[XOne] Far Cry 3

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2011.

1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Tot je op het '2e' eiland zit, dan wordt alles een stuk moeilijker. :+
    Ik gebruik de ACE, Bushman, GL94 en de boog met explosieve pijlen... echt een lelijk setje, maar moet wel omdat ik nog geen flauw idee heb hoe ik die juggernauts makkelijk dood kan maken. (dus vandaar alle explosieven :+)
    Iemand daarvoor trouwens een tip?

Laatst bewerkt: 8 dec 2012
  2. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Red dot op je boog zetten + explosive arrows. Heerlijk.

Speel zelf met grenade launcher en 3 special wapens die je kunt unlocken (waaronder 1 sniper)

Outposts clearen; zorg voor een gun met silencer. Is er een kooi met een dier aanwezig schiet dan de kooi aan gort zodat de aandacht naar het dier gaat. Binnenvallen en overige neermaaien.

OF: gewoon binnen sneaken, alarm uitschakelen en alles met je mes killen.

OF: gewoon binnenstormen met een grenade launcher en alles binnen 1 minuut aan gort schieten.

Zo doe ik ze.

@Ferron: Je kunt een skill unlocken dat je die gasten met je mes kan killen. Of op het achterhoofd schieten want daar zit geen bescherming. Derde optie is zwaar geschut gebruiken.

Laatst bewerkt: 8 dec 2012
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Thanx voor de tip! Daar maar eens achter aan dan. :thumbs:

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    1H1K? :confused:

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    One hit one kill ... 8)

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    WTF is er nu zo vreemd aan die vraag? Ik snap een afkorting niet en er zijn er zoveel. Deze had ik nog niet eerder gelezen. 8)

7. Speedymike

Speedymike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 Hit 1 Kill gok ik.. Ik gebruik zelf de boog voor de fire en explosive arrows, de bushman, de Z93 met silencer en de MKG voor als er toch poep in de ventilator komt

8. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Tip voor het op afstand uitschakelen van het alarm bij een outpost:

Neem een sniper met silencer,
    Kijk door je scope of gebruik je camera en zoek alle rode speakers op (varieerd van 1 tot 3 palen als ik het mij goed herrinner.),
    Zorg er vervolgens voor dat je alle kastjes die aan die palen hangen kunt zien (Die je stuk moet maken om het alarm af te zetten.)
    Schiet die dan een voor een kapot.

En neem vervolgens rustig de tijd om iedereen af te maken, Bellen om hulp kunnen ze nu niet meer.

9. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Of sneak naar binnen en zet het alarm handmatig uit bij een van die palen, dan doet de rest het ook meteen niet meer. :)

10. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Cool ga ik vanavond even proberen :)

Peace,
    Rich_Art. :thumbs:

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja ik zet altijd eerst het alarm uit. Die kun je ook kapot schieten btw!

12. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Zo weer uurtje of 3 gespeeld. Gvd lang geleden dat ik een game heb gespeeld waar ik mee begin als ik niks te doen heb en waar ik zonder er erg in heb de tijd vergeet. Geweldige game. Mijn game van 2012! ( terwijl ik toch echt hitman of assassins creed 3 gedacht te hebben dat te zijn)

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Nou heb de hele middag nu posten vrijgespeeld, echt vet. Nu maar weer verder gegaan met de main quest, ben bij die grote olietanker gekomen _O_

1 ding is jammer, dat al die piraten zo op elkaar lijken.. Vind de physics van die gasten ook niet echt geweldig.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ah snap, had dus gewoon niet aan een pc-versie moeten beginnen. Textures en draw distance is echt lelijk vergeleken met pc. Naja, gewoon verder spelen op 360. PC-versie toch alweer van mijn computer gehaald. Gewoon maar stoppen met spelen op pc. :+

15. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is far cry 3 is sp niet beetje eentonig. ik heb nu denk ik 3 uur sp erop zitten en is een kwestie van radar torens en maps uitroeien. wat betreft inventory is het grinden for life. mp is niet wat ik zoek. Game of the year ? mmm ja qua storytelling wel. Geniale uitwerking net zoals max payne 3. Map editor mm cool, maar thats it. Mp niet om naar huis te schrijven. Sp is leuk voor die enkele uren. Daarna is het appeltje eitje.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je moet t zelf buiten de verhaalmissies een beetje leuk maken heb ik t idee

de verhaal missies zijn vet genoeg maar om de rest interessant te houden zit ik maar wat verschillende tactieken en wapens te proberen

ik vind het leuk maar ik vind bijvoorbeeld Borderlands 2 al een leukere open-world shooter

Oh en die geniale bad guy

zit er dus veel en veel te weinig in. Hoe vaak zie je Vaas nou eigenlijk voor hij he loodje legt,.. 3 of 4 keer ofzo? Echt jammer

Die definition of insanity scene was echt geniaal, baalde heel erg dat hij zo snel eruit ligt

17. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er nog niet echt kapot van. Vind het alleen stealth leuk te doen, maar om nou elke keer van een grote afstand te snipen is saai en van dichtbij weten ze je altijd te vinden.

18. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt wel alsof iedereen weer op de band wagon springt er roept dat het de beste game is. Maar waarom dan ? :)

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Yeah, een Collector's Edition upgrade code gekregen van Braske, heb ik de items van de CE (niet fysiek) voor maar 23 euro (PC) :D

20. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0

Die code heb ik ook! Begint met P en eindigt op iratebay toch?

Deel Deze Pagina