[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

  1. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Erg vette trailer van Dark Souls II, alleen kan ik me inderdaad wel vinden in de opmerking 'generieke fantasy setting'. Daar lijkt het nu wel op. Nou is het maar een CGI natuurlijk. Alleen vond ik deze ook minder episch (qua muziek) dan de vorige Souls games' CGI's. Die dudes met die maskers zagen er alleen wel erg vet uit. Ook dat je uit die bek van die dode draak kwam lopen. En met name het einde typeert heel de Souls serie, erg vet!

    Het enige wat erg balen is van Dark Souls 2 is dat de director vervangen is. De vorige director van DS1 kijkt nog wel mee van de achtergrond, maar leidt het project niet meer. De nieuwe director wilt de game ook meer 'recht toe, recht aan' maken en begrijpelijker. Het moest ook toegankelijker worden.

    Dit zijn juist alle punten wat DS zo leuk maakte. Dat je gewoon verdwaald was af en toe, het allemaal zelf uit moest zoeken en juist dat het zo pittig was. De nieuwe director heeft wel gezegd dat het nog wel in de trant van Demon Souls en Dark Souls is qua difficulty, maar hij wilde het wel makkelijker maken. Erg jammer. Ik hoop dat het allemaal meevalt.

    Maar hoe dan ook, day one purchase!!
     
  2. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    De Centipede Demon dropt een lava-resist ring hè.

    Check de wiki anders even, er zit een verstopte bonfire bij die lava.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Of we krijgen een nieuwe Amalur variant. :+

    Bovenstaande klinkt allemaal niet hoopgevend voor het vervolg. De jacht naar het grote geld begint ook deze serie aan te tasten. DS was juist zo leuk omdat het anders was. We zullen het gaan zien.
     
  4. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Oh asjeblieft niet zeg. Amalur is een goede game hoor, maar Dark Souls moet Dark Souls blijven. De bronnen varieren alleen nogal. De ene zegt dat het even lastig blijft, de ander zegt dat het makkelijker wordt. Er zit denk ik niks anders op dan rustig af te wachten. Een tijdje terug ging ook al het gerucht dat er een patch kwam dat je Dark Souls 1 makkelijker kon maken door de difficulty te wijzigen. Dit bleek alleen ook niet te kloppen. Dus ik wil 't nog wel zien. Een game met een slogan 'prepare to die', mag je ook van verwachten dat difficulty erg belangrijk is voor ze.
     
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hoop ook idd niet dat ze mainstream gaan met DS2.

    Is me misschien geheel ontgaan,maar was er iets van een release datum bekend al?
     
  6. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Helaas nog niet. Hij is wel aangekondigd voor de Xbox 360, PS3 en PC. Dus het is (voorlopig) nog niet doorgeschoven naar de new gen. :)
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Had liever gezien dat ze dat wel hadden gedaan. Deze serie is iets te ambitieus voor de huidige generatie en zou erg ten goede komen op krachtigere hadware.
     
  8. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Liever deze generatie dan de volgende, de nieuwe Xbox ga ik toch niet meer kopen.
     
  9. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige dingen mogen wel toegankelijker worden van me, zoals Bonfires bij boss fights, niets irritanter dan een stuk moeten lopen naar een boss fight toe om nogmaals hard te falen.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mee eens, voor boss fights zouden bonfires moeten zitten. En verder zou ik graag een grotere wereld willen zien met meer van die ingenieuze shortcuts. En wat meer mini bosses. En pvp graag op vrijwillige basis en niet automatisch gekoppeld aan online play.

    En ik denk dat deze echt pas op de nextgen gaat komen, net als veel andere games die nu nog worden aangekondigd!
     
  11. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Dit vooral ja. Kan er echt niet tegen als ik ge-invade word door iemand met een pure PvP-build. Daar kan je gewoon niks tegen beginnen als gemiddelde speler.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ben vandaag serieus met mn NG+ begonnen

    - stray demon afgemaakt
    - queelag en gargoyles afgemaakt
    - S&O afgemaakt (weer eerste poging, nu met hulp van solaire. Moet wel zeggen dat als je Ornstein als laatste overhoud het wel lastiger is, had 0 estus over)


    ben nu dus onderweg naar de 4 kings om mn 1 na laatste covenant achievement te halen maar ik weet niet goed wat ik nu verder moet gaan levellen

    ben nu lvl 101 met 40 vit, end en str

    ik zal de laatste covenant moeten gaan halen door te co-oppen want 15 punten in faith stoppen zie ik niet zitten


    niet mee eens, ik wil niet voor elke boss een savepoint. Dat haalt een stuk van de spanning weg

    en invasions moeten ook blijven , maar misschien met de matchmaking wat anders idd. kapot gespammed worden met dark bead is niet echt leuk
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2012
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Kan me toch niet voorstellen dat ze DS2 "gemakkelijker" zullen maken.
    Dacht ooit eens gelezen te hebben dat ze de DS serie altijd een beetje hardcore zullen houden.

    En ben persoonlijk wel blij dat ie naar de current gen komt.
    DS3 kan altijd nog naar de next gen.

    En wat betreft invaden... tja geef de speler de keus desnoods.
    Heb zelf ook wel eens flink gescholden als ik op een slecht moment ge invade werd,andere kant hoort het denk ik wel een beetje bij de game.
     
  14. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, als je de final Boss verslaat en het spel begint opnieuw, behoud je dan al je stats en spullen?? (niet dat ik er al ben, ben er bijlange nog niet...)
     
  15. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Velen zeggen dat ze een serie consistent proberen te houden. Maar goed, dit is gewoon iets wat we af moeten wachten. Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat ze hun trademark opeens drastisch gaan veranderen. Zou strategisch gezien niet slim zijn.

    Wat betreft het invaden: het hoort er gewoon bij. Heb er totaal geen last van. Ik vind juist het suprise effect dat je opeens invaded wordt erg tof. Dit houdt de spanning er in, zelfs als je een gebied al kent. Het enige wat gewoon erg vervelend is, zijn van die lag stabbers. Maar goed, ik neem dat ze zoiets toch wel echt gaan aanpakken in de nieuwe game.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Love it or hate it, maar het invaden hoort bij de cultuur van deze serie.

    Ik zou mij echt niet kunnen voorstellen dat we straks een DS game krijgen met MP en een capture the flag modus. 8)
     
  17. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Invaden idd niet eruit halen. Da's gewoon onderdeel van de game en moeten ze er echt wel inhouden. Mensen die niet geinvade willen worden kunnen de online functies gewoon uitzetten dus ik snap het probleem niet. Ik persoonlijk vind het 1 van de sterke punten van deze game.
     
  18. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten dingen wel regio gebaseerd gaan maken, niets vervelender dan een invasion van iemand die aan de andere kant van de wereld zit.
     
  19. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Ga vannacht aan het avontuur beginnen. Nog tips voor iemand die gaat sterven? Class keuze tips?
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Pyromancer.
     

Deel Deze Pagina