Heb er in vier dagen tijd (Zaterdag middag tot dinsdag avond) in totaal 32 uur over gedaan om de hele game uit te spelen. En dat is dan inclusief een paar uurtjes in het begin enkel jagen op beesten voor de grotere rugzak potomonee enz. En inclusief het ophalen van alle 120 relics. Erg vette game en eigenlijk geen last gehad van de bugs waar ik hier over lees. (X360 versie gespeeld.) Of ik heb me er gewoon niet aan gestoord. Helaas geen 100% complete kunnen halen, Miste één relic (die soort van missie gebonden is, Ligt namelijk op een gegeven moment in een bepaalde grot... En is de aller eerste in de overzichtslijst.) en daar kwam ik helaas achter toen het al te laat was om hem nog op te halen. Verder is er ook één wapen wat ik blijkbaar nooit unlocked heb en ik heb geen idee welke dat zou moeten zijn. (Hed volgens mij toch echt alle wapens wel unlocked inclusief de signature weapons.) Binnenkort nog maar eens spelen maar dan op een rustiger tempo.
Ga je echt serieus het hele spel weer uitspelen? Dat doe ik dus nooit eigenlijk, is gelijk zo saai als je al precies weet wat gaat komen etc . Moet zelf nog 5 missies en heb het wel een beetje gezien. De eerste 3 keer gebeten worden door een haai is spannend en gaaf maar als je eenmaal alles gecraft hebt kijk ik niet meer om naar die beesten. Het concept is wel leuk vind ik om alles zo te craften.
Misschien beter dan Farcry 2 Ik heb er nu 10 uur in gestoken en ik moet nog steeds beginnen met het helpen van de dokter. Erg tof gedaan allemaal... Random events zijn sowieso de kers op de taart, ben je ergens in een bevrijd kamp aan het chillen komt er ineens een tijger die iedereen aanvalt .... Eindelijk weer een spel waarin stealth werkt, maar waarin je ook lekker rambo achtig los kan gaan...
Ik weet het nog niet zo, het spel is echt prachtig en de main quest is volgens mij best spannend, maar daaromheen is het spel toch best kaal. In de zin van echte sidequests of proberen te levelen. Wat dat betreft ligt een Skyrim mij bijvoorbeeld meer. En die lost expeditions valt ook zwaar tegen Geen verhaal niks. Nee er is opeens een bunker waar je doorheen moet rennen, ehhh oke? Máár gisteren deed ik even de disc erin en voor ik het wist was ik alweer 3 uur aan het spelen. Dat kunnen maar weinig games voor elkaar brengen.
Van het weekend 3 dingen besteld uit de shop, de eerste kwam maandag binnen en de rest gisteren, dus ik denk iets van 2 dagen. Ik zit er nu ook aan te denken om hem daar te halen. Far Cry 1 vond ik echt tof, 2 niet gedaan i.v.m. met al die bewakersposten ofzo waar iedereen op liep te bashen maar dit deel spreekt me toch wel weer aan. Sowieso ben ik wel van de open omgevingen waarin je alles kan verkennen en het is alweer even geleden dat ik voor het laatst een soortgelijk spel heb gespeeld. Edit:// Fuck it. Besteld.
Thanks, Cookie. Ik heb het spel 2 dagen geleden bij ing besteld, nog niet mogen ontvangen helaas. Maar ik blijf hopen dat ie vandaag op de deurmat verschijnt!
Skyrim is ook RPG. Andere genre game natuurlijk. Ik vind Far Cry 3 persoonlijk een combi tussen; Red Dead Redemption, Assassins Creed, Hitman en Skyrim. Hoeveel chapters zijn er eigenlijk?
Heb hem gisteren ook besteld bij gamesshoppen.nl. Heb er zwaar veel zin in. Lekker met dit weer binnen warm op een tropisch eiland spelen!!
Leuk die map editor die bij een beetje map editing gaat freezen.. Ding freezet nu continu in een map die maar 10% vol zit Kan ik elke stap saven en moet ik steeds uit bed opstaan om die xbox aan//uit te zetten
Omdat dat afgezien van de grote omgeving een mediocre product was en Far Cry 1 bestaat al vele jaren langer :b:
Dat heb ik ook, terwijl ik de meeste games na een halfuurtje meestal weer af zet, omdat ik het dan weer gehad heb. FC blijft me boeien op de een of andere manier.
Ik heb daar ook last van. Eigenlijk best knap voor een game die nagenoeg op het hele eiland hetzelfde is, totaal geen afwisseling want je bent contant aan het knallen en rijden. En toch.... de game flikt het. Zal eens een keer wat meer missies achter elkaar gaan doen dan beetje rondracen en killen \o/ Btw enigste games die me echt uren hebben geboeid zijn de gta games. San Andreas heeft mij gepresteerd om gewoon meer dan 20 uur achter elkaar te spelen En SSX deel 1 op de ps2 heeft me ook eens een 20 uur sessie opgeleverd.