1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Diana ga eens buiten spelen en geef ons ook een kans.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Je zit in het verkeerde topic vriend. :+
     
  3. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    I'm Sorry :+
     
  4. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Reus of Gotze zullen niet in TOTY zitten lijkt mij zo. Misschien verwar je TOTY nu met TOTS die aan het einde van het seizoen komen?
     
  5. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen, ik ben weer terug en ik heb een vraag aan een creatief lid van dit forum,

    ik ben aan de slag gegaan om een team in elkaar te zetten wat een echte hybrid is,

    ik heb nu op dit moment nog geen een van deze spelers in mijn bezit omdat ik die morgen ga kopen nadat TOTW uit komt met wss Rooney etc.

    http://www.futhead.com/fifa/squads/2160668/#squad-player

    dat is de link voor het team,

    ik vraag mij af of ik sagna ook op 9 chem kan krijgen, die redriguez op het middeveld kan wat mij betreft weg als het moet net als de RM of de ST's een andere formatie met 4 achterin mag van mij ook.

    veel puzzelplezier,
     
  6. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Korte vraag over de scoop turn: vind het een hele vette move. Zie alleen bijvoorbeeld Fifaralle hem heel veel ook uit stilstaand, rennend en eigenlijk alle situaties gebruiken. Hoe doe je dit? Ik krijg hem er alleen consistent uit wanneer ik eerst de bal naar rechts of links drag en dan de scoop turn doe. Iemand tips?
     
  7. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat mijn ervaring er mee is dat een 5 sterren skills speler hem automatisch doet wanneer je B A (of X A) doet. Dus zonder de linkertrigger in te hebben. Spelers lager dan 5 sterren skills doen hem alleen in de situatie die jij beschrijft volgensmij.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Precies. Tijdens lopen met 4 sterren kan volgens mij niet.
     
  9. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ah oke. Dankjulliewel. Dus als je met een 5 skiller tijdens het lopen LT + XA gaat drukken doet hij die chop? En zonder LT de scoop? Eens proberen dan maar. Elke keer als ik zacht loop met een 5 skiller dan krijg ik die chop namelijk.
     
  10. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
  11. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
  12. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Tnx,

    ik weet het dat die cv's traag zijn, ik wil dan denk ik ieder geval amorebieta vervangen voor Ruiz als ik het zo bekijk. en die linksback lijkt me ook een stuk beter.
    Is het een optie om Muniain op RW te zetten? of misschien Arteta aan de rechterkant en dan Wallcott ervoor :)
     
  13. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
  14. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Morgen waarschinlijk Falcao IF :) maarja die zal wel extreem duur worden.
    Voor je chemistry kan je misschien beter Rami als LCB neerzetten.
     
  15. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja dacht ook meer aan de NIF omdat morgen waarschijnlijk zijn IF uit komt zullen een hoop mensen hem nog proberen te verkopen voor minder natuurlijk.

    Rami vind ik eigenlijk geen optie die is gewoon simpelweg te sloom voor een 3 mans verdediging. Zat misschien te denken aan Pepe en dan Moutinho voor de marcos. Houdt iedereen gewoon 9 chemistry\o/
     
  16. Chriske1

    Chriske1 Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie ik een Pepe IF 4-3-3 voor 134 000 coins BIN, begin ik te twijfelen of ik hem wel zou kopen (waarom?? domme ik!!) en toen ik hem wou kopen, was hij natuurlijk al weg :lol:

    Btw: ik zag ook een IF Pepe gaan van 150 000 coins naar 330 000 coins, en dan bood er nog eens iemand 1 000 coins extra op. Zoveel is Pepe IF toch niet waard of werd dat geboden door een 2e account van de verkoper?
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2012
  17. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand interesse in een Xavi CDM 3-5-2, speelt super fijn en heeft nog zo'n 70 contracten!
     
  18. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    ..................?
     
  19. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
  20. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina