Allemaal veel succes en natuurlijk plezier toegewenst. Voor degenen die me willen toevoegen op XBOX live, mijn gamertag is diana9876.
Kijk uit voor een mega lading aan puberale gasten die je nu gaan toevoegen. Ik heb Forza Horizon, Rayman, Red Dead Redemption DLC en Halo 4 liggen waar ik nog achievo's voor kan hoeren. Daarbij komt nog een zooitje games die ik voor het mooie nog een keer moet nahoeren om de laatste achievo's er uit te halen.
Vandaag de laatste kans om te joinen ! Ik launch de challenge zodra ik thuis ben van sinterbaas viering. Dus rond 10 uur, kun je niet meer joinen. En vanaf donderdag 9 uur kun je beginnen met hoeren.
En de challenge is gelaunched , joinen is niet meer mogelijk! Veel plezier iedereen komende tijd en fijne dagen!
Ik denk niet dat het de hele periode zo door gaat met achievements halen hoor. Ik heb net mijn Rift account weer geactiveerd, Playstation Plus genomen en we hebben vorige week een Wii U gekocht. Verder ben ik ook nog met een aantal games op de Vita bezig. Genoeg spellen op andere consoles en pc te spelen dus.
Haha echt he Gaan er al een paar lekker in de challenge! Onthoud waar het om gaat het mensen! Een heuse MW3 Care Package Avatar Item !