Niet in dit geval volgens mij. In die area moet je als ik het goed heb alles verslaan voordat je wordt opgepikt.
Op het moment dat je de knight ziet, waarna Cortana erover begint dat ze samen werken heb je twee opties (in mijn ervaring). Als je al een shotgun heb, laat die knight even met rust. Heb je geen shotgun probeer dan alleen zijn aandacht te trekken en kill hem. Meestal dropt hij een Prom-shotgun.
Als je wel een shotgun heb laat hem dan even met rust zoals gezegd. Vlakvoor het punt waar hij stond is een weggetje naar rechts. Ga daarin (de knight gaat ondertussen meestal naar het midden van de area). Let op, er zit wel een covenent jackal met sniper of rifle daar. Kill de Jackal en ga crouched/via cover naar een gangetje nog wat meer aan de rechterkant. Loop niet naar beneden maar net om de hoek/bocht.
Wat meer beneden zul je wat grunts zien en waarschijnlijk een knight. Er zijn er echter vrij zeker 2. Kill wat grunts van afstand, dit trekt de aandacht van de knights. Ga nu zelf iets terug en let erop dat de knight (of knights) het gangetje inkomen. op het moment dat ze zeg maar bij de bocht van het gangetje zitten gooi 2/3 grenades/prom-grenades.
Omdat ze in de gang zitten kunnen ze deze nauwelijks dodgen. Met een beetje mazzel heb je er misschien al 1 neer. Anders heb je wel genoeg schade gedaan om ze neer te krijgen met de shotgun.
Nu moet je wel oppassen, want het kan gebeuren dat de allereerste knight jouw in het vizier nu heb (mocht je die niet gekilled hebben). Ga terug naar het begin stuk indien dat het geval is en hij zal vrij zeker de enige zijn met wie je op dat stuk dan moet af rekenen.
Eenmaal gedaan, blijf een beetje bij het begin en maak de rest van afstand af.
Op deze manier heb ik het tenminste gedaan.