[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bandar Desert volgens mij.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bandar Dessert, Armored Kill DLC map ;).
     
  3. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ah, ok dat verklaart veel, want ik moet AK nog downloaden. :)
     
  4. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Is qonquest niet gewoon een soort verkapte TDM?

    Want maakt het ook nog uit hoeveel vlaggen je bezit? want is het niet zo dat het team waarvan de tickets op zijn altijd verliest en dan maakt het niet uit of ze alle/meerderheid van de vlaggen in bezit hebben.

    Of zie ik dit helemaal verkeerd?
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat zie je deels wel goed. De ticket counter is het enige wat telt. Maar het is niet genoeg om alleen maar kills te maken. Want als je meer dan de helft van de vlaggen in bezit hebt gaat de ticket counter van de tegenstander zo hard terug lopen dat ze daar echt niet tegen aan kunnen killen

    in theorie kun je winnen door veel en veel meer kills te maken dan de tegenpartij en minder vlaggen te hebben maar in de praktijk is dit niet echt haalbaar

    maar de winst word bepaalt door wie het eerst op 0 is idd en niet door wie op dat moment de meeste vlaggen heeft (al is dat in 9/10 potjes het winnende team)
     
  6. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Vlaggen worden in Conquest gebruikt om tactische belangen op bepaalde plek in de map te concentreren. Je creëert frontlinies op bepaalde plekken, en een belang voor een team om ergens te komen i.p.v. dat iedereen maar lukraak wat rondrent en tegenstanders afschiet. Gevolg is dat je grotere maps kunt gebruiken terwijl mensen elkaar toch nog tegenkomen. Doe je dat niet, dan moet je de maps ook veel kleiner maken > TDM.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Of meer spelers toevoegen :+ Stel je eens TDM met 64 spelers voor op de console CQ mappen, wat een chaos zou dat worden
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Op Metro ofzo. :p
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Dat is echt chaos inderdaad 8)

    Leuk voor een keertje :p
     
  10. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de nieuwe maps zeker geslaagd :D
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Metro word met 64p al één grote klusterfuck met qonquest als je aankomt bij B.
    Als je in een no rules map zit, is iedereen uit het russisch team support, flikkert er een ammo crate neer, blijft erop staan en gaat nades spammen voor het leven. Je scherm trilt dan nonstop v/d explosies.

    Dat is een map waar ik een no explosive server opzoek.
    Heb je alsnog één grote klusterfuck alleen heb je als US team nog wel een kans met goed samenwerken om de overwinning te pakken.

    Anyhow, nu aantal potjes op de AM maps gespeeld en ze bevallen me wel.
    Ook de nieuwe gamemode vind ik wel leuk. Beetje oldskool TDM gevoel met het oppakken van wapens. Ook speel je nu eerder met wapens waar je anders niet zosnel mee zou spelen.
    Wat ik alleen wel vaag vind, ik ben nu al iets van 3x bij die random respawn op het begin v/d map midden tussen de vijand gespawned8)
    Had ineens een killstreak van 8 voordat ze doorhadden dat ik midden in hun kamp gespawned was.
    Helaas werd ik toen geknifed:+
     
  12. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de nieuwe maps een verademing. Genoeg flank mogelijkheden. scavenger vind ik erg leuk. Hoewel ik het nog wel jammer vind dat je nog een server kan joinen als die al dik aan het verliezen is. net als bij gunmaster. die nieuwe gunmaster gun options zijn ook wel cool. hebben jullie die al geprobeerd ? pistols only of sniper heaven. super. Hierna nog een dlc en dan ben ik denk ik wel echt klaar met bf3.

    plus ;

     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2012
  13. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    nee nog niet gezien die nieuwe opties in gun master. ik dacht wel, iedereen zal wel scavanger doen dus dit is mijn kans om hoog te eindigen in gm..maar helaas, er zijn nog genoeg mensen om maar niet als 5de te eindigen.
    maar die nieuwe mappen zijn wel gaaf. nu nog servers zonder regels :lol:
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol ik kreeg die bij toeval gelijk in me eerste potje op Epicenter. Dacht he nice een tunnel. :p En toen opeens een achievement hehe.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt het jullie ook op dat sinds de update sommige gasten geen damage krijgen. Had er nu drie in me potje al schoot je met een AEK vol in hun gezicht. Schieten ze jou alsnog neer met een pistool en 100% health over. Die gasten hadden 93/10 op een TDM potje. Waar ik bij iedere andere gast ze gewoon normaal neerknalde.
     
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Net aantal potjes gespeeld, maar niks gemerkt
     
  17. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    aftermath maps zijn zeker een aanrader als je geen premium hebt. ik had een paar weekjes geen bf3 gespeeld. Maar ik zit er nu weer vol in. jammer dat de xbow niet wat meer te bieden heeft.

    net in een potje conquest een triple kill en 2 double kills. heerlijk. en die nieuwe autotjes zijn wel cool om mee te racen door de straten.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2012
  18. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    nou ik moet zeggen dat ik dat gevoel ook heb. ok ik schiet slecht, maar soms heb ik echt het idee dat ik ze geraakt heb, en nog hebben ze 100%
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zie ook wat topics voorbij komen op Battlelog waar meer mensen het zeggen.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    server is weer 3 maanden verlengt.

    kan alleen de naam , message en description niet meer zien of editten :mad:
     

Deel Deze Pagina