[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Voor PC is ie nog niet uit, ga maar eerst Dawnguard uitspelen. ;)

2. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    hahaha oke, zal ik eens mee beginnen dan ;)

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Mag ik vragen of er achievements bijzitten en hoeveel? :9

4. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    Beste dlc ooit! Mooie nostalgie voor de morrowind fans! De muziek is terug van morrowind de onheilspellende creatures! Bully netch. En uiteraard de houdes redoran en telvanni die weer vertegenwoordigd worden. Zelfs een silt strider gezien inclusief het geluid dat ze maakte! Zelf was ik 14 toen ik morrowind kapot speelde! En wat een nostalgie voor mij krijg er kippenvel van... Weird i know maar kan er niks aan doen. 3 keer hulde voor bethesda dit smaak naar meer! Breng nog een deel van morrowind terug!

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn, wat blijft deze game toch goed! En prachtig, zelfs op de 360.

Hearthfire DLC ff gecomplete en wilde doorstruinen naar Solstheim, maar kwam onderweg weer nieuwe locations tegen en nieuwe quests en misc opdrachten. Die maar ff gedaan en ik zit er weer echt helemaal in.

Levellen gaat wel tering traag nu, bijna 63, maar ik zal de magick schools moeten gaan gebruiken om nog te levellen. Ben bang dat ik toch aan boosten moet gaan doen om rond de l80 te worden voor Legendary dragon en nieuwe high level boss/enemy uit de DLC ...

6. Vault Boy NL

Vault Boy NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er zelfs aan te twijfelen om deze DLC op de 360 te kopen. Kan echt niet wachten tot ik dit op de PC kan spelen. Echt man waarom ben ik ooit met mods begonnen. Je raakt er meteen helemaal verwend door:'-(

7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Lol ga nu zitten twijfelen om hem te kopen terwijl ik Skyrim zelf pas 20 uurtjes gespeeld heb 8)

8. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welk level en wat heb je in die 20 uur allemaal al gehaald dan?

9. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    En op de pc waarschijnlijk met de dlc zouden ze in theorie users compleet morrowind steden kunnen namaken. De gebouwen creatures worden dan ook beschikbaar in de construction set. Ik raad mensen aan deze dlc aan te schaffen het is het waard! Ook al heb je nog niet veel uur in skyrim zitten, je kan het zo goed zien als pre content als after content. Voor de 1600msp heb in er al 20 uur inzitten en nog steeds niet klaar ermee. Episch!!

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    hehe al zoveel DLC, en ik zit volgens mij net aan 20u en lvl 14 ofzo... Moet maar eens verder gaan

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vind het levelen trouwens episch kut nu... ben lvl. 59.

Heavy armor: 100
    Two-handed: 100
    One-handed: 100
    Archery: 100
    Enchanting: 100
    Smithing: 100
    Block: 100
    Light Armor: 80
    Alchemy: 49

Rest van de skills weet ik niet zo goed, maar stukken lager. Echt gruwelijk irritant, al die andere skills zijn episch nutteloos nu, duurt laaaaang.

En je moet schijnbaar semi-maxlevel zijn om de Legendary Dragon tegen te komen.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    De max is 81, dus veel succes. :+

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    O ja, m'n Speech is 90 en m'n Lockpick is 60. Pff...

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik heb het eens op de PC met level cheats. Alle skills op 100 en toen kwam ik op 81 uit. Het spijt me dat ik je dat moest melden Willem, nog 22 te gaan. :+:):

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Ik ben 52 en ik level al net zo snel als een NS trein op een winterse dag 8)

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dat heb ik nu met level 42 al, maar dat is mijn eigen schuld omdat ik teveel de warrior wil blijven. :'-(

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mijn probleem dus ook. Legit bijna alles op 100, behalve de magicks schools. Van oorsprong een stealth/archer character...

Wil eigenlijk nie oneigenljk levellen, maar is eigenlijk noodzakelijk voor die legendary enemies. Beetje lame.

Ik ga gewoon eerst de DLC lekker spelen en dan zien we wel weer.....

18. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Gisteren eindelijk een paar uurtjes gespeeld, Alleen nog maar rondom Raven Rock geweest maar ik vind deze DLC nu al superchill. Alleen lastig dat ik nog geen house heb zodat ik loot kan storen, was nu genoodzaakt allerlei toffe shit te laten liggen.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Oja ik kan Enchanting en Smithing nog naar 100 tillen. Ik heb dat namelijk nog niet zitten glitchen :cool:

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik kan Skyrim ws lenen, perfect voor in de kerstvakantie. Nog tips voor ik begin?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina