[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

  1. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Absoluut, dit gaat op voor alles in dit spel. Als het risico van een bepaalde actie te groot lijkt is dit meestal ook zo. Dan maar even een tripje terug naar de bonfire, dat is in ieder geval beter dan al je souls kwijt raken omdat je het eigenlijk niet aan kon.
     
  2. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Zozo na een xbox-vrij weekje heb ik Dark Souls eindelijk nog eens opgepakt.

    Ben opnieuw de catacombs ingedoken, vijanden waren helemaal geen partij meer voor mij, telkens in 1 slag dood dankzij mijn ijzersterk gravelord sword + 4, Daar heb ik ook phinwheel in een paar miezerige slagen overwonnen, wat een sissy zeg, had zoiets van "was dit het maar??" Daar kreeg ik de Rite of Kindling zodat ik de bonfires tot wel 20 flasks kan upgraden. Ik was daarna wat te nieuwsgierig en verloor ik in de pikdonkere Tombs of the giants 30 k souls, zonde....

    Daarna wat verder gevorderd in de Dark Root garden en die butterfly boss was eveneens een lachertje!!

    Ben voor zulke vijanden toch echt wel overleveled!!! :x
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2012
  3. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik ben vandaag begonnen met een heavy hitter/miracles character. Het is wel even wennen dat je ineens een stuk langzamer bent, maar over het algemeen gaat het best lekker. Wel zonde dat het redelijk lang duurt voordat je die lightning bolts krijgt, maar het lukt me tot nu toe allemaal nog met mijn Battle Axe. Wat zijn voor <30 STR goede wapens? Ik heb de staart van de Gaping Dragon al afgehakt maar daar heb je al 50 STR voor nodig.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ga je echt voor de hele hele grote wapens of mag het ook gewoon een medium groot zwaard zijn?

    want dan Drake Sword en daarna Black knight sword +5 wat mij betreft. Prima samen met een schild te gebruiken

    ja maar pinwheel en de butterfly zijn ook wel de grootste watjes in t spel

    had je ook 0 moeite met die skeleton dogs in TotG?
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2012
  5. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Die waren ook niet echt moeilijk als je een goed shield hebt tenminste...

    Update: Vandaag de Dukes Archives ingegaan en daar ben ik bij die boss uiteraard kansloos afgemaakt. (Snap niet hoe je hem kon benaderen zonder geraakt te worden??) respawnde daarna in een soort cel met bonfire waar 3 van die crystal monsters zitten, Daar lijkt buiten de 2 poortjes die gesloten zijn geen uitweg??? En warpen kan ik ook al niet... Help....
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2012
  6. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Het is de bedoeling dat je die boss fight verliest inderdaad. En er ligt gewoon een sleutel ergens in die cel.
     
  7. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Waarom wil niemand mij summonen voor de Gargoyles. :mad:
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Boem!

    [yt]T2wKtHtRet0[/yt]
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    _O__O__O_:D:D:D:D

    we wisten wel dat t er aan zat te komen maar toch


    yeeeuh, meer DaS! \o/\o/\o/\o/
     
  10. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wat een nietszeggend persbericht

    enige interessante wat ik er in lees is dat t server-based mp word.
     
  12. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws! Maar ziet er minder grimmig uit imo...? De cultstatus is duidelijk een gepasseerd stadium :mad: Dat vind ik dan wel weer jammer.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het ziet er iets meer generiek fantasy uit, maar laten we niet oordelen op 1 eerste CGI trailer.

    From weet vast nog wel waarom DaS en DeS zo populair zijn
     
  14. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ze geven natuurlijk wel een trailer vrij zodat mensen er al wat van kunnen vinden :)
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Hier zat ik op te wachten \o/ Nu wel hopen dat ie ook naar de PS3 komt! Mooi om mijn dag mee te beginnen :thumbs:
     
  16. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Sowieso. Dark Souls (1) is er toch ook voor PS3 ;)
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Goed nieuws.

    Hoop dat dit vervolg iets beter gaat draaien op de consoles.
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Goed nieuws!
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zojuist uitgespeeld

    heb t grinden en farmen maar gelaten voor wat t is. Meeste questlines had ik ook al verprutst dus er was niet zoveel meer voor me te halen en NPC's en Blacksmiths die me zo goed hebben geholpen afmaken voor wat souls doe ik niet :+

    Net even NG+ tot net na Taurus gespeeld en tot nu toe is t wel simpel. Asylum one-shot ik bijna met 1 drop en Taurus ook.

    Maar ik ga niet overmoedig worden want weet precies wat er dan gebeurt in DaS :+
     
  20. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag die draak in Crystal cave gedaan, was toch ook best makkelijk hoor... Buite wat pinnen uit de grond stampen deed dat beest niets...

    Daarna terug naar blighttown gelope om de Demon Ruins te doen en daar ook vlotjes de 3 bosses gevloerd. Daarna kwam ik bij de bonfire aan die naar Lost Izalit leiden.

    Daar moet je door een heel stuk lava door, ik heb zo'n fire def ring gepakt en de bonfire naar 20 flasks geupgrade omdat ik anders te veel flasks aan die stomme lava kwijt geraak... Wat een kut gebied...
     

Deel Deze Pagina