xbow erbij hebben gekregen..
    Had toch wel wat meer wapens verwacht ondertussen...
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maakt mij niet echt uit. Zitten er al zoveel in en bij Close Quarters hadden we er ook al 10 extra bij. Ben meer bij met de maps. :)
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar speel jij al v/a dag één?

    Ben wel redelijk uitgekeken op de huidige wapens.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee. Maar zitten 60 wapens in. Vind het aardig wat moet ik zeggen.
     
  12. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me af of nog meer standaard wapens toevoegen echt iets toevoegt, vind nu al dat er weinig verschil zit in de meeste wapens.
     
  13. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ga zo vanaf half 9 de game ook maar eens opstarten. als er nog mensen zijn die het leuk vinden om hardcore te spelen mogen me dan wel toevoegen: Secure Lock
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb nu een tijdje gespeeld. Maar de XBOW is grappig maar niet meer dan dat. Het is geen vervanger van iets en echt sterk is die ook niet. Had gehoopt dat de XBOW + Explosive handig ging zijn voor de Support. Heb je eindelijk ook iets op afstand. Maar dat ding komt niet verder dan 10 meter en de damage is ook niet echt goed.
     
  15. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    gister gespeeld, en de xbow unlocked. jammer dat je die alleen als engineer kan gebruiken (althans ik zie hem alleen als 2de wapen bij engineers). maar voor de rest ziet alles er weer goed uit. vanmiddag/avond maar weer even spelen.:D. en zeker weten dit weekend..:thumbs:
     
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Epicenter en Market zijn wel tof. Die map met die wolkenkrabber (of zoiets) in het midden is ook cool. Als je daar de high ground hebt als team ben je onverslaanbaar.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De XBOW staat toch bij gadgets. Bij Assult staat die bij Gadget 1 en bij Support bij Gadget 2. :)



    _O_ Heerlijke liedje ook met die tekst. :D

     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2012
  18. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Gisteravond ook een eerste paar uurtjes gespeeld. Qua schaal zijn het mooie maps, met af en toe een voertuig zoals bij Seine Crossing en Grand Bazaar eigenlijk. Verschil is wel dat je als lone tanker op die maps nog aardig uit de voeten kan door de mooie en rechte wegen daar. Op deze maps ben je toch al vrij snel de klos tegen engineers die uit elk hoekje kunnen opduiken om een RPG in je zij te planten.

    Moet wel zeggen dat het weer erg wennen is om nieuwe maps te spelen. Bij CQ maakte het niet zo heel veel uit dat je het niet kende omdat iedereen toch overal door elkaar heen loopt, bij AK kon je gewoon op de kaart kijken en overal waar je heen wilde gewoon heen rijden, maar nu moet je echt weer ontdekken wat de looproutes zijn, waar je dekking hebt, etc.

    Scavenger is sowieso veel beter dan Gun Master, omdat je niet direct aan het begin de ronde hoeft te verliezen door iets van achterstand te krijgen, en omdat er nog een teamplay-element in zit met de vlaggen. Ben overall zeer tevreden!
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Welke map is dat, in de eerste seconden van dat filmpje?
     
  20. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    :thumbs: top bedankt. wel handig dat loadout.
     

Deel Deze Pagina