Inderdaad, terwijl de prijs niet echt verschilt, het boeit me op zich weinig omdat ik Layton en Super Mario 3D Land al heb maar ik vind het wel raar dat ze dit alleen bij XL bezitters doen. Maar het is wel een beetje een verkoopstrategie om meer mensen een XL te laten kopen omdat mensen nu een gratis game erbij krijgen.
Coin Rush mode. Daar kan je volgens mij onderin naar de shop. Daar is dat gratis pack te vinden. Het zijn trouwens 3 leveltjes, best geinig, maar niet meer. Dat heeft iemand echt in 10 minuutjes in elkaar geflanst, aangezien ze grotendeels gebaseerd zijn op de oude Mario games en er niet eens een achtergrond in hebben gestopt.
Ok thnx. Ja dacht al dat het niks voorstelde. Maar tijdelijk en gratis toch? Dus dacht ff snel binnen hengelen
Yep. Het is gratis, dus ik zeur niet. Je moet je er alleen niet teveel van voorstellen. Nu ben ik overigens wel benieuwd of die overige betaalde packs wel wat voorstellen, want ik zou hier nooit 2.50 voor betalen.
Woensdag (5dec) is de 3DS XL 144 euri bij de MM. Damn, nu begin ik alweer te twijfelen of ik hem toch niet alsnog ga kopen. Het enige wat me tegenwerkt is dat ik dan mijn 3DS eerst weer moet verkopen, geen zin in.
Damn, dat is zeker wel een mooie prijs, ik wacht zelf gewoon op een speciale uitgave van de 3DS XL van een aankomende Zelda titel misschien als die komt, tot nu zie ik de must niet echt in de 3DS XL.
Oh sorry, had het in de flyer gezien, maar zal dan inderdaad wel de MM hier in de buurt zijn geweest (Cruqiuis)
Toen ik las hoe ze de RPG uit de game hebben gemold en vervangen hebben met dat rare sticker systeem had ik ineens geen zin meer om hem te kopen
Dat inderdaad ook. Het is gewoon geen Paper Mario meer. Het zal vast wel leuk zijn, net als Super Paper Mario op de Wii, maar totaal niet in de buurt komen van de genialiteit van de echte Paper Mario games.