[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Slecht is veel gezegd. Zoals het artikel zegt hangt het ook af van de cores en threads maar nog belangrijker is de gebruikte architectuur.

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Da's wel vreemd ten opzichte van de 3 core 3.2Ghz CPU in de 360. Maar als het 8 cores zijn maakt het weer minder uit.. :+

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het hele online gebeuren is niet echt mijn ding. Ben bang dat de nadruk bij de nieuwe consoles nog meer op online zal gaan liggen. Iets voor mij? De tijd zal het leren...

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja idd nog meer multiplayer nog minder singleplayer, wat ben ik dan ook blij om te lezen dat de nieuwe Bioshock geen multiplayer krijgt. En dat Far Cry 3 ook een geweldig grote singleplayer heeft, en waar dus ook de nadruk ligt, helaas zal de toekomst denk ik ook liggen bij online gamen...

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.948
    Zoals games als Assassin's Creed, Far Cry en Bioshock het goed doen hoef je nergens zorgen over te maken.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Begrijp alleen niet waarom sommige games ook een MP moeten hebben. Bijvoorbeeld bij AC. Wie speelt dat nou een jaar? Meeste spelen het voor de grap een paar keer maat thats it. Kunnen ze beter die tijd in de SP stoppen imo.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is een extra reden om het te kopen, of het nou goed is of niet. Net als sommige co-op modes in spellen belachelijk zijn. Maar iemand die het spel dan in de winkel ziet liggen en dan ziet dat je SP, co-op EN MP hebt :eek:. CoD doet dat trucje ook al tijden (alleen dan omgekeerd)

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is voor veel mensen een extraatje maar een reden om een game te kopen? Denk dat dat wel meevalt. :)
    Het is gewoon een beetje zonde om een MP erin te stoppen die niemand echt gaat spelen. De tijd kunnen ze beter gebruiken voor de SP. AC 3 had dat wel nodig bijvoorbeeld. Ben blij dat Bioshock lekker SP only blijft. :)

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Niet voor iedereen natuurlijk, maar er zijn nog steeds heel veel mensen die sporadisch games kopen. Dan kunnen dat soort 'toevoegingen' net de doorslag geven om voor die game te kiezen ;)

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Om er dan achter te komen dat je XBL nodig hebt. Denk dat die groep best klein is.
    Ze verliezen juist meer klanten bij een volgende release als hun game niet goed is uitgewerkt. Bijvoorbeeld AC3 dan dat ze er winnen met MP er achterop te zetten. :)

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm lijkt me inderdaad niet logisch op die manier :+ dan weet ik het ook niet waarom ze het toevoegen.

12. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik vind het jammer dat co-op bij veel spellen gewoon slecht is uitgewerkt, en vooral dat het dus niet de gehele game co-op betreft wat ik juist zo leuk vind een game samen van begin tot eind uitspelen.

Ik bedoel kijk naar de co-op van Battlefield wat een complete piece of shit, en dan nog een zuigende singleplayer campagne ook nog eens. Want wat ik dus voordat er bekend was wat de co-op was dacht was dat je de gehele campagne samen kon spelen, wat dus uiteindelijk een trieste en slecht uitgewerkte co-op gedeelte was. Gears is een goed voorbeeld hoe het ook kan, en Dead Island al helemaal. Co-op vind ik de leukste multiplayer modus alleen is vaak gewoon slecht uitgewerkt helaas.

Trouwens Far Cry had zich ook goed geleend voor een co-op (geheel spel), had ik denk ik wel erg tof gevonden samen met vrienden die wereld te verkennen.

Laatst bewerkt: 4 dec 2012
  13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  14. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Tof, net als de Ouya ben ik benieuwd wat het gaat opleveren.

15. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Sweeeet :D.
    Ben nu al verkocht.

Big Picture Mode in Steam is ook echt geweldig.

Wat mij het tofst lijkt is dat Valve op basis van Ubuntu een Steam OS schrijft die je op je pc kunt installeren zodat je zelf ook een Steambox kunt bouwen_O_.
    Zou ook mooi zijn als fabrikanten Steam Boxes in verschillende prijscategorieën zouden bouwen die je zelf kunt uitbreiden.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat komt er ook wel zoals hij hier ook meldt

http://www.eurogamer.net/articles/2...am-packages-to-compete-with-next-gen-consoles

klinkt erg gaaf. Ik hoef, gezien steam en zijn sales, niet heel lang na te denken over mijn keuze als dit er echt komt.

17. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
  18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    wat is er dan next-gen aan?

19. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
  20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Belichting en schaduws vooral en ook de details in de textures. Zoals het er uit zag op het filmpje krijg je niet direct klaar gespeeld op de current-gen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina