haha, dat tweede vroeg ik me ook af liquid cooling zal zn leveranciers wel niet betaald hebben, zo vader zo zoon
Ik ga binnenkort overigens deze router halen: http://www.redcoon.nl/B333664-Asus-RT-N66U_Routers Supersnel en heel goed bereik. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat. Heb momenteel zelf ook een sitecom en ik heb wel redelijk bereik, maar zit een verdieping hoger dan de router zelf en met die gaat de snelheid/bereik fors omhoog.
Wat trouwens wel echt klote geregeld is met de Wii U is dat je enkel en alleen 5.1 geluid hebt als je audioset LPCM ondersteund. Ik heb zelf een Logitech Z-5500 en moet het systeem op Stereo zetten omdat surround niet ondersteund wordt. In Assassins Creed 3 heeft dit tot gevolg dat je de stemmen en andere geluiden van characters niet meer hoort.
Dit probleem kwam ik ook net achter. Wii u speelt geen dts of dolby digital, maar alleen lpcm?? Op ander forum las ik dat de enige manier om surround te krijgen is om hdmi kabel van wii u naar receiver en van receiver naar tv. Alleen heeft mijn goede oude receiver geen hdmi :-( Echt bizar met een nieuwe console. Zelfs met mijn oude xbox 360 heb ik schitterend dolby surround. Gewoon met optische audio kabel. Wii u pakt dit niet.
Vreemde keuze. Hopelijk gaan ze dit updaten by popular demand en regelen ze dat je gewoon je hdmi kabel van de wii u in de tv kan doen en dan bijv. coax uit je tv naar de audioset voor 5.1 Dolby geluid.
Ik heb er nu een lan adapater tussen zitten en krijg nog steeds die foutmelding, wat kan dan de reden zijn? En hoe essentieel is die update? De Wii werkt nu ook gewoon volgens mij...
als wat nu van de band rolt pas in de lente (dus over 3 maanden) in de winkel ligt gaat er logistiek gezien wat goed mis daar
Er is gisteren/vandaag alweer een patch bijgekomen van ~600 MB. Misschien wachten ze totdat ze klaar zijn met die triljoen updates, om ze dan pas voor te installeren op nieuwe Wii U's.
dat lijkt me aannemelijker.. dat ze over een maand of wat pas klaar zijn met OS 2.0 en op dat moment dat er op gaan zetten
Ik heb trouwens gisteren ook wat door de Youtube app zitten bladeren, en buiten dat het vreemd is dat er niet gebruik wordt gemaakt van de gamepad moet ik zeggen dat het stukken beter is dan de 360 versie. Ok, de kwaliteit van de filmpjes lijken maar niet HD te worden, maar de interface werkt imo wel lekker. En nu verder gaan met het nooit meer te gebruiken. Of je moet Youtube open kunnen hebben op je gamepad terwijl je op TV de game speelt. edit: Nintendo Direct op de Gamepad, yaaaayy. edit2: Belichting van Pikmin 3 ziet er heel nice uit.
Youtube vanaf de browser is echt superchill. Kun je gewoon 1080p aanklikken indien beschikbaar en zodra de video speelt verder browsen. Ook gaan de video's vloeiender dan wanneer je de app gebruikt.