[TV] Homeland

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 17 aug 2012.

1. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.350
  2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Nu vertrouw ik die Quinn en Estes helemaal niet meer. :+
    Wel lef van d'r (of dom) dat ze gelijk weer terug gaat, alsof ze unarmed een terrorist aankan.

Die skit is wel awesome!

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.863
    Hij loopt ook random rond in een winkel, dus sowieso dom.

Buiten dat, Abu Nazir. \o/
    Anne Hathaway is een bazin in de skit trouwens.

Laatst bewerkt: 4 dec 2012
  4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hoe kom je hier nou weer aan? Super _O_

Verder vond ik het einde echt zwaar tegenvallen

Het slaat echt totaal nergens op dat ze weer naar binnen gaat. Er waren tal van realistischere en spannendere dingen te verzinnen. Staat ze dan met haar stalen buis 8)

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hou niet echt van de richting waarop het allemaal gaat. Vond het een mindere ep.

Hoe Abu Nazir daar maar een beetje rondloopt in z'n eentje en als een ultimate bad guy Carrie kidnapt en met een pistool bedreigt. Beetje onrealistisch. Verder ging ik echt stuk toen die vrachtwagenchauffeur achter Carrie aanrende en ze hem iets vroeg, hij stopte en doodleuk antwoord gaf en vervolgens weer achter haar aan ging rennen. :lol:

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn zal echt niet weten hoe het nu zal gaan en ook hoe seizoen 3 eruit gaat zien. Met die FBI en Nazir was wel apart. Dat alleen Carrie en die ene gast die extra ruimte gingen bekijken. Maar ach.

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Seizoen 3 zal wel een Brody hunt gaan worden ofzo

Beter maken ze er nu een mooi eind aan en komt er geen seizoen 3. Beter dan zo'n seizoen 3 waar alles met net iets teveel toevalligheden aan elkaar hangt. Vind dat het nu ook al die kant op gaat namelijk.

9. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Of Brody stelt zich alsnog verkiesbaar als (V)P om daarmee zijn overlevingskansen te vergroten. Als-ie maar niet samen met Carrie gaat vluchten. :+
    Vond het maar een vrij matige aflevering, al was het einde wel bijzonder onverwacht voor mij. Had wel verwacht dat de season finale een Nazir jacht zou worden, maar die hebben ze dus al te pakken.

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Het begin irriteerde mij echt, dat Carrie zo verschrikkelijk dom en luidruchtig en hevig blazend door dat gebouw heen rende. Plus wat Hybrid zegt dat ze met ze tweeën die ruimte ingingen. Ik had niet verwacht dat Nazir het niet zou halen in deze episode.

Brody heeft voor mijn gevoel deze episode alleen maar: "Yes, I know." gezegd. :+

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik hoop dat het niet verder gaat op de tour dat de impulsieve en uiterst irritante ingevingen en ongehoorzaamheden van Carrie steeds de doorslaggevende factor blijken. Wát een irritant pauperwijf.

12. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Irriteert mij ook mateloos.

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vond het wel weer kicke.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt steeds minder. En ongeloofwaardiger. Carrie haalt ook echt het bloed onder m'n nagels vandaan nu.

Dat het nu om het leven van Brody lijkt te gaan en dat dan de spannende season finale wordt, vind ik ook minder. Kan aan mij liggen hoor, maar het doet me zeer weinig of hij nu leeft of niet. Ben m'n sympathie wel voor hem kwijt geraakt.

Laatst bewerkt: 10 dec 2012
  15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat Nazir vinden was ook gewoon apart. Weet je hoe ze hem in een keer hadden kunnen vinden? Een hond. Carrie is ook de enige die buizen door de muur ziet gaan. Nadat ze dat ding een paar keer hebben doorzocht. Right.. En btw. Quinn had het erover dat de gasten allemaal met buddies werken. Maar buddy is een keer niet te bekennen als ze die kamer vinden. Tenzij ze Carrie ook een buddy vinden. Maar dat lijkt me niet logisch.

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Volgens mij loopt zo'n eliteforce niet eens door als ze niet met z'n allen zijn :D

17. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    Hier zat ik ook al aan te denken idd, het enige wat ik me kan bedenken is dat honden niet naar hem kunnen zoeken omdat ze geen geur van hem hebben... maar dan alsnog hadden ze met hitte brillen hem wel moeten kunnen vinden. Neem niet aan dat als je america's most wanted bent dat ze dan alleen maar zoeken met ogen maar ook met alle andere middelen.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Had eerlijk gezegd totaal niet verwacht dat ze Nazir nu al zouden pakken en ook meteen zouden killen. Ben erg benieuwd naar de Season Finale

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat een matige aflevering, de hele afwikkeling rondom

Nazir was te toevallig (ow wait, he never runs!), slecht in scene gezet (die FBI dude alleen met Carry en later zijn ze er ineens wel) en gewoon ongeloofwaardig. Wat ik wel interessant vind is de hele afwikkeling tussen Estes en Saul. Dat zorgt er echter wel voor dat Brody onderhand er niet meer toedoet als personage. Hij is meer een pion geworden. Daarnaast doet hij steeds hetzelfde truukje, blijft hangen in wie hij is. En dat hij zijn vrouw verlaat voor een geschifte Carrie 8)

die panische ogen van Carrie irriteren behoorlijk overigens.

zonde, de laatste 2 eps waren voornamelijk cheap trills en zitten minder sterk in elkaar.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je hebt ook honden die illegalen opsporen in vrachtwagens etc. Die alleen op menselijke geur afgaan. Die hadden ze ook kunnen gebruiken. Idd hitte sensoren ook. De meest gezochte terrorist is op US bodem en hij was in een gebouw. Ik weet niet alles van CIA gedoe maar als dat in het echt zo gebeuren was dat gebouw zeker een paar weken afgesloten en zouden ze zelf DNA gaan zoeken in het gebouw van Nazir om het te hebben etc.

Weet bijna zeker dat Estes nu ook de mol is btw. Kan niemand anders bedenken eigenlijk.

Deel Deze Pagina