Boltshot is wel nice tegen mensen die op je afrennen wanneer je low bent.
Gister customs gedaan op competative settings en het spel is fantastisch. Maar die tering zooi die we in de MM playlist krijgen is gewoon wack.
Ik kom wel weer terug wanneer we een competative/hardcore/MLG/AGL-playlist hebben.
Bekijk het even rationeel.
Boltshot versus Boltshot: De beste man wint(meestal de camper maar daar gaat het ff niet om), winnaar heeft nog full shield en kan verder spelen.
AR versus AR: Iedereen is fucked, coinflip en de winnaar zit zonder shield en gaat dood door iemand anders(vaak de zelfde gast die naast hem instantspawned.
Maar de AR flikt deze bullshit ook nog bij mensen die gewoon een clean 5-shot DMR kill wilt halen. Ben altijd no-shield na een fight met de AR en ik heb ook al zo vaak meegemaakt dat ik iemand perfect raak met mijn DMR maar toch verlies van de AR omdat hij toevallig een lucky spray had. De AR zorgt alleen maar voor irritatie bij mij.
In teamslayer is de AR slecht maar voor FFA is ie te sterk omdat je er zo makkelijk mee kan slayen. Ja je gaat zelf ook dood maar daar zitten geen nadelen aan itt tot team slayer waarbij je wel positief wilt eindigen. Daarnaast kan je je teammates niet supporten met een AR.
Laatst bewerkt: 8 dec 2012