Dus heb ik eigenlijk vrij snel belsoten om de game (voor mij) maar zo leuk en uitdagend mogelijk te houden en het 'underpowered' te gaan spelen.
Dwz, alleen boog, mp5, pistol en bv vlammenwerper. Alleen maar health, geen skills (behalve een paar takedown dingen) unlocken, geen camera gebruiekn. En de belangrijkste, de NOHUD fix (pc, en die is echt NOHUD lol) dan heb ik ook nog de geluiden weggepatched dus de 'ting' als men je spot hoor je niet meer.
Op die manier heb ik gisteren een 'outpost' gecleared. En dat kostte me een half uur ECHT sluipen maar was wel tof, dat elke sneak kill toch een kick geeft. Moet zeggen dat op dat niveau de AI wel erg goed geslaagd is. De AI lijkt nauwelijks Xray vision te hebben, maar een lijk zien ze op een gegeven moment wel liggen, en schiet je maatje naast een gast neer dan reageert dat maatje gelijk ... enne dat is in andere games wel eens anders geweest. Dus ik heb wat AI betreft niet veel te klagen ... ok, ik kan het tegen 10 gasten opnemen, hmmm, maar dat is ook prima.
Zelfs zo spelen zal op een gegeven moment gaan vervelen, maar ik probeer het zolang mogelijk uit te stellen, want dat gun ik deze game wel. De gamewereld is groots en de game is zichtbaar met een hoop liefde in elkaar gezet.
Ik moet zeggen, een handboog kill verveelt niet snel. Heb er de RDS op zitten want gek genoeg is in de NOHUD mod de 'ironsight' verdwenen
(btw, op deze manier spelen, moet je niet door een haai of tijger gebeten worden, dan ben je bijna gezien ... dus zo spelen blijft het goed opletten geblazen)
Klik om te vergroten...