Apple / Mac [Deel 11]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk meer dat mensen dat deden omdat de beeldkwaliteit enorm verbeterde de afgelopen jaren. Dat zie ik nog niet bij Apple gebeuren en volgens mij heeft alleen de MBP & de iPad 4 & iPhone nog maar Retina display. Als de iMac dat nou ook had was het wat logischer.

Verder vind ik Apple echt steeds minder innovatief. Alles wordt dunner/kleiner/sneller/lichter blablabla. Maar wat zullen ze straks gaan doen als alles dunner etc is geworden? Hopelijk komen ze weer met een mooi nieuw product dat gigantisch aanslaat:cool:!

2. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Denk dat je dat wel kan vergeten sinds Steve Jobs er niet meer is.

3. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Inderdaad, alle innovatieve ideeën kwamen van Jobs zelf. Wordt ook wel duidelijk uit z'n boek. Nu is het bij Apple meegaan op het succes dat Jobs gecreëerd heeft.

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Vriend van me gaat binnenkort een iMac kopen en vroeg me of ie een Apple AirPort moest aanschaffen? Eerlijk gezegd weet ik het niet, heb me nooit echt in de AirPort verdiept. Voor zover ik weet is het gewoon een router en heb je m niet nodig als je al een goede modem of router hebt?!

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Klopt!

6. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
  7. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, zonder Steve Jobs is het achteruit gegaan. Zonde!!

8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Vraagje! Is het verstandig om nu een MacBook Air te kopen?! Bij de Buyer's Guide van Mac Rumors staat ie op oranje, maar zal toch niet heel binnenkort zijn dat er een nieuwe komt denk ik? En wat zal er gaan veranderen? Iets betere processor en videokaart? Retinascherm wellicht?

Had voor de gein m'n MacBook Pro 13" mid 2010 (2,4 core 2 duo, 8GB, 250GB, GF 320M 256MB en AppleCare tot 21-06-2013 ) op Marktplaats gezet met prijs 850 en nou heb ik gewoon al iemand die serieuze interesse heeft en morgen kan komen ophalen 8)! Is me eigenlijk een beetje te snel, heb nog geen badkup gemaakt en dus ook nog geen clean instal 10.8. Daarnaast gaat ie heel snel super hard blazen en wordt ie erg warm. Kan ik daar iets tegen doen?? Openmaken en ventilatoren schoon maken??

Laatst bewerkt: 6 dec 2012
  9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Over dat eerste moet je bij Riv zijn :p

Je kan je macbook gewoon schoonblazen, even die paar schroefjes er onder uit halen en dan kan je zo bij de fans. Backup heb je binnen een uurtje gedaan en clean install is 20 min werk. Als je voor die macbook nog 850,- kan krijgen dan zou ik dat ook zeker doen!

10. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ga ik m vanavond maar ff openen en schoonmaken. Had ook iets gevonden over het resetten van de SMC, dat zou ook moeten helpen, dus dat ga ik ook maar proberen.
    En die persoon (dame) heeft geen bod gedaan, alleen gevraagd wat ik er minimaal voor wil hebben en dat ze m vanavond zou kunnen ophalen.

Trouwens, ik had ook iets gelezen dat ik eigenlijk gewoon Snow Leopard er terug op moet zetten, want zo heb ik m ooit gekocht. En dat degene die m koopt, zelf moet zorgen dat hij/zij Mountain Lion aanschaft en er op zet? Maar als ik een bootable usb maak met de Mountain Lion installer, dan kan ik toch gewoon een clean instal doen, zonder dat ik iets van mij gegevens (Apple ID) moet invoeren??

Laatst bewerkt: 6 dec 2012
  11. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Zou eerst even de stofzuiger op de ventilatiepoorten zetten, hoef je niet de boel open te schroeven.

Ik denk dat het nog wel even duurt tot er een nieuwe Macbook komt, Intel komt pas tussen Maart en Juni 2013 met nieuwe processors (Hasswell), en meestal duurt het nog wel een maand of 2 totdat ze goed leverbaar zijn en grote fabrikanten zoals Apple ze in hun producten verwerken.

12. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bovendien is er net een nieuwe lijn uit met Retina schermen op de Mac's:)! 13" & 15" hebben nu Retina gekregen.

13. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zit te zoeken naar die financiering mogelijkheden, maar als ik via google zoek dan komt bij Apple site een foutmelding na het klikken op de link. Weet iemand hoe dat zit? Wil hem graag los halen, maar om nou in een keer 670,- euro uit me roze varken te trekken vind ik eff te veel van het goede.

14. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over welk product heb je het nu? Op www.kieskeurig.nl kan je producten vergelijken:)

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Zit zelf ook met het dilemma om te upgraden naar een Macbook Pro 15' Retina. Heb momenteel nog de 15 inch Macbook pro, eind 2011. Maar ja, je wilt altijd weer iets nieuws. :emo:
    Misschien dat ik nog een jaartje wacht en dan een nieuwe koop, maar baal er soms wel van dat ik in maart dit jaar persé een Macbook wou, en niet even kon wachten op de nieuwe. Maar denk ook niet dat het verschil tussen het eind 2011 model, en het nieuwste model echt enorm groot is.

Laatst bewerkt: 7 dec 2012
  16. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Retina heeft geen superdrive(CD lezer/speler). Dat is een groot nadeel imo.

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    In 2 jaar MBA nog geen enkele CD gebruikt, ligt dus maar net aan hoe en waarvoor je hem gebruikt.

18. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Deal ging (helaas) toch niet door. Studente van 17 die maar 675 had ;)!.
    Maar ga MacBook dit weekend voor zekerheid toch maar schoonmaken, had alleen juist gelezen dat stofzuiger de boel zou kunnen beschadigen?
    En qua nieuwe Mac gaat het mij om een Air, geen Pro. En denk dat huidige lijn Air's ruim voldoet aan de werkzaamheden waar ik mn MacBook voor gebruik: Downloaden....rest doe ik allemaal op iPad :9!

Wil dat dan zeggen dat er geen mogelijkheid bestaat dat er een Air met Retina komt? Want ik wil dus geen Pro meer, maar een Air. En ik heb de Retina MacBooks bekeken, zijn er erg mooi uit, maar ik vraag me af of ik er wat aan heb, mijn scherm van mn huidige Pro vind ik ook prima.

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    De nieuwe Pro is dunner dan de Air op zijn dikste punt. Zelf wil ik ook nog erg graag een Air of Pro maar ik heb nog niet zo lang geleden een aardig bedrag uitgegeven aan een nieuwe laptop, dus daar schijt ik nu wel van :mad: Maar ik denk dat ik dit niet nóg een jaar vol ga houden en volgend jaar toch aan een Mac ga.

20. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het over de iPhone 5

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina