Als je een haai wilt doden met een jetski, dan moet je het wel in ondiep water doen. Anders verdwijnt de haai in het diepe en kan je het niet skinnen.
Gewoon met een boot waar een .50 op staat..... Kun je net zolang blijven schieten tot hij dood is zonder verlies van kogels. hup water in en even naar de bodem zwemmen en skinnen. Peace, Rich_Art.
Ben nu net op Hoyt z'n eiland en heb al een aantal radio torens geactiveerd, nieuwe guns stromen binnen. Maar damn, die gabbers van Hoyt zijn wel gruwelijk sterk en slim, veel beter dan die pirates .
Jup, dat kan heel goed bij die piratenpost helemaal in het oosten. Waar je ook die Maneater Shark moet killen.
Als je zolang onder water kan blijven. Ik ben al bij het induiken bang dat ik verzuip, aangezien ik nergens een metertje ofzo zie lopen.
Mooi om te weten, maar kan je echt niet ergens zien hoeveel tijd je nog hebt voor je verzuipt? Of is het net zoals in Skyrim een beetje gokken?
nee je hoort hem verdrinken. Heb nu wel een perk dat ik al langer onder water kan blijven en zoals tyrant al zegt heb je ook nog syringes ervoor.
Schijnt vrij veel voor te komen, ben het zelf ook al tegengekomen Je ziet ook zwarte vlekken rond je beeld verschijnen als je in ademnood komt