[XOne] Assassin's Creed III [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 nov 2012.

  1. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het tot sequence 7 gered alvorens het spel de deur uit ging. Wat een drama spel
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Wat vinden jullie eigenlijks van de controls en de camera in deze game?
     
  3. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de controls en camera erg goed, beter dan bij de vorige. Ben nu bij Sequence 9 en het is en blijft een topspel _O_
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik vind het dus precies het omgekeerde, maar misschien ligt dat ook al wel aan mijn speelstijl. Ik wil die daken niet op omdat ze saai zijn en omdat guards veel te agressief zijn en night vision hebben. Moet een bug in de Animus zijn. 8)
     
  5. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Vind de controls ook wel meevallen. Na een tijdje gaat het vanzelf wennen. Enkel de camera is soms wel irritant. Wordt je aangevallen door een groep ventjes en staat er een boom voor je neus 8):F:
     
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik lees nog steeds mee en wat een teleurstelling is deze game.
    De controles zijn gewoon klote en t is me een raadsel waarom dit veranderd is.

    Ik heb deze game niet meer aangeraakt, want er was geen doorkomen aan.

    De opmerking over de steden was terecht. Ook ik vond t saai. Het leek vaak meer op Nederland.

    Natuurlijk waren er ook mensen die de game wel leuk vonden, maar ik heb nog nooit zoveel negatieve reacties gezien over een assassins creed game.
    Het lijkt ook wel alsof Ubisoft hier n compleet ander team op heeft gezet en wel eentje die de andere delen niet kende.

    Het verschil is bizar groot.
    De sfeer uit vorige delen is totaal afwezig. Dan kan je zeggen dat dit komt door de tijdsetting, maar dan hadden ze deze niet moeten kiezen.

    Boring en snel deel 4 in n andere tijd! Egypte bijvoorbeeld :)
     
  7. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm nog niet gehaald, en alhoewel ik de voorgaande games erg tof vond, kan ik maar beter wachten totdat ik 'm ergens voor 15 euro uit de budgetbak haal?
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ja, want ik ben ook AC fan van het eerste uur en deze viel me ook tegen. Revelations is zoveel beter. Vooral in het verhaal van Desmond worden echt in eens dingen tevoorschijn getoverd waarvan ik denk WTF. En dan hebben we het dus nog niet eens over de controls etc etc. Het verhaal van Connor voelt ook onsamenhangend aan en die hele intro was ook niet echt nodig. En dan de laatste 2 sequences in het verhaal van Connor. Te bizar voor woorden! 8)
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Haha, ja New York lijkt best op Amsterdam moet ik zeggen. Ook logisch natuurlijk, wel geinig maar voor de rest zijn beide steden gay. Zit nu in seq 10 en focus me alleen nog op de missies. Heb nu wel alles gezien en ben er echt klaar mee. Bugs kom ik niet echt meer tegen, maar de game is gewoon matig. Enige grote pluspunt van de game was sneeuw, dat zorgde ervoor dat de steden toch nog een klein beetje leuk waren.
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ook niet zo heel gek gezien New York eerst New Amsterdam heten:+

    Ben het ook wel eens dat de sneeuw wel echt top is!
    Echter ben ik nu in sequence 12, weet iemand of er nog sneeuw aan zit te komen?
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja daarom. Wou voor de bekendmaking dat ACIII zich ging afspelen tijdens de gouden eeuw. Dan heb je met NY toch nog een heel klein beetje Nederland in je game.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Nee, laatste hoofdstuk en die is heel kort. Als je er niet uit komt in seq 12, blader dan even een stukje terug voor een filmpje wat ik in een spoiler heb gepost.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Uitgespeeld, lachwekkend slecht. En dan noemen ze het einde van Mass Effect 3 slecht, haha. Ubisoft heeft het imo echt helemaal verneukt. Vond de gedeeltes met Desmond altijd wel tof, vooral het einde van ACII. Maar dit was echt verschrikkelijk. AC, ACII en Brotherhood waren echt tof, waarvan I en II sowieso legendarisch. Destijds een van mijn favoriete nieuwe franchises, maar helaas is er deze generatie een franchise die helemaal verneukt is, AC.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2012
  14. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Never mind ... ondertussen al gelukt :D
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2012
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik ben het met je eens, dan nog maar te zwijgen over momenten eerder in het verhaal. Ook de laatste achtervolging in de game was er eentje die nergens op sloeg. Verhaal is in zijn totaal de slechtste van alle AC games. Ook de stukken met Desmond zijn erg beroerd en veel te veel van het goede.

    Het einde van Revelations had het einde van AC III moeten zijn. Een van de beste eindes ooit gemaakt, ipv dat vreselijke First Civilization gezeik in AC III. Ik heb het zelden zo beroerd gezien, terwijl het in Revelations allemaal precies goed was.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Merk nu dat ik de game helemaal aan het afraggen ben, wil gewoon ff weten hoe het allemaal afloopt zodat ik dan de game hard uit mn 360 kan halen en door de blender kan gaan halen want mijn god dit is by far de minste assassins creed ever. Want mijn hemel jongens, ik ben helemaal klaar met die deze shit. Ik ren van de ene kant naar de andere kant van die kutjachtgenieden, word gek van die trommelende kutguards en mn paard die maar 4seconden kan sprinten als het niet korter is. Geen brutte assassinations meer zoals bij de voorgaande delen, maar pure saaie poep. Enige positieve punten van de game zijn de graphics en de zeeslagen. En what the fak was dat bij sequentie 8. Met Desmond in de metro/stadion boeken in brazilie? Die shit sloeg echt helemaal nergens op.
    Edit: zo te zien ben ik niet de enige die er zo over denkt. 8)
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2012
  17. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    De vetste stukken vond ik nog die buiten de 'normale plek', met Desmond. Dat stuk in die arena, daar wil ik wel een hele AC-game omheen hebben _O_
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Het wordt nog erger nu je seq 8 hebt gehad. ;)
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Dat meen je niet. 8)
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ja, vooral op het verhaalvlak, trust me. ;)
     

Deel Deze Pagina