En wat zijn de beste armor abilities en shit vinden jullie? Welke van die worden in t algemeen als de beste beschouwd?
Close range is het misschien niet het beste wapen idd. Maar zelfs dan, zolang de tegenstander niet al te dichtbij is heb je imo nog altijd een goede kans met dit wapen 'from the hip' headshots zijn ook relatief dichtbij nog erg effectief. Bij de twee afstanduitersten zijn er betere wapens, sniper, BA/shotgun. Maar als loadout wapen is het toch imo het allerbeste wapen. Dat is meer afhankelijk van jouw speelstijl denk ik. Zelf speel ik erg vaak met holo. Misschien niet de beste armor ability, maar leuk te gebruiken.
Je kan maar 1 kill maken met een full clip. (ervan uitgaand dat iedereen full shield is) Daarnaast mis je shots door bloom met de hoge firerate. DMR is beter wanneer je al je shots raakt. Waarom zou je dan de BR pakken? Als je oefent met de DMR ben je gewoon een betere 1 op 1 halo speler. Snap die hele BR hype niet.
Ja daar heb je gelijk in, je heb wel een clip nodig. Missen heb ik minder last mee, maar dat is misschien omdat ik hem als secondary gebruik en dan eigenlijk meer voor midden en semi-close. Maar daarom ook redelijk, ik weet niet waarom, maar ik kan mij er wel mee redden. Vreemd genoeg ben ik daarintegen natuurlijk weer de enige Halo speler die niet om kan gaan met dat Prom-pistool (waar ik nu even de naam niet meer van weet) Is de reload speed van de BR niet iets sneller?
Camo is momenteel OP. Iig voor je eigen K/D. Wanneer je teamfights hebt schieten mensen natuurlijk als laatste op de camo guy dus die krijgt alle punten. Denk niet dat een full camo team zal winnen van een full thrusterpack of jetpack team oid. Helamaal niet van PV. Thrusterpack is mijn main AA omdat ik altijd achter cover speel en vaak terug moet trekken of nades ontwijken. Het is een defensieve AA en in combinatie met mijn voorzichtige speelstijl ben ik een hard kill geworden. Durf gerust vooraan te lopen aangezien ik vaak gewoon weg weet te komen. Ik ga alleen 1 op 1 duals aan als ik weet dat ik ze makkelijk win anders vlucht ik met mijn thruster. PV is nog steeds goed maar aangezien het in het begin overused was weten mensen steeds beter tegen te spelen. Alleen de combinatie PV+Boltshot is nog wel oneerlijk. Ook kan je PV slim gebruiken door achter een muur te staan, PV activeren, je crosshair alvast richten op je tegenstander en dan pas de hoek om komen. Je hebt dan altijd first shot. Jetpack is ook een hele goede AA maar ook de moeilijkste. Je kan makkelijk je tegenstander verassen maar je bent tegelijkertijd ook heel kwetsbaar. Ik gebruik jetpack heel soms.
Truster en Jet moet ik ook even wat meer mee gaan spelen. Zijn ook leuke dingen mee te doen. Camo is ook wel erg vet. Al een paar keer ook gasten zien samen spelen, 1 met camo, ander met holo. Daar wordt je ook niet vrolijk van. Het kan erg verwarrend werken. Tenminste als de speler met de holo er goed gebruik van maakt en hem niet gewoon maar een richting op stuurt, want dat is op een gegeven moment wel te doorzien. De turret vind ik wel de minst nuttige eigenlijk. Ja, het is handig dat je extra firepower bij je heb. Maar het activeren duurt te lang om te kunnen reageren op een situatie. Dus je moet anticiperen wanneer je het ding nodig heb. De health van dat ding is ook niet super. En de range is ook niet echt bijster.
Ik wil die regeneration field wel eens zien in matches met goede teams. Vooral in oddball lijkt ie me wel erg goed.
Ik heb genoeg Halo gespeeld om te weten dat het bij elke Halo hetzelfde is. Headshots maakt met shield niet uit, in de MP tenminste (en zover ik weet in de SP ook niet). En DMR is gewoon het sterkste wapen. Lightrifle is qua stats beter, maar ik weet niet, vind em niet lekker schieten, heb echt moeite met headshots schieten op een of andere manier.
Toch wel hoor, probeer zelf maar. Als je in Halo 3 4 bodyshots geeft met je BR, is ie no shield. Geef je m 4 headshots, dan is ie dood. Hier was toentertijd nog een huge discussie over. Net zoals het feit dat de BR opeens geen hit scan wapen meer was.
Goh ik moet zeggen dat ik halo 3 ook altijd met het idee heb gespeeld dat headshot icm schild geen verschil maakt. Enkel voor de afronding.
Om even kort terug te komen op BR / DMR discussie. Ik speel nu voornamelijk SWAT (als je het mij vraagt is dit de enige gametype waar de maps nog enigszins vermakelijk voor zijn). Op close range maps speel ik (en doorgaans 80% van de SWAT spelers) toch met de BR. Je bent net iets sneller dan met de DMR lijkt wel. Plus dat je dan goede kans hebt op double/triple kill met één burst, wat met de DMR dus niet kan. Op long range maps is de DMR weer veel beter doordat de BR op afstand totaal niet accuraat is. Speel overigens ook altijd met PV (als ik geen SWAT speel natuurlijk )
Rare vraag misschien, maar doet dat ding damage aan vehicles? Activeerde hem een keer bij een friendly warthog in de buurt, die had al wat schade gehad. Maar op het moment dat ik hem activeerde leek te warthog weggeduwd te worden en ontplofte vervolgens. Eigenlijk verder nooit meer bij stil gestaan.
Lijkt me echt heel sterk, als ik dit weekend thuis ben ga ik het toch ff proberen. Want als bijvoorbeeld iemand sprong tijdens H3, schoot ik meestal gewoon bodyshots tot hij weer neerkwam zodat ik de cursor minder hoefde te bewegen. Kon niet zeggen dat ik er minder 4shots door schoot. Maar ik zie wel vaker van dat soort fabeltjes van 'casuals' hier op xbw, vraag me altijd af waar die vandaan komen.
Hoe board je een Wraith? Ik kan hem alleen maar kapot krijgen met Melee of Plant Grenade... Als ik op X druk springt ie er weer af
4 shot = no shield = nog steeds geen kill, dus maakt wel degelijk uit waar je schiet _0/ Reden dat de laatste shot een headshot moet zijn is vanwege de bleedthrough in Halo 3, wat er in Reach niet was.
Als je op een forum over games moeite hebt met mensen die uitgebreid over games praten, vraag ik me af wat je hier doet. Verzonden vanaf mijn smartphone.