[XOne] Hitman Absolution [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 23 nov 2012.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb je de full list al gezien dan?
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Nee ok, maar je zou denken dat ze dat op zijn minst zouden opnoemen als belangrijk punt toch?
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat ook. Maar ik denk dat corrupted saves een stuk belangrijker zijn. Iemand hier kon ook opnieuw beginnen en iemand die ik ken was al bij missie 14 en ineens save weg. En ik moet de game 3x opstarten want eerste 2x loopt ie steeds vast. :-(
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Inderdaad, dat zijn wel belangrijkere problemen dan. Zelf gelukkig nog geen last van gehad.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar hoop ook een disguise tweak hoor
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tweaken in de zin van? Als ze teveel aanpassen, is de basis van de gehele game weg, dat kan nooit de bedoeling zijn.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nou van een grote afstand herkent worden door iemand in dezelfde disguise als jij is echt onzin en maakt het op sommige stukken onmogelijk
     
  8. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ook aan deze game begonnen. Tot nu toe vind ik hem wel aardig, het is alleen naar mijn idee (tot nu toe) niet echt een hitman game.
    Ook vind ik het gebrek aan kunnen saven vervelend.

    Edit: Ik speel nu op hard, en vroeg me af of je op normal meer checkpoints hebt?
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2012
  9. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Op normal heb je de checkpoints niet nodig :+

    Bovendien zijn die checkpoints maar vervelend. Ze staan zelden op een significant noodzakelijke plek, en als je dan "opnieuw begint", zijn alle guards er weer, wat in de meeste gevallen zéér frustrerend is.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    En nog een vriend van me die de dupe is van corrupted save
     
  11. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Vanmiddag ik ook....:mad: Xbox liep vast en na opnieuw opstarten gaf ie ook damage savefile aan...
    Is maar goed dat ik hem al had uitgespeeld maarja wel natuurlijk al me challenges kwijt.
     
  12. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt hier op de korte termijn nog wat aan gedaan? In de vorm van een patch of zo?
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Deze week

     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2012
  14. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice, tot die tijd dan maar AC3 spelen.
     
  15. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    - The disguise parameters on ‘Professional’ difficulties have been tweaked

    _O_
     
  16. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Dit zouden ze op elke moeilijkheidsgraad moeten doen. Het disguise-systeem is idioot.
     
  17. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Vind het ook een beetje raar dat ze dit enkel op Professional hebben gedaan :F: Hoop stiekum dat dit ook op de overige difficulties is gedaan :D
     
  18. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    The professional difficulties zijn toch Hard, Expert en Purist?

    edit: Ja dus. Ik heb het zelf nooit gespeeld op Easy of Normal, maar ik kan me zo voorstellen dat het daar sowieso al veel makkelijker is om in een disguise rond te lopen. Bij de Professional difficulties heeft het eigenlijk nauwelijks zin :emo:
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2012
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    De overige zijn al makkelijk zat
     
  20. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    werkt het vermom systeem wel goed op normal??
     

Deel Deze Pagina