Miralles is inderdaad een Argentijnse spits. Fijne speler in FUT. Belgische spits van Everton heet Mirallas
Ik lig ziek op bed in Maastricht en moet even kijken of ik vanavond nog terug in Eindhoven kom. Als je het wilt weten: kotsen + diarree = niet chill. Zo niet, moeten we even kijken wat we doen. Wellicht vrijdag spelen en de rest van de wedstrijden al laten beginnen. Ik kijk het vanmiddag even aan.
Niels, kan je vrijdagavond? Ik ben rond 20:00 thuis, vanaf dan kan ik. Als we een tijd afspreken, komt het goed. Ik lig nu in bed met een paracetamol, dus gaat het niet meer doen vanavond. Vanaf vanacht/morgen mogen de volgende duels gespeeld worden jongens! [gb]Wedstrijden/gb] Knackje - Jwoeloe Reuj - Siemenn/Niels Danny-DH - Seh Afcamarvin - Robbin92 Deadline:De volgende wedstrijd moeten gespeeld worden vóór 15-12-2012 00:00. Dus de nacht van vrijdag op zaterdag. Een dikke week om de wedstrijd te spelen dus!
Knackje 0-5 Jwoeloe 0-1 Mauri 0-2 Klose 0-3 Zarate 0-4 Lulic 0-5 Zarate Het is jammer dat het afwerken niet meezat. Had wel zin om de 10 op het bord te zetten. Knackje werkelijk waar geen kans gehad. Volgende kerel beter, kerel.
Sorry Siemenn, me internetverbinding deed het op de een of andere manier niet meer. Ik kan vandaag de hele dag wel, dus noem maar een tijd.