[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    True. Die map moet ik ook nog als enige en vol uur spelen. Denk dat daarna de map wel minder word gebruikt als iedereen het heeft gehaald. De andere drie zijn blijvertjes imo. :)
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    als je wil bursten hou je toch gewoon de trigger niet te lang ingedrukt :+ ik gebruik die firemodes eigenlijk nooit


    ja die market is misschien leuk voor scavenger maar het voelt bijna als een CQC map zo'n krappe bedoening is t allemaal
     
  3. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    bedoel je niet automatisch i.p.v burst? burst is maar 3 kogels per keer.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd lekker zelf doen hehe. Nadeel met veel only burst wapens is dat je meestal te snel wilt en de gun het niet kan bijhouden. Resultaat is dat je soms geeneens een shot eruit krijgt omdat die "vastloopt"
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja en je krijgt er een lamme vinger van :+ Zelf bursten is altijd beter omdat je dan zelf bepaalt hoeveel kogels je wil afvuren per burst
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wat is de naam van je server ook alweer Delphiki?
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Volgens Battlelog is t

    -[DICE]- CQ 24/7 [NL] 100%Normal CQ

    ik kan t ingame zelf niet meer zien of editted, daar staat alleen nog maar 168943837227's server en 168943837227's description /message :+
     
  8. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah ik heb nu een gouden rank
    [​IMG]
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    kan niet verbinden met EA online, liggen de servers er uit? Kan ook niet inloggen op battlelog
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja was net zelf ook aan het kijken en zag wat Gamespot threads waar hetzelfde probleem was. Daar was vandaag ook gepost. Heb vanmiddag nog gespeeld dus zal wel iets aan de hand zijn. :)
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    op de battlelog forums ook veel mensen die klagen, er liggen wat login servers plat o.i.d
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kom geeneens op Battlelog. Zegt steeds dat me password fout is. :)
    Ach even afwachten dus. :)
     
  13. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook! Uur lang gehad dus maar even mijn wachtwoord gereset en kan nu erop inloggen. Ook op de PS3 kan ik gewoon gamen:)!
     
  14. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Vandaag voor de eerste keer aftermath kunnen spelen. Scavenger is best leuk, voor een half uurtje of zo. Het is me enkel nog niet gelukt om 3 rondes te winnen. :'-(

    Squad DM op die nieuwe maps is echt perfect, niet te groot en ook niet te klein. Geen gerush, tactisch spelen.


    Wat me wel enorm tegenvalt is de destructie op AM, als je nu op de zijkant van een gebouw schiet lukt het je niet om een tegenstander er mee te doden. Had het eigenlijk wel verwacht. Zal misschien iets te veel van de xbox vragen?
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Denk het wel. En daarnaast denk ik ook dat DiCE besloten heeft dat totale destructie mogelijkheden nogal de flow van je map kan verpesten.

    Ik heb in de AM mappen al wel wat mooie tank shortcuts gezien, waar je dwars door kleine gebouwtjes kan afsnijden.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat ik zo gehoord heb is het idd iets minder. Omdat het iets kleinere maps zijn en minder destruction ook heel veel helpt voor de fps. :)
     
  17. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel al inderdaad shortcuts gezien, wat lijkt alsof er gewoon een hek op de weg is gezet met wat stalen platen ofzo. Ik ramde er voor de lol doorheen met die jeeps. En vol plezier ging ik er dwars door en had een nieuwe aan rij route ;)> en die VAN is fkn nice. die jezelf bestuurd EN tegelijk kan schieten.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja die blokkades staan er inderdaad alleen maar om mijnen achter te leggen :+ Daar rij je zelfs met zon busje gewoon dwars doorheen.

    Maar er zijn op volgens mij azadi en monolith ook shortcuts door echt gebouwtjes heen, waar je dan even door de achterste muur heen moet beuken en zo een heel stuk af kan snijden tussen de vlaggen
     
  19. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt ben ik ook een paar keer tegen gekomen. dan rpg of c4 je de muur/ijzeren duur en kan je idd afsnijden.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik bedoelde meer om met de tank doorheen te rollen maar te voet kan natuurlijk ook :+
     

Deel Deze Pagina