Ik ben niet snel jaloers op Playstation gamers, maar dit ziet er echt heel tof uit en zou voor mij een reden kunnen zijn om weer eens een Playstation te kopen een beetje zoals vroeger voor mij Destruction Derby dat was haha. Ziet er prachtig uit!
Waarom had je die dan niet gepost. (PS Blog zegt ook dat het nieuw is. Waarom liegen ze tegen me ) iig weer awesome.
Omdat we toen volgens mij allemaal in het E3 topic zaten. Maar blijft leuk om te zien. Ziet er goed uit.
Moet toch zeggen deze was ook weer een klein beetje anders. Maar gaat echt een topper worden. Ziet toch steeds meer dat games films aan het vervangen zijn. En ook realistischer worden. Ik bedoel als die een gast wurgt is het ook echt een struggle ipv 1 seconde werk. Samen met dat iedere beweging realistisch is. Je ziet het ook als die schrikt zijn houding word anders. Daar ga je toch je spelgedrag op aanpassen. Nee dit gaat een topper worden. Al vraag ik me wel af of bepaalde scenes nou scripted zijn voor de video of dat het gewoon random is. Bijvoorbeeld toen zijn pistool leeg was. Dan valt die gast aan. Komt dat omdat die hem daar net leegschiet of komt die gast niet op hem af als de hem bijvoorbeeld in de gang leegschiet
Super vette playthrough zeg.. Maar het lijkt allemaal zo scripted en toch ook weer niet omdat je zelf kiest hoe je die vijanden aanvalt enzo maar toch..
Dat bedoel ik idd. Ik durf het niet precies te zeggen. Ik hoop dat het gewoon random is natuurlijk. Maar ik speel ook al een tijdje games. En dat ik niet alles moet geloven in video's screens en artikelen. Hands on van een blad moet het wel duidelijk maken denk ik.
Owww damn ik kan echt niet wachten op dit spel. Wanneer komt dit spel nou uit...??!!!! NaughtyDog is echt gruwelijk, ben benieuwd naar wat ze hierna weer gaan doen.
Deze moet natuurlijk ook hier gepost worden: Deze generatie zal volgend jaar eindigen. But we're going out with a bang. Wat een heerlijke games komen er nog aan.
Bij Microsoft kan je echt merken dat ze alle resources gebruiken voor de nieuwe generatie, want ze brengen al ruim een jaar bijna niks noemenswaardig uit. Sony is veel sterker bezig met nieuwe originele IP's in 2013.
Met welke games? enige goede game die ik me kan bedenken is Journey. Verder ben ik wel benieuwd hoe multiplayer word, die van Uncharted was ook altijd wel goed te pruimen.
Achja, Uncharted had het ook en daar was niks mis mee met de singleplayer (behalve Uncharted 3 ). Ze doen tegenwoordig maar lekker, raak die shit toch niet aan.