Ik weet niet of het 'goed' werkt, maar ik kan me zo voorstellen dat het daar gewoon langer duurt voordat het "groeiende pijltje" rood wordt. En dat het bij easy nóg langer duurt, etc. Het is gewoon raar dat je wordt ontdekt terwijl je soms 50 meter van die gasten vandaan staat, dat is erg storend.
Zijn er nog mensen die uitdagende en leuke contracts willen? stuur me dan even een bericht op xboxlive: gt: Brutal1tYz
Tof dat ze dit hebben aangepast. Wilde 'm uitlenen aan een maat zodat hij mijn contracts kan doen, maar dat kon niet omdat hij geen code had.
Benieuwd wat er anders is aan het disguise systeem. Game niet meer aangeraakt vanaf het moment dat je bij Dexter's Industry bent ofzo. Zag er alweer uit als een gare level, stelt me allemaal maar teleur.
Wel kut die respawnende vijanden, je blijft schieten soms maar ben nu pas bij level 5. Grafisch is het echt geweldig mooi, alleen kwa gameplay laat het in mijn ogen echt veel steken vallen.
Ik heb een massa moord gepleegd bij Fight Night, was niet helemaal de bedoeling maar het was wel een snelle manier.
Ik ook, hoe vet is dat. Ik heb Fight Night al 3x gedaan voordat ik op het idee kwam om zijn pakkie aan te doen. Geweldig.