Fuck! Helemaal vergeten dat deze uit is gekomen! Bestel hem ook maar effe via Yourgamezone. Is zowieso de goedkoopste, goede service, en heb nog een kortingscode van mijn vorige bestelling daar. Lego games zijn altijd leuk; leuke afwisseling tussen al die serieuze spellen door. Bovendien vind mijn dochter van 5 (en een half!) ze ook erg leuk, dus dat is ook al een grote plus. Speel die games altijd samen met haar (alleen is de split als in Batman 2 wel een beetje verwarrend voor haar af entoe).:
Jij moet nodig een zoon erbij hebben MAD 1976. Tof dat ze die spellen ook leuk lijkt te vinden. Ik wacht op de dag dat ze je ergens mee verslaat.
Demo staat trouwens online. LEGO® In de Ban van de Ring™ - Demo Bestandsgrootte: 453 MB Heb em opgenomen. Geweldig weer.
Deze ga ik sowieso kopen als hij voor een mooi prijsje te krijgen is. Het schijnt weer iets beter te zijn dan de laatste Lego game?
Ik vind hem ook zker weer beter dan Lego Bats 2. Er zitten zelfs sidequests in! De splitscreen is trouwens dezelfde als in Batman 2, dus af en toe scheelkijkend verwarrend. Snap niet dat ze dat niet anders doen, het is echt niet ideaal zo te co-oppen. Soms ziet de ander niet het target waar op gericht moet worden omdat de splitsing net verkeerd staat....moet je weer naar de ander toelopen om verder te kunnen. Voor de rest is het weer op en top fun, met genoeg nieuwe elementen om het weer beter te maken. Krijg ook weer helemaal zin om de films 'effe' te kijken.
Dat mag je inderdaad wel even tussen haakjes zetten. Ben er inmiddels ook mee aan de gang en bevalt prima. Moet zeggen dat ik de besturing tot nu toe wel wat slomer vind, maar aan de andere kant ook minder gevoelig. Pluspuntje!
Wat ik wel jammer vind met de stemmen is dat ze duidelijk de audiofiles van de films gebruiken. Niet onverwachts en ook begrijpelijk, als je de hele cast alles opnieuw moet laten inspreken terwijl ze toch min of meer hetzelfde dan gaan zeggen als in de film is niet te betalen. Maar, doordat ze de audio uit de films gebruiken zijn de toon van sommige stemmen soms net anders. Eerste keer dat je Boromir tegenkomt valt dat eigenlijk al op. Goed, het is niet echt een nadeel ofzo, viel mij gewoon op. Verder ben je nooit, maar dan ook nooit te oud of te groot voor Lego. Games en speelgoed.... Door de sidequests en de manier waarop je nu dingen kan maken en hoe dingen in je inventory zitten voelt het samen met die grote wereld gewoon bijna als een mini-rpg aan. Ik ga nu net de mines of moria in, dus heel erg ver ben ik nog niet. Maar tot nu toe vind ik hem ook beter als Lego Batman 2. En die was echt geweldig. Dit is wellicht het beste Lego spel tot nu toe gemaakt en ook één van de betere LotR spellen. Dat systeem blijft inderdaad suf. Ik snap het in sommige gevallen wel, maar vaak is het gewoon verwarrend. Als ze het erin willen houden, prima, maar geef anders spelers ook de optie. Vaste splitscreen of dynamisch. Maar wat een vette titel is dit weer geworden!
Hier ben ik het zo mee eens. Als je vader word, dan doe je dat met je zoontje en moeders met haar dochter. Een kinderen mogen dan ook altijd de regels bepalen. Games zijn voor volwassenen gewoon hernieuwd jeugdsentiment, punt!
Deze game had ook door niemand gekocht mogen worden als dat niet zo was. En de cijfers in de reviews vertellen feitelijk ook wel waarom die game een goed is, maar twee ook alle films heeft. Rohirrim!!! To the King!!!
LotR uitgespeeld (de storylevels dan) en wat ziet het er prachtig uit! Ze hebben het ook gewoon uitstekend en origineel gedaan, wat dat betreft de beste lego game tot nu toe. Heb ook gelijk weer zin om de films te kijken. Ik vind alleen die hub niet echt boeiend, heel groot (=wel leuk) maar ook al die side quests, dan vond ik de hub van Batman2 leuker denk ik. Het is ook heel irritant om te switchen tussen characters, aangezien vaak de verkeerde player switcht. Ben je met Legolas en heb je daarna Sam nodig, dan switcht het tweede poppetje naar Sam, die op een totaal andere plek staat waar je niks mee kunt (omdat je met Legolas op die plek moet komen) Dus dan zou je die hub al in co-op moeten doen.
net begonnen met lotr lego, ben zoiezo een fan vande lego games.. maar mn gevoel zegt nu al dat t de beste lego game tot nu toe is!!!!! giga gaaf! verhaal word tof verteltook!
Was al blij verrast dat ik ook de eerste veldslag tegen Sauron mocht spelen. 1e 2 levels gehad, nog van alles aan het ontdekken maar nu al super.
Weet iemand trouwens hoe je die shiny dingen kunt slopen? Volgens mij is het wel al een keer met een character gelukt, maar heb geen idee meer met wie of hoe.
klein vraagje over lego lotr, soms kan je tijdens laven saven.. maar als ik dan afsluit en weer laad kom ik toch niet terecht waarik savede doe ik wat fout??