[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Weet iemand nou hoe je die lockoutremake forgemap kan downen?
    Ik dacht trouwens datcje met halo 3 altijd de top 5 populairste maps of vids oid kon downen. Dat kan niet meer met halo 4? En wat is OR en WR precies? Voordelen/nadelen?

Laatst bewerkt: 4 dec 2012
  2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Die shit is broken.

Maar als je mij added dan kan je lockout downloaden. Ik heb die map referred to friends staan en dat werkt wel als het goed is.

edit:

Moet ik je wel accepten zucht... kan het ook morgen?

3. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.006
    Shit is broken? Wut? :+ ik add je morgen wel op XBL, kan ik zo krijgen?

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Als je maps gaat zoeken zegt ie dat ie geen resultaten heeft gevonden. 343 heeft de game gewoon te vroeg gereleased.

Misschien kan je hier ook naar kijken:
    http://www.halocouncil.com/news/competitive-settings-v5

Daar staat lockout ook erbij

5. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.006
    Hoe moet dat dan? 8)

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Start, naar onder, fileshare, en daar had je een optie om iemand fileshare te bekijken op basis van zijn gamertag. In dit geval: DLESEL moet je hebben.

7. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.006
    Oke, thx.

8. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Jeezus christ wat is die 4e missie in de jungle oppeens bizar moeilijk. Eerste 3 missies ben ik vrij prima doorgekomen, maar nu heb ik af en toe 3 a 4 knights tegelijkertijd tegenover me :/

Eerst voor die deur die cortana moet openen (met die railgun) en nu samen met een zooi covenant..

Iemand tips? Speel op legendary

Laatst bewerkt: 5 dec 2012
  9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Gewoon rustig aan doen. Veel gebruik maken van cover en zorg dat je op zijn 'gezicht' schiet. En anders gewoon er voorbij rennen indien dat mogelijk is. Heb ook veel stukken kunnen overslaan door gewoon voorbij die beesten te sprinten :+

10. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Maken headshots meteen een verschil ja?
    Bij elites schiet ik altijd eerst op het lichaam het schild er af, en dan finish ik ze met een headshot. Bij die knights is het me niet helemaal duidelijk hoe hun schild werkt.

Er voorbij sprinten gaat me dan weer wat te ver, dan ga ik wel op heroic spelen lol.

Verder nog tips?

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Headshots hebben altijd meer damage.

12. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Huh ik dacht dat het voor het afschieten van het schild geen verschil maakt of je een headhot of bodyshot maakt. Dat was in Halo3 toch ook zo? En in de multiplayer?

13. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Niet in dit geval volgens mij. In die area moet je als ik het goed heb alles verslaan voordat je wordt opgepikt.

Op het moment dat je de knight ziet, waarna Cortana erover begint dat ze samen werken heb je twee opties (in mijn ervaring). Als je al een shotgun heb, laat die knight even met rust. Heb je geen shotgun probeer dan alleen zijn aandacht te trekken en kill hem. Meestal dropt hij een Prom-shotgun.

Als je wel een shotgun heb laat hem dan even met rust zoals gezegd. Vlakvoor het punt waar hij stond is een weggetje naar rechts. Ga daarin (de knight gaat ondertussen meestal naar het midden van de area). Let op, er zit wel een covenent jackal met sniper of rifle daar. Kill de Jackal en ga crouched/via cover naar een gangetje nog wat meer aan de rechterkant. Loop niet naar beneden maar net om de hoek/bocht.

Wat meer beneden zul je wat grunts zien en waarschijnlijk een knight. Er zijn er echter vrij zeker 2. Kill wat grunts van afstand, dit trekt de aandacht van de knights. Ga nu zelf iets terug en let erop dat de knight (of knights) het gangetje inkomen. op het moment dat ze zeg maar bij de bocht van het gangetje zitten gooi 2/3 grenades/prom-grenades.
    Omdat ze in de gang zitten kunnen ze deze nauwelijks dodgen. Met een beetje mazzel heb je er misschien al 1 neer. Anders heb je wel genoeg schade gedaan om ze neer te krijgen met de shotgun.

Nu moet je wel oppassen, want het kan gebeuren dat de allereerste knight jouw in het vizier nu heb (mocht je die niet gekilled hebben). Ga terug naar het begin stuk indien dat het geval is en hij zal vrij zeker de enige zijn met wie je op dat stuk dan moet af rekenen.
    Eenmaal gedaan, blijf een beetje bij het begin en maak de rest van afstand af.
    Op deze manier heb ik het tenminste gedaan.

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    [yt]ahtZayhxb5U[/yt]
    promethean smoke _O_

15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Aangezien de multiplayer me een beetje begint te vervelen ben ik begonnen met het hosten van customs. Ik heb me friendlist behoorlijk leeg gemaakt, zodat mensen die graag customs spelen mij kunnen toevoegen. Als ik dan zelf niet online ben kan je ook bij vrienden van kijken om te zien of er andere customs spelen. GT: Rigest.

16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    In de multiplayer maken headshots niets uit voordat je het schild eraf hebt gehaald, tenzij je een sniper gebruikt.

Campaign...geen idee eigenlijk, volgens mij bij de elites en knights moet je ook eerst schild eraf halen, maar ik heb niet genoeg de campaign gespeeld hiervoor...

17. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Klopt het dat het niet mogelijk is public een Spartan Ops missie uit bijvoorbeeld de 3e episode te spelen? Kan alleen maar de laatste episode alle chapters online spelen... beetje vaag 8) Alsof ik alleen maar de laatste 5 chapters van de 5e episode online zou willen doen....

Iemand die dit met zekerheid kan zeggen?

18. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt, alleen de nieuwste zijn public te spelen. Ik moet ze ook allemaal nog na de eerste. Beetje jammer...

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Reach was toch de eerste Halo die dit systeem hanteerde? Wel jammer eigenlijk dat alleen headshots maken niet werkt. Vond het altijd wel leuk om iedere keer op het hoofd te mikken. Ook straven heeft dan meer nut.

20. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Straven helpt in H4 geen flikker, waar je in Halo Reach juist goed hielp.
    Nu mag je juist zoveel bewegen als je wilt maar je word altijd geraakt :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina